Äitiysvaatteet!

Onko teillä kokeneemmilla vinkkejä/omia lemppareita äitiysfarkuista? Meillä käytetään työhousuina mustia farkkuja ja nyt alkaa olla ajankohtaista vaihtaa äitiysfarkkuihin, kun tavalliset farkut alkaa jo puristamaan.
 
Mää oon ostanut aina farkut h&m:ltä ja muutenkin kaikki äippävaatteet, sillä ajatuksella että käyttöikä ei kuitenkaan ole kovin pitkä. Siellä oli nyt ainakin yhdet mustat mallit. Tosin tällä kertaa petyin, kun vatsakangas ei ollut niin napakka kuin aikasemmissa raskauksissa :sad001 tai sitten johtuu ihan vaan siitä että jouduin ostaan housut aikasemmilla viikoilla ku edellisissä raskauksissa.
 
Zalando myy sellasta äippävaatemerkkiä ku New Look Maternity. Aivan ihania äippäfarkkuja niillä. Oikein mukavat ja pehmeet, venyy ja paukkuu joka suuntaan :joyful:
 
Olen ostanut kahdet erilaiset farkut hennesiltä, molemmat surkeita. Löysin viime viikolla lastenkirppiksen, jossa oli myös rivi äitiyshousuja ja taidan mennä seuraavaksi sinne kokeilemaan. Olisiko teidänkin lähellä sellaisia? Siellä on varmaan erilaisia merkkejä.

Ihan kuin äitiysvaatteita myytäisiin nyt paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Tarvitsisin myös kunnollisia talvivaatteita, jos aion ulkoilla esikoisen kanssa.
 
Joo mä kans tarviin talvi äipöävaatteita, et jos joltain löytyy vinkkiä hyvistä niin.kertokaaa ihmeessä etenki talvi takkia :D mulla aiemmat ollu syksy lapsia joten, suurin osa mun äippävaatteista on kesä mekkoja capreja yms parit housut löytyy kyllä :D
 
Kävin perjantaina ostamassa ensimmäiset äitysfarkut name it:istä, kun siellä oli -50% alennuksessa. Ostin kahdet. Toisissa tuli kangas mahan päälle ja toiset oli matalavyötäröiset. En tiedä sitten kummatko on paremmat, varmaan nuo matalavyötäröiset näin aluksi. Vielä tosin pärjään vähän aikaa tavallisillakin farkuilla. Kivoja paitoja en oikein ole löytänyt...
 
Mä ostin hm:ltä parit äippäfarkut, meillä on työhousuina tummansiniset chinot mutta ei meillä niin tarkkaa oo, tärkeintä että on sellaset vaatteet mitä voi pitää ja mitkä on raskaana ollessa mukavat. Löysin itelleni tosi tummanharmaat housut jotka on nyt työhousuina.
 
onko kukaan nähny sellasia mustia housuja / leggingstyyppisiä, joissa etuosa tekonahan tyyppistä ja sit muuten stretchiä? Mutta vahvaa kangasta, ettei näytä pitkiltä kalsareilta :D Siis äitiysversiona :)
 
onko kukaan nähny sellasia mustia housuja / leggingstyyppisiä, joissa etuosa tekonahan tyyppistä ja sit muuten stretchiä? Mutta vahvaa kangasta, ettei näytä pitkiltä kalsareilta :D Siis äitiysversiona :)
Hm:llä oli joku aika sitte. Ehkä tulee uudestaan jossain vaihees? Ainaki nuo biker-äippähousut tuli uudestaa myyntiin :)
 
Jos joku löytää jostain treenivaatteita niin vinkkejä kehiin vain!
 
Mä tykkään käyttää normaalistikin mekkoja, jotka ovat joko joustavia tai A-mallisia. Ajattelin, että yritän pärjätä enimmäkseen niillä, ettei tarvitsisi hankkia äitiysvaatteita ollenkaan :) Sukkahousuja joutuu kyllä hankkia...
 
:wtf:Pitää varmaan netistä lähteä etsimään vaatteita, kun kaupoissa on jäljellä vaan isoja kokoja. Ihan turhaan pyörin Jumbossa mammavaatteiden toivossa.
 
:wtf:Pitää varmaan netistä lähteä etsimään vaatteita, kun kaupoissa on jäljellä vaan isoja kokoja. Ihan turhaan pyörin Jumbossa mammavaatteiden toivossa.

Kannattaa koluta lastenvaatteiden kirpparilla, ainakin täällä siel on myös mammavaatteita. Mäkin katoin h&m:stä, ja oli tosi huono ja pieni valikoima! Onneks sain ensi hätään kaverilta parit farkut, mut ois kiva käyttää muutakin kun kahta eri paitaa neuleiden kanssa :)
 
Kävin eilen henkkamaukassa, kun en meiltäpäin muuta paikkaa sitten keksinyt. Kamalia ne äitiysfarkut. Kaikki oli skinnyä tai superskinnyä. Ostin nyt yhdet hätäpäissäni. Oli pakko vaihtaakin ne heti jalkaan. Loppushoppailun ajan sitten kiskoin niitä ylöspäin kun persuksesta valui koko ajan alaspäin. :shifty: Sitten ostin joitain paitoja (t-paitoja ja toppeja).

Ehkä pitää vaan nettikaupasta tilata (ja toivoa että saa ne ennen jouluhässäkkää).
 
Mä taas oon tykännyt henkkamaukan superskinny farkuista, ne on niin mahtavan joustavaa kangasta! Oikein miellyttävät jalassa. Käytän toki normaalistikin tosi kireitä vaatteita, joten tää lienee ihan makuasia :happy: Paitavalikoima oli kylläkin kehno, jos tarvitsee jotain paitoja hankkia, niin ostan varmaan vain tavallisia vähän isommassa koossa.

Rv 7 lähtien oon käyttänyt mammahousuja, ku pitää suurin osa päivästä istua ja turvotus on ollu niin hirveetä, että maha olisi tullut kipeäksi tavallisissa farkuissa.
 
Mäkin tykkäsin niistä superskinneistä eniten, mut ne oli liian kulutettuja mun työpaikalle.. Ostin sit skinnyt ja pitää penkoa jos verkkokaupassa olisi siistimpiä superskinnejä nyt kun tiedän koon ja istuvuuden. Ne oli kyllä ihan pehmoset, ei kiristä tai kinnaa polvista istuessa!
 
Pakkasin kaikki vanhat huosut nyt varastoon. Mietin että onkohan nyt ihan hölmöä niitä siellä varastoida, kun mahtuukohan niiihin enää ensivuonna vai kiikuttaisiko ne suosiolla siittenkin kirpputorille.

Hameet ja mekot onneksi käy raskausaikanakin ja niistä ei tarvitse luopua kun vasta lopussa kun maha ottaa loppupyrähdyksen.
 
Mä olin esikoisen jälkeen takaisin vanhoissa housuissa 2vk synnytyksestä, joten vielä ei kannata kirvestä heittää kaivoon! Ja oon ihan peruspulliainen, en mitenkään tikissä, mutta toisaalta ennen raskautta vatsa ei myöskään ihmeemmin pömpöttänyt. Eli puhdasta säkää oli nopea palautuminen!
 
Mä pystyin esikoisen jälkeen jo sairaalasta kotiin tullessa pukea omat vanhat vaatteet päälle tosin farkkuja ei kauheesti tehny mieli käyttää. Ja mulla tuli raskaus aikana painoa noin 17-18kg. Tytön kanssa ei ihan heti sairaalan jälkeen mahtunu farkut mutta joku viikko tai 2niin meni ja noin 15kg tuli painoa raskaus aikana. Kummassakaan en tehnyt mitään "palautumisen eteen"
 
Takaisin
Top