Äitiyspakkaus

On jo kelan omilla sivuilla :) Musta toi on kiva! Siellä tosin luki että alkavat jakaa aikaisintaan huhtikuun loppupuolella, mikä nyt menee tosi tiukille näin heinäkuun alun laskettuna aikana..
 
Hiukan ihana toi uus, noin paljon värejä ei oo ollu vuosiin! :) Ajattelin laittaa hakemuksen 10.5. tienoilla, kun laskettu 15.7.
 
Todellakin toi uusi! :hello2 Kaikki miellytti ja mun mielestä sopii molemmille paremmin kuin edellinen.. Ei malta odottaa!! :shy: Kerranki voi sanoa, että onneksi on la vasta kuun lopus..:grin
 
Samaa just mietin ku SusuPala, onneks la vasta kuun lopussa :) Koska todellakin haluaisin ton uuden! Ihania ja kirkkaita värejä!
 
Toi uus on pakko saada koska toi unipussi ja vaunupussi on vaan niin söpöt :) Jätettävä se hakeminen minunkin sinne toukokuun alkuun jos sais tuon sitten :)
 
tääkin koittaa malttaa sinne toukokuulle tilaamisen kanssa. 2016 paketissa se korvallinen haalari oli söpö, mutta muuten -17 paketti sopivampi tytölle.

ihana pakkaus :D
 
Joo ilman muuta tuo uusi pakkaus. :) Nimenomaan kuosien ja unipussin takia. En muista oliko tuota nännivoidetta vuoden 2009 pakkauksessa mutta sekin on aika jees.:happy:
 
Mäkin tykästyin, ihania värejä ja kuoseja :happy: kiva sitten, kun pääsee tuota sisältöä ihan itse hypistelemään ja ihailemaan :love7
 
Ihan hieno tuo uusikin, mut oon kahden vaiheilla kumpaa yrittäis saada... Uudessa ihastuttaa tuo makuupussi ja raitabodyt. Muuten melko lailla sama kumpi tulee.
 
Piti heti aamusta olla kytiksellä [emoji16][emoji16] kummassakin paketissa tosi kivoja juttuja mutta koitan mä tän vuoden paketin saada tilattua. Makuupussi oli tosi kaunis. Fb:ssä näin juuri, kun kahden eri paketin makuupussit tms vaihtuivat päikseen. Sitäkin voi koittaa, jos missaa jonkin tuotteen minkä varta vasten haluaisi [emoji4]
 
Vau! Oli kyllä onnistuneet kuosit tämän vuoden pakkauksessa! :gen014 Me otetaan silti rahana, kun vuoden -15 pakkauksen tuotteet on säilytetty tulokkaalle. Siinä on vaaleansininen toppapuku, joka sopii hyvin poikavauvalle :)
 
Onkos vuoden 17 pakettia toivovat ajatelleet koska laittaa hakemusta sisään?
 
Laitan ihan viime tipassa eli just 2kk ennen la:ta. Mulla laskettu 18.7. eli voin laittaa huoletta toukokuun puolella reilusti :)
 
Takaisin
Top