Äitiyspakkaus

Wadalma

Puuhakas puhuja
Helmimammat 2017
Kukaan helmikuulaisista ei varmaan ole vielä päässyt pakettiin käsiksi, mutta kohtapuoliin niitä varmaan pääsee jo tilailemaan. Tänne voisi kerätä mietteitä äitiysavustuksen hakemisesta ja mielipiteitä tämän vuoden äitiyspakkauksesta. :rolleyes:

Itse pistin tänään paketin tilaukseen, nyt pitäisi kai tulla "tilausvahvistus" piakkoin, ja sitten ehkä pari viikkoa menee että paketin saa?
 
Parissa viikossa taisi viimeksi tulla :) Nyt jätetään väliin, ei oikein tarvetta eikä oikein mieleinen pakkauskaan :)
 
Maanantaina (17.10.) Kelan asioista neuvola, jospa sen jälkeen laittaisi pakkauksen tilaukseen. :) (ihan kätevä tälläinen neuvola erikseen, kun kelan kanssa asioinut viimeksi yli 10v sitten)
2016 pakkauksessa on minun mielestä kyllä ihan miellyttävä väri-/kuosimaailma.
Toki tytölle(?) on hommattuna jo muualtakin vaatetta/lakanoita/ym pilvin pimein :D
 
Meillä ei olisi niinkään tarvetta pakkaukselle, mutta mies on sitä mieltä, että eikös uudelle tulokkaalle pidä oma pakkaus olla :) Mietitään vielä ja minäkin tykkäsin 2016 vuoden pakkauksesta.
 
Me ajateltiin ottaa pakkaus, vaikka about puolet on sellaista josta en liiemmin välitä. Värimaailma on jotenkin omaan silmään poikaa suosiva.
Itse laatikko kuitenkin on se isoin syy miksi haluan pakkauksen. Kerään esikoisen pakkaukseen muistoja matkan varrelta ja hän saa sen itselleen, kun omilleen muuttaa. Pikkusiskolle haluan tietysti tehdä saman :happy:
 
Ehottomasti otan äitiyspakkauksen ja mielestäni ihan hyvä sisällöltään (miniverran ehkä liikaa inhokkiväri vihreetä :d). Tilaukseen laitoin 30.9 eli tasan 2 viikkoa sitten, tänään tuli kelalta vahvistuskirje myöntämisestä, en tiä sit lasketaanko se 2 viikkoa vasta tuon kirjeen päiväyksestä eteenpäin, hirvee halu jo päästä hipelöimään vaatteita :D
 
Mä pistin maanantaina hakemuksen ja eilen oli päätös tehty :) 2 viikkoa luki päätöksessä että menis, saa nähä :)

Mä otin jo siksikin esikoinen tulossa ja sattuu olemaan poika niin värimaailmakin vielä mätsää :) laatikko menee ensisänkynä ja sen avulla sitte totutellaan pinnikseen ja juuri muistolaatikoksi sitten lopulta :)
 
Reilun viikon päästä olis meilläkin kela neuvola ja sitten saa pakkauksen tilata. Onneks meille tulossa poika kun oli mun mielestä ihan poika pakkaus enkä olis tytölle kyllä tykännyt, mutta esikoista odotetaan niin kyllä pakkaus otettu jokatapauksessa.
 
Poikasävyinen pakkaus on ollut niin kauan kun muistan ja tuskin siitä saa tai voi tehdäkään käänteistä!. Tytölle löydän mukavat mieluisat vaatteet ja jutut muualtakin ja kivahan ne itse valita. Se valitseminen on juuri mielestäni kaikkein kivointa!!
 
Äitiyspakkaus ois kahden viikon päästä tulossa ja en malttais odottaa, vaikka olen jo kaverilta päässyt sisältöä hiplaan.
Minusta vaatteiden värillä ei niin paljoa väliä ole, kunhan ei oo mun inhokkivärejä. Ei se laps pitkään aikaan ole vielä muotitietoinen tai lempiväri-tietoinen,niin kunhan lämmintä saa päälle niin hyvä tulee :)
Ne tarvikkeet ilostuttaa eniten ^^
 
Tällä kertaa otan rahana :) tytöllä en käyttänyt niitä vaatteita ollenkaan ja säilössä on vielä mm makuupussi ja toppahaalari..
 
Meille tulee pakkaus, ei haittaa vaikka olis tyttö ja vaatteet vähän poikamaisia. Mun mielestä oli ihania kuoseja ja esikon pakkauksesta tuli kyllä aikalailla kaikkea käytettyä :) ja toiselle pitää olla oma kanssa just ton muisto homman takia, haluaisin tiettyjä juttuja kerätä sinne laatikkoon :)
 
Minusta paketti vaikutti just ihanalta. Paljon enempi värejä kuin esim vuoden 2009 vastaavassa...ja kuosit kivoja, pöllöt etenkin :wink. Otetaan siis... jos ois ollu vaisuja värejä nii raha ois kelvannut paremmin.
 
Pakkaus laitettu myös tilaukseen. Ajattelin myös sinne kerätä muistoja lapsuusajalta. Sain itse äidiltäni hänen kokoaman "muistojen laatikon", kun tulin raskaaksi. Laatikossa oli mm. vaatteita, joita olen itse lapsena käyttänyt. Saas nähdä, tuleeko oman lapsen käytettyä jotain näistä vaatteista, mutta kiva joka tapauksessa oli kurkistaa omaan lapsuuteen.
 
Tänään tuli jo tekstari että paketti on haettavissa postista! Ja samoin oli tullut kirje, jossa ilmoitettiin että paketti tulee seuraavan kahden viikon aikana :grin Oli kyllä nopeaa toimintaa. Oli ihana päästä penkomaan pakettia, ja omat lempparit oli kyllä se ruskea haalari ja pupu-unilelu :joyful:
 
Äääääähhh mulla kelaneuvola maanantaina! Can't wait et sais tilaukseen
 
Jee, tänään sai hakea paketin matkahuollon lähipisteestä ja pääsi hypisteleen kaikkia vaatteita yms. Mukava asua Suomessa ❤️❤️ :Heartred 2,5 viikkoa sitten tein tilauksen netissä :)
 
31. Päivä ois neuvola, sitten varmaan pääseekin jo tilaamaan!! :Heartred En kyllä malta odottaa että pääsen niitä tavaroita hypistelemään! :)
 
Takaisin
Top