Äitiyspakkaus

oi, täälläkin on jo päästy ihastelemaan äippälaatikon sisältöä :Heartpink Miehenikin on ihan tohkeissaan sisällöstä ja laatikon ulkonäöstä :) onneks olen hommannut ja saanutkin pienempiä kokoja ihan nokko niin ei haittaa, vaikka isoja vaatteita niin paljon. Kortsut vähän laittoi naurattamaan ja niiden merkin nimi xD taitaa jäädä ne meillä käyttämättä :wink
 
Mä laitoin kans hakemusta vetään, tosin meille ei ny tuu pakkausta. Vähän hävettää, kun onhan se vaan niin hieno etuus tuo äitiyspakkaus. Ei vaan oo mitään järkee kerätä nurkkia täyteen tavaraa, vaikka ilmaiseksi sais :D esikoiselta on tallessa kaikki, joten tavaroille ei vaan ole tarvetta. Ja minusta esikoisen pakkauksessa oli hienompi tuo makuupussi ja haalari :wink vaikka ei sais kyllä tosiaan valittaa, kun se on tosiaan niin hieno etuus!
 
Joo, siis en miekään usko, jos vain nämä ekan lapsen vaatteet pysyy siisteinä ,niin ois tarvetta sille toiselle laatikolle sitten myöhemmin. Ja kun säilyttää muutkin tavarat ,mitä tuli niin pärjää hyvin :) aika näyttää senkin puolen!
 
Mä ajattelin säästää esikoisen pakkauksen vaatteet (ne mitkä ei menny heti rikki :mad: ) esikoiselle ja teen äitiyspakkauksesta muistolaatikon esikoiselle, joten sillä otetaan toisellekki pakkaus vaikka kaikki olis talles periaattees. Teen sille sitte samanlaisen muistolaatikon siitä :)
Ja mummielestä on ollu ihana ku oon saanu äitiltä mun omia vanhoja äpvaatteita!
 
Täällä tuli pakkaus keskiviikkona postiin. Mutta vielä ei pääse hakemaan ku en oo kotona... Ei millään malttas odottaa.
 
Me ei olla vielä(kään) tehty päätöstä, että pakkaus vai rahaa. Tosin meillä neuvolakin vasta 10. päivä, niin onhan tässä aikaa miettiä :)
 
Meillä helppo päätös kun esikoinen. Pakkaus tulee :) nyt vaan odotellaan Kelalta milloin saadaan :D
 
Kukaan vielä päässyt hypistelemään? Ollaan kahden vaiheilla, vaatteita hankittu itse mieluisia ja esim. haluan paksumman lämpöpussin. En tiedä kannattaako vain tavaroiden ja itse laatikon vuoksi oikeasti,se laatikkokin on niin iso. Mulla on yks sellanen ihan vaan varastossa muita kamoja varten, ei kyllä mahtuisi meillä kotiin sisälle...Te, jotka aioitte pitää laatikkoa sänkynä, missä pidätte laatikkoa sitten? Meillä on 2 kissaa ja ei kyllä voi ajatella, että pitäisi lattialla esim.
 
Meillä on vaihtoehtona duunailla laatikon alle itse sellainen taso, että se on sopivan korkealla sänkyymme nähden tai laittaa pinnasänkyyn jos sen pohjan saa tarpeeksi ylös ja laidan alas. Meinataan sellainen kissansuoja hommata pinnasänkyyn. Pointtina on kumminkin se ettei kissat saa olla samassa huoneessa yksistään vauvan kanssa niin ovi pysyy kiinni sitten. Ja mielellään ei saa muutenkaan tepastella lapsen pedissä.
 
Nyt on haettu boksi! Vielä kun malttais odottaa sitä saapuvaksi
 
MrsBee.. meillä mies rakensi laatikolle laudoista jalat :) Eihän se sänky kauheen kauan ollu käytössä mut toimi aikansa!
 
Mä aattelin pistää laatikon pinnasänkyyn kun se on niin iso, turvallisemman tuntunen varmaan aluks nukkua laatikossa.
Tänään haettu, nyt ootellaan millonka se tulee.:rolleyes:
 
Hei mä näin joskus jossain torissa ym. Et joku oli duunannut poksista katosta roikkuvan version, kehtomaisen, jota voi keinuttaa. Oli kivan näköinen...
 
Tilasimpa mäki vaan pakkauksen jo vaikka meinasin etten vielä tilaa. Ja tein samalla muut hakemukset. :)
Mies meinas tehdä kehdon pojalle mutta saa nähdä onnistuuko se, jos ei, niin varmaan teen äitiyspakkauksesta sängyn. Tekis mieli kyllä virkata sellanen katosta roikkuva kehto mutta saa nähdä saanko aikaseks :)
 
Hei kaikki! Mä huutelen täältä huhtikuun mammoista! En tiedä saako tällä foorumilla tällaista edes kysyä ( ja ymmärrän jos tämä poistetaan), mutta olisiko kukaan teistä jotka ottaa rahan mieluummin halukkaita myymään äitiyspakkausta mulle? :rolleyes: Asun ulkomailla joten en pysty sitä muutakuin ostamalla saamaan.. Olisin tulossa käymään Suomessa joulukuun 29- 20. Tammikuuta. Esikoisen kohdalla olin onnekas ja löysin Suomesta äidin joka oli halukas myymään omansa ja oma äitini sitten toi :p
 
Matukka90 ootko missään fb-ryhmässä? Sieltä vois varmaan myös kysästä jos huhtikuisille on jotain ryhmää :-)
 
Takaisin
Top