Äitiysvaatehankintavinkkejä!

Jenni74

Puuhakas puhuja
Tätä joku pyysi. Eli jos tänne vois vinkata missä on tehnyt hyviä löytöjä. Ja tänne vois myös laittaa "etsintäkuulutuksia" - kuten minä aion tehdä.

Oma vinkki: Stockmann Hki keskusta (lastenvaateosaston nurkassa) on ihan ok vaatteita, sieltä löysin siis hyvät, siistit ja erityisesti edulliset farkut (29,95 €).

Hakusessa: töihin sopivaa paitapuseroita. Muutamia verkkokauppaa olen löytänyt, mutta ne on jenkeissä. Jos kellään on ideoita niin pliis - tänne vinkkejä!

t. Jenni
 
käykää elloksen sivuilla
Löysin sieltä yhes mammafarkut 25e ja samoin suorat housut 25e, ja kokoja oli.
Itellä kun on koko tuon 44.
Mutta siellä on kivoja ja edullisia, suosittelen [:)][;)]
 
Jenni74:
Enpä oo ajatellukaan, että Stockalta vois saaha edullisesti jotain. [:D] [:-] Varsinkaan tuommosia erikoisuuksia, niinku mammavaatteet. Muutenkaan en siellä juuri koskaan käy, just noitten hintojen takia. Pitääpä siis laittaa korvan taakse. [;)] Mihinhän kokoon asti siellä oli vaatetta? Kun en muutenkaan noista ko. kaupan kooista tiiä...
 
mimmu87: jos ne mun päälle menee, niin varmaaan sunkin [:D] Eli kun on tullut kerättyä tuota iskunvaimenninta vähän enemmän pitää hankkia jo housuja kokoa 46. Paitapuolella 42... ja L / XL. Ne farkut oli mama licious merkkiset.
 
Jenni74:
Jee kiitos! [:)] Pitää käyvä kahtelemassa. [8D]
 
Takaisin
Top