Äitiyspakkaus

Haluaisin ehdottomasti pakkauksen, mutta koska asun ulkomailla en sitä voi saada :sad001 olen harkinnut tilaavani babyboxin mutta hinta on aika kova mielestäni ja en tiedä ajaako se sen saman kuin oikea pakkaus.
 
Jotkuthan ottaa äitiyspakkauksen ja sit myy niitä. Käsittääkseni just ulkomaillekin.
 
Jotkuthan ottaa äitiyspakkauksen ja sit myy niitä. Käsittääkseni just ulkomaillekin.
Myy, mutta hinta karkaa monesti aika kovaksi n.200-250€ pakkaus ja tänne sellaisen postitus 150-200€, joten en tiedä onko sen arvoista enään.
Babyboxin saisi halvemmalla, mutta asia ei ole kuitenkaan ihan sama. Se myös postitetaan samaan hintaan. ( babyboxista ei myöskään tarvitse maksaa täällä tulliin veroja kaiken muun lisäksi, mutta äitiyspakkauksesta tarvitsee)
 
Haluaisin ehdottomasti pakkauksen, mutta koska asun ulkomailla en sitä voi saada :sad001 olen harkinnut tilaavani babyboxin mutta hinta on aika kova mielestäni ja en tiedä ajaako se sen saman kuin oikea pakkaus.
Myy, mutta hinta karkaa monesti aika kovaksi n.200-250€ pakkaus ja tänne sellaisen postitus 150-200€, joten en tiedä onko sen arvoista enään.
Babyboxin saisi halvemmalla, mutta asia ei ole kuitenkaan ihan sama. Se myös postitetaan samaan hintaan. ( babyboxista ei myöskään tarvitse maksaa täällä tulliin veroja kaiken muun lisäksi, mutta äitiyspakkauksesta tarvitsee)
Hmm...halvimmalla pääsee tossa tilanteessa varmaan niin, et pyytää jonkun hamstraamaan noita aiempien vuosien äitiyspakkaustuotteita ja tekee oman paketin niistä. Mä ainakin oon ostanut niitä vaatteita käytännössä käyttämättöminä kirpparilta kun osa ei halua niitä käyttää jostain syystä. Mul on varmaan lähes koko 2017 paketti vaatteista ( makuupusseja ja toppapukujakin olis ollu mut en ite ottanut niitä). Olisko sulla jotakuta tuttua joka jaksais päivän käyttää hanstraamiseen niin pääsis aikalailla samaan lopputulokseen?
 
Äitiyspakkaus tilattu :Heartred ihastuin tuohon 2018 pakkaukseen joten en alkanut odottaa 2019 pakkausta.
 
Myy, mutta hinta karkaa monesti aika kovaksi n.200-250€ pakkaus ja tänne sellaisen postitus 150-200€, joten en tiedä onko sen arvoista enään.
Babyboxin saisi halvemmalla, mutta asia ei ole kuitenkaan ihan sama. Se myös postitetaan samaan hintaan. ( babyboxista ei myöskään tarvitse maksaa täällä tulliin veroja kaiken muun lisäksi, mutta äitiyspakkauksesta tarvitsee)

Hui ku kallis postitus :O
 
Itse odottelen vielä pakkausta, kiva olisi saada 2019 pakkaus mutta ei taida olla tullut vielä
 
Joo, 2019 pakkausta ei ole vielä edes julkaistu. Julkaisu on tämän kuun lopussa ja sen jälkeen jaetaan vielä vuoden 2018 pakkaukset loppuun ennen kuin siirrytään tämän vuoden pakkauksiin.
 
Tänään sain oman äitiyspakkaus hakemuksen kelaan laitettuu. Nyt sit innolla oottaan pakkausta et pääsee hypisteleen vaatteita .
 
Eilen saapui mun pakkaus ja neiti viis vee oli tosi kiinnostunu paketista.. Kysy sitte illalla viel ku nukkumaan laitoin et tuleeko cauvaki kohta.. No toivottavasti ei vielä hetkeen..
 
Olisi pitänyt itsekin malttaa tähän asti niin olisi saanut uuden paketin
 
Oho, joko niitä uusia paketteja jaetaan!?
En oo ihan varma mutta ainakin julkastu.. harmi ku ei ite malttanu odottaa, en kyllä tiedä onko siihen jotain rajaa millon viimeistään pitää hakea äitiysavustusta/pakkausta
 
En oo ihan varma mutta ainakin julkastu.. harmi ku ei ite malttanu odottaa, en kyllä tiedä onko siihen jotain rajaa millon viimeistään pitää hakea äitiysavustusta/pakkausta

No mä jo aattelin :D
Juu ei sitä uutta varmaan hetkeen vielä jaeta :)
Olikohan niin että 2kk ennen la pitää avustukset hakea.
 
Takaisin
Top