Äitiyspakkaus

Balacenia: Punainen joo ja oranssi sopii kans aika hyvin :)

Pinkki ja violetti on ainut mitä en pojalle pukis, mutta muuten miusta muut käy kummallekin vaikkei omiin suosikkeihin kaikki lukeudu. :)
 
Meillä Kela-neuvola 6.3 et katsotaan sit mikä pakkaus sieltä tulee :wink
 
Tuskin mamma tarkoitti kelaneuvolalla, että tekevät siellä hakemuksen. Toki onha sekin mahdollista meille tarjottiin esikoisesta apua tuon tekoon, mutta helppo tehdä niin ei tarvittu. Mutta itsekin kutsun "kelaneuvolaksi" sitä, kun saa toikkarin kelan avustuksia varten :joyful:

Mie aion junailla ainakin sen uuden itelle jos se näyttää hyvältä. :) Onneks on mahdollista junailla, kun la heinäkuussa :)
 
Mä yritän kanssa junailla sen uuden pakkauksen, jotenkin nyt täytyis olla samanvuotinen kuin vauva. Mies ei sitten tajua ollenkaan tätä hömpötystä tai sitä, että merkkasin kalenteriin sydämen sisään pakkauksen julkistuspäivän... :D
 
En meinannu sitä siellä neuvolassa hakea kyllä. Sitä vaan tarkoitin et voi sit laittaa melkein heti hakemuksen perään jos se tämän vuoden on kamalampi kun viime vuoden :D
 
Mut haluan kyllä sen tämän vuoden paketin jos sen värit vaan mitenkään nappais enemmän kun vuoden 2016. .
 
Ai hienoa, julkaisupäivä on jo tiedossa! Itse voi nyt rauhassa katsella kumman ottaa, nyt ei ole niin väliä :D Iloinen olen kummasta vaan ja en malta odottaa et pääsee hypistelemään....
 
Katoin linkin kautta, että Facebookissa julkaistaisiin ensimmäisenä pakkaus klo 9. Milloinkohan tulee kelan omille nettisivuille? Nimim. En omista Facebookkia.
 
Eiköhän se tän päivän aikana julkisteta Kelan omilla nettisivuillakin :happy:
 
Mä varmaan otan pakkauksen joka tapauksessa (kiva ku on tilanteessa et voi valita kahdesta :D). Oon laskenu säästämiäni vaatteita ja niitä on kyllä riittävästi (=liikaakin), mutta silti. Esikoiselle säästin 2014 makuupussin ja tälle ajatuksena myös säästää omansa. Ja kaikki haalarit tulee ainakin niin käyttöön. Ajattelen, et jos ottaisin rahana, ni näin pienitulosina (kotihoidontuki + työttömyyspäiväraha) se summa menis ruokakauppaan, eikä se oo yhtä kiva... :)
 
Se summa menee kyllä hujauksessa kauppaan. Siksi minäkin otan pakkauksen. :) Toivottavasti on kiva ja järkevä pakkaus tuo uusi :)
 
Ihana oli!! On tullut myös kelan sivuillekin! :) Piti rekisteröityä live videon ajaksi facebookkiinkin:grin Kyllä uusi yritetää saada!
 
Takaisin
Top