Äitiysvaatteet

PikkuPapunen, lähdetäänkö yhdessä metsästämään huomenna? :D Missä muuten Vilan liike ylipäätään on Turussa?
 
Janna75, Huomenna ajattelin juuri viimeisen kerran suunnata kaupoille ja sen jälkeen luovutan! Mummi on tulossa vahtimaan esikoista neuvolan ajaksi ja ajattelin josko jaksaisi katsoa vielä sen aikaa, että saisin vielä muutamassa kaupassa käytyä sovittamassa. Itse kävin Myllyn Vilassa, mutta Turussa Vila on ihan Hansassa. Tuli muuten mieleen, että ainakin Myllyn Name Itissä oli muutamia Mamalicious-äitiysvaatteita. Siellä oli ainakin sellainen vaaleanpunainen mekko, jossa oli pitsinen yläosa ja aika leveä alaosa. Lisäksi siinä oli imetysaukot, että voi käyttää raskauden jälkeenkin. En muista, oliko siellä muitakin mekkoja. Mutta Name It on tosiaan ainakin ollut Hansassa Kultatalossa, että kannattaa sieltäkin kurkata mekkoja jos keskustaan menee! :)
 
NameItiä ei ymmärtääkseni ole enää kuin Myllyssä. :sad001 En jaksais lähteä Myllyyn... Keskustassa töissä ja asun Kaarinassa. Jos menis nyt ensin sinne Ozbabyyn Länsikeskukseen ja sit vaikka Skanssiin, siellä olis Vila. Saa nähdä mihin jaksan lähteä.
 
Me asutaan keskustassa, mutta silti käyn mieluiten joko Skanssissa tai Myllyssä. Myllystä tosiaan tuo Name It löytyy mutten tiennytkään, että keskustassa on lopettanut. Muutamaa Vero Modan maximekkoa sovittelin myös, mutta niissä on ongelmana auttamattoman pitkä helma, jota joutuisi lyhentämään kun korkkaritkaan ei auta. :grin H&M:lläkin oli rekissä vielä yksi kappale ihan äitiysmaksimekkoa, mutta se oli väriltään nude tms todella vaalea, joten ei sopinut omiin tarkoituksiin kun ei häihin kehtaa pukea niin vaaleaa mekkoa. :)
 
Molemmissa mekoissa oli leveähkö helma ja vähän halkiota jossakin kohtaa. En ole aiemmin maximekkoja ostanut, kun olen niin onnettoman lyhyt. Kaikissa on tuntunut helma laahaavan vähintään sen 5 cm maassa ja olinkin luopunut toivosta. Nyt kuitenkin löytyi yksi nilkkapituinen ja toinen vähän ylipitkä. :) Täytyy pyytää jotain käsistään kätevämpää kaveria vähän lyhyentämään helmaa, niin saan kesäkeleihin kivaa päällepantavaa :)
 
Ozbaby pelasti tämän kesän juhlat! Palvelu oli todella hyvää ja mekkoja oli vaikka ja mitä, todella monet vielä -50%. Sen jälkeen mietin kyllä miksen mennyt sinne heti ensiksi. Itse ostin mustan kotelomekon näköisen mekon, jossa oli yläosassa valkoisella pohjalla mustaa pitsiä. Ei niin kesäinen, mutta mielestäni tarpeeksi juhlallinen ja menee hyvin vielä syyskuunkin häät. Iso helpotus! :happy:
 
Woohooooo, mä löysin juhlamekon tai itse asiassa jopa kaksi! :D Musta kotelomekko tyttären syyskuisiin rippijuhliin ja toinen kevyempi kesäisempi mekko sunnuntain rippijuhliin ja viikon päästä oleviin isoisän 85v juhliin. Ozbabysta molemmat, en sit edes mennyt muualle. Kotelomekko -50% eli hintaa jäi 17€ ja toinen oli normihintainen 50€. Mieskin oli tyytyväinen kun esittelin niitä hänelle. :)
 
Onpa Janna kivat! Katselin myös tota mustaa, mutta oli vaan liian isoja kokoja jäljellä. Muuten olisin kyllä myös sovittanut! :) Tuo pallollinenkin oli ihana, mutta päädyin lopulta kuitenkin siihen jossa oli pitsiä kun oli eniten omannäköinen. Hyvät valinnat! :)
 
PikkuPapunen, sitä pitsistä sen sijaan oli vaan liian pieniä kokoja mulle. :D Toi musta kotelomekko on tyylikkään oloinen, saa nähdä vaan miten istuu parin kuukauden päästä. :/
 
Itsekin elättelen toiveita, että mahtuisin samaan mekkoon vielä syyskuussa. Kahdesta koosta päädyin juuri suurempaan kun toinen olisi ollut nyt juuri sopiva ja toisessa oli reilummin kasvuvaraa. :grin
 
Ostin tänään mustat shortsit, Zizzistä! Oon normaalisti tosi päärynä muodoltani mut nyt kun pepun lisäksi maha on iso niin tälläiset isojen tyttöjen vaatteet käykin. Hintaa oli vajaa 20€. Huh, näille onkin ollut tarvetta!
 
Tässä raskaudessa olen "panostanu" äitiysvaatteisiin, kun äitiyshousut on paljon mukavampia päällä kun normihousut kuminauhavirityksillä. Yhden kesämekon ja legginsit ostin uutena, muut löytyny kirppareilta ja saanu kaverilta lahjoituksena. Hameet ja mustat leggarit on ihanan helppo yhdistelmä :-)
 
Muokattu viimeksi:
Ostin Boob Warmer hupparin ja en voi kuin suositella, tykkään kovasti :) varsinkin se fleece rintojen kohdalla on tosi hyvä kun alkaa särkemään tissejä pienikin tuulenvire tai jos kaupassa menee kylmäosastolle. Ja mun mielestä sitä huopparia voi käyttää myös vaikka ei olisi raskaana/imettäisi:)
 
Takaisin
Top