Äitiysvaatteet!

Voiko täällä keskustella muutenkin äitiysvaatteista?No puhun kuitenkin :D Mua kun huolettaa toi edessä oleva talvi, ja miten pukeutua tarpeeksi lämpimästi. Pitääkö hankkia uusi takki vai miten tässä nyt oikein toimisi. Mulla on kyllä väljästi leikattu villkangastakki,jonka kanssa pärjää aika pitkälle, mutta ei sitten jos on kunnolla pakkasta.

Ja tissiliivit! Mulla tissit jo kasvaa siihen malliin että rintsikat alkaa olla pieniä, tarvii varmaan kohta hankkia jo jotkut imetysliivit. Onko kellään suositella mitään?

Mut jota tää liittyisi edes vähän ap'n aloitukseen, niin tässä kun on noilla vauvatarvike sivuilla pyörinyt, niin www.ozbaby.fi sivulta saa 20e alekoodin (ponnahdusikkuna) joko heti, tai myöhemmin käytettäväksi. :)
 
Mulla on pitkä aika edellisestä raskaudesta, joten uusia liikkeitä ja tuotteita on tullut varmaan aikalailla. Muutama viikko vielä, niin uskallan ajatella mammavaatteita.

Esikoinen syntyi talven kylmimpänä päivänä (yli -30), ja mulla oli käytössä a-mallinen villakangastakki, sen alla villaneuletta ja isältä lainattu joku selänlämmitin, joka meni siis mahan ympäri. Se suojasi takin alta tulevalta kylmältä. Mutta mulla oli siis loppuraskaudessa niin kipeitä supistuksia, etten enää juuri ulkoillut.
 
Ja tissiliivit! Mulla tissit jo kasvaa siihen malliin että rintsikat alkaa olla pieniä, tarvii varmaan kohta hankkia jo jotkut imetysliivit. Onko kellään suositella mitään?
Mä suosittelen, että kannattaa ostaa ne imetysliivit vasta viime tippaan. Tissit saa uuden kasvupyrähdyksen vielä loppumetreillä, ku maito nousee ja täyttää tissit.
 
Mä suosittelen talveks ja oikeestaan miksei jo nyt syksyks maitotyttö housuja tai jajat niiden nimi kai on. On kyl kalliit, mut menee raskauden jälkeenkin. On överi mukavat ja lämmittää selän ja masun aika korkeelle.
 
Niin toi imetysliiviasia, edellisen imetyksen ajan käytin tosi surkeita, oli tosi epänaisellinen ja epämukava olo niissä rääpäleliiveissä. Mullon isot tissit niin ei löytyny lindex, seppälä,h&m mitään sopivia, mulla oli sit siskon vanhat aivan liian isot ja sit liian pieniä edellä mainituista liikkeistä. Nyt on pakko panostaa, en kestä enää vuotta sitä kurjuutta.
 
Niin toi imetysliiviasia, edellisen imetyksen ajan käytin tosi surkeita, oli tosi epänaisellinen ja epämukava olo niissä rääpäleliiveissä. Mullon isot tissit niin ei löytyny lindex, seppälä,h&m mitään sopivia, mulla oli sit siskon vanhat aivan liian isot ja sit liian pieniä edellä mainituista liikkeistä. Nyt on pakko panostaa, en kestä enää vuotta sitä kurjuutta.

Mulla on myös aika isot tissit. Kävin n. 5 viikkoa synnytyksestä ostamassa imetysliivit Changesta ja niitä käytinkin sitten vuoden. Olin supertyytyväinen niihin ja voin kyllä suositella!
 
Mulla on myös aika isot tissit. Kävin n. 5 viikkoa synnytyksestä ostamassa imetysliivit Changesta ja niitä käytinkin sitten vuoden. Olin supertyytyväinen niihin ja voin kyllä suositella!
Jes, kiitos vinkistä!!!
 
Mä viihdyin aika paljon collareissa ja no mulla on aikasemmat syntyneet syksyllä niin kesä aikana tuli käytettyä paljon väljiä mekkoja mulla on kaapissa vissiin kolmen äitiys housut joista kahet on farkut ja niitä en oo koskaan pitäny, mutta otin kun sain ja ajattelin et hyvä olla varalta, sit on sellaset reisitaskuhousut ja niitä oon pitäny edellisissä raskauksissa ne on ihan parhaat, mut luulen et meen taas suurimman osan ajasta collareilla, raskausaikana mä en mieti sitä onko mulla collarit vai pillit, vaan sitä mitkä on mukavimmat :)
 
Niin toi imetysliiviasia, edellisen imetyksen ajan käytin tosi surkeita, oli tosi epänaisellinen ja epämukava olo niissä rääpäleliiveissä. Mullon isot tissit niin ei löytyny lindex, seppälä,h&m mitään sopivia, mulla oli sit siskon vanhat aivan liian isot ja sit liian pieniä edellä mainituista liikkeistä. Nyt on pakko panostaa, en kestä enää vuotta sitä kurjuutta.
Change ja Lumingerie on hyviä kauppoja isorintaisille. Changesta löytyy vaan yhdet valkosena tai mustana, mutta on kaarituetut, josta plussaa. Lumingerielta löytyy halvempia ja ihan mukavia, käyttökelpoisia imetysliivejä. Nimimerkillä ennen esikoista 75G ja esikoisen jälkeen 80K :grin
 
Uudet rintsikat tässä joutuu nyt jokatapauksessa ostamaan raskauden aikana, niin sama kai se on ostaako nyt imetysliivit, vaikka ne sit loppujen lopuksi oliskin liian pienet oikeaan tarkoitukseen. :) Mulla mahtuu päälle enää vaan yhdet, ja niistäkin tissit pursuaa yli. :sad001

Toi Jämerän linkittämä paita oli aika hauska. :)
 
Minulla oli ensimmäisten kanssa Carriwellin saumattomat imetyksessä ja ne kyllä venyvät, jotta uskaltaisin ostaa ennen syntymääkin. Täällä alkaa myös liivit käymään pieneksi ja farkut ahdistaa. Itse en esim. töissä halua collareilla vaan olla.

Tuolta Jollyroom putiikista löytyi vaikka mitä kivoja äitiysvaatteita, housut täytyy vaan käydä kyllä ihan sovittaen ostamassa.
 
Mä olen ostanut vain urheiluliivejä pari kpl. Toiset Cittarista ja toiset NewYorkerista. Perusfarkut jää kohtapuoliin kaappiin mutta onneksi olin joskus aikoinaan ostanut kunnon strech -kankaasta tehdyt farkut niin ne menee vielä hetken.
Mut tuntien mies jo plussatestin jälkeen sanoi että "ei sun tarvitse sitten koko vaatekaappia laittaa uusiksi yhden raskauden takia". Hmm... miten se nyt niin ajattelee.. :rolleyes:
Talveksi mulla on isoja neuletakkeja ja villapaitoja. Talvitakista en ole oikein varma. Voishan se mennä, jos hyvin käy.
 
Mie käytän paljon h&m mama vaatteita, ne on kivan näkösiä ja päällä tuntuu hyvältä. Gollareit pystyy vielä käyttää housuissa normeja mut muuten on raskauspökät jalassa. :)
 
Minun täytyy alkaa tilailemaan jostain äitiys housuja, siinä määrin alkaa etenkin iltaa kohden jo puristaa nykyiset. Tai onhan mulla edellisestä raskaudesta parit niin hyvässä tallessa etten löydä niitä mistään :D
 
Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisi juhlaan sopivia imetysvaatteita? Meidät vihitään ristiäisissä ja tarttisin mekon/paita+hameen, joka olisi tyylikäs, mutta mahdollistaa imetyksen pitkin päivää.
 
Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisi juhlaan sopivia imetysvaatteita? Meidät vihitään ristiäisissä ja tarttisin mekon/paita+hameen, joka olisi tyylikäs, mutta mahdollistaa imetyksen pitkin päivää.

Ainakin Zalandolla voisi olla. Ja ehkä Ellos? Niin ja Asokseltakin varmaan löytyy.
 
Helsingissä on semmonen kauppa kun fiilinki, sieltä vois löytyä.
Tää siis Haidinan kysymykseen.
 
Takaisin
Top