Äitiysvaatteet

Mulla ei pysy mammahousutkaan mahan päällä. Pitäsköhän ostaa sit henkselit :D
 
Legginsit täälläki enää mahtuu, onneks on luvattu pitkäks aikaa plussa keliä :D ja niissäki on persuksissa reikä :D
 
Mun vaatteet rullautuu ikävästi vatsan ylä- ja alapuolelle. Ei kovin nättiä. Onneksi on muutama vaate, jossa on pitkä resori. Ne ei ole niin rivon näköisiä.
 
Löysä masutuubi on ollu aika kätevä loppuraskaudesta, kun vatsa pilkottaa joka paidasta. Töissä siitä oli hyötyä myös, kun työvaatteissa, jos olis ottanu koon mikä mahan puolesta mahtuu ni, olis kyl ollu aika säkki päällä. Sit jätin housun vetoketjun ja napin auki ja tuubi päälle ni hyvin meni loppuaika töissä eikä ahdistanu ja vaatteet pyst päällä :smug:
 
Legginsit repes totaalisesti ku vedin niitä päälle. Täytyy hakea uudet, mutta onneks en köyhdy ku 10€ :D
 
Onneksi ollaan jo loppusuoralla! Olen myös kahdet mammafarkut onnistunut jo reväyttämään...pysyn kohta kotosalla loppuajan jos en voi edustaa leggari/lökäpöksyissä:)
 
Mulla on kolmet mammafarkut ja yhet vasta on menny huonoks :D kahet muut housut on niin huonot et oon käyttäny vaan pakon eestä.. En oo ku muutaman kerran käyttäny leggareita vaikka onki tosi mukavat. Mul on aina farkut, onneks ne ei vieläkään ahista :)
 
Mun oli pakko hakee leggarit ku nuo repes, koska mammahousut ei mahdu enää :grin on mulla kotihousuina hennesin mamma collegehousut. :)
 
Joo hennesistä. Mukavaa materiaalia, puuvillaa. :) ei siis sellasta sukkahousu kangasta.
 
Ja ne h&m collarit on mukavat, mutta kuumat!
Mulla on varmaam 6 eri housut, plus parit leggarit, mutta kaikki kinnaa tai puristaa jostain kohin :sad001
 
Aah. Ostin collegehousut eilen. Nyt riitti tyylikkyys! Näilhä voi käydä kaupassakin. Oon tän mammaloman pyöriny kotona pyjamapaidoissa ja thaimaan reissujen ohuissa haaremihousuissa. Mut onneks mahtuu viel mammafarkut jalkaan ni kehtaa lähteä vielä ravintoladinnerille:D
 
Mä tänään just häpesin vaatteitani kun se on niin sekalainen seurakunta. Kaikki ihan eri paria, jotta mahtuu päälle. Kassialma täällä hei.
 
Niinpä....ei juuri voi enää funtsia että mikä sopii yhteen vaan pikemminkin mikä ahistaa vähiten ja mahtuu vielä ja tulos on sitten sen näköinen :) Odotan niin kotoilun ja loman alkua, että saan taukoa vaatestressailusta ja vaihtelua noin kolmelle edustus-asu- kokonaisuudelle.

Jos vielä lapsia siunaantuu niin sen verran vois yrittää ajoittaa, että lämpimämmäksi vuodenajaksi osuis nää viimeiset viikot, ei varmasti ois kevyemmällä vaatetuksella näitäkään huolia..
 
Takaisin
Top