Äitiyspakkaus

Juu netissä olikin jotain laskureita, Tsekkaan niitä huomenna.
Tänään en ees jaksanut ajatella koko asiaa.
 
Tsekkaa jaica myös Schenker. Jonkun verran ollaan noita käytetty ja noiden hinta on ollut usein se kilpailukykyisin...
 
Helppo on Schenkerin olla kilpailukykyisin, kun just oli yt-neuvottelut koskien koko Suomen henkilökuntaa. Potkut osalle ja lopuille lomautuksia. :-/

...DHL on sitten vielä yksi mahdollinen kuljetusliike.
 
Muokattu viimeksi:
Dhl Euroopan liikenteeseen.


Paketti lähti postin kautta.
Mut piti viedä vaan eri postiin.
Eivät osaa mein lähipostissa laskea edes paketin kokoa oikein.
 
Jaica, ihme sekoilua teidän postissa, ei sille voi kun nauraa nyt kun asia kunnossa.
 
No joo niinpä.
:)

Ilmotin kyllä niille niitten virheestä, mut sama nainen alko väittää ettei varmasti oo laskenut väärin vaan toine posti on tehnyt virheen. . Jne. .
Ammattiylpeys ko ei osaa lukea oikeaa tietoa ees duunipaikan sivuilta.
Välillä vaikeemman kautta. .

Joka tapauksessa paketti meni perille ja saaja oli hyvin tyytyväinen. :)
 
Oon välillä lukenut, kuinka ihmiset on pettyneitä saadessaan viime vuoden paketin, eikä tätä uutta. Yksikin melkein sahasi ranteitaan auki isosti pettyneenä.
En vaan itse tajua miten ihmiset kehtaa valittaa! Mä olen isosti tyytyväinen, vaikka olisi tullut 10 vuotta vanha paketti! Se on hemmetti ilmainen! Eipä jaella muualla päin maailmaa..
 
Gartsu, täysin samaa mieltä. Miten ihmiset kehtaa olla niin kiittämättömiä, että valitetaan jostain väreistä ja kuoseista. Muutenkin tympii kaikki turhasta valittaminen näissä vauvahommissa, kun miettii miten hyvin meillä on asiat täällä. Äitiyspakkaus on ihan mahtava lahja, mistä tulis olla kiitollinen :)
 
Munkin mielestä on ilmainen paketti kuitenkin ilmainen ja tarpeellista tavaraa paljon paketissa. Itse sain vanhan paketin eikä haittaa yhtään. TOSIN, sen verran kummastelin, että aikas poikavoittoinen pakkaus oli. Minuahan se ei haittaa kun poika tuleekin meille, mutta olisin ehkä hieman harmistunut jos tyttö olisikin tullut. Tosin, silti ne vaatteet varmasti olisi käyttöön tullut ja tarpeellisia ovat myös muut tavarat. Uutta en ole edes katsonut minkälainen on.. En silti myöskään ymmärrä sitä narinaa, että vanhan pakkauksen saa..
 
Meille tulossa tyttö, mutta puen hänet mielelläni pakkauksen vaatteisiin. En koe niitä poikamaisiksi.
Oon muutenki ostellut sinistä yms. Mä ku en ite oo mikään pinkki tyttönen, vaan ennemminki se sininen jätkä. :grin
 
Se on myös semmonen, että tytön helpommin pukee siniseen kuin pojan pinkkiin. Sen takia pakkauskin on tuollainen ''poikavoittoinen''. Meillä kyllä tytöllä on niin pinkkiä kuin muitakin värejä. Itse olen yhdet vaaleanpunaiset housut ostanut ja pari mekkoa. Loput pinkit vaatteet ja tavarat on sitten muilta saatuja... Hyvin hillittyä oli ennen vauvan syntymää, kun ei ollut ihan 100% tuo sukupuoli, mutta nyt kun pikkuinen on syntynyt, niin sitä pinkkiä kamaa vaan tulee ja tulee:p
 
Nyt käyttökokemusten jälkeen: mitä mieltä ootte olleet? Jotkut vaatteet on ollut ihan huippuja esim siniraidallinen yökkäri, mutta jotkut jutut on jääneet aika vähäiselle käytölle esim kylpyveden lämpömittari. Vähän huonon muotoisia olleet jotkut vaatteet ja välillä ärsyttää kun KAIKILLA on samat makuupussit ja se vähän paksumpi haalari :p Turhamainen minä!
 
Mä en halunnut pakkausta just ton takia että muilla olis sit samat :P (enkä edes kovin tykänny)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Mä halusin pakkauksen, koska siihen on kiva säästellä kaikkia lapsuusmuistoja ja monet jutut on ollut hyviä esim alussa ne pienet kietasubodyt. On se ollut enemmän hyödyllinen mun mielestä kuin se 140€. Toisaalta kaikilla on yksilölliet tarpeet :)
 
Mä en tykkää siitä talvipuvun kuosista, mutta aion pukua talvella kuitenkin käyttää, kun kerta sellainen on ilmaiseksi annettu! Muuta pukua en ole edes hankkinut.
Aika vähän on niitä vaatteita tullut käytettyä, mutta moni on tähän saakka ollut isoja. Mietinkin silloin, että eiks sen idea oo vähä nii ku alkuun pääseminen? :grin
Oli ihanaa hypistellä pakkauksen vaatteita ja tavaroita silloin kun pakkauksen sai. Aion säästää ainakin osan pakkauksen jutuista, saa tyttö sitten 30 vuoden päästä niille naureskella. Voihan olla, että silloin enää ei tarjota noin hienoa "lahjaa" perheille.
 
Mä sain mun siskolta niin kauheesti sitä tavaraa (hällä 4tyttöä, nuorin tasan vuoden vanhempi kuin meidän tyttö.. Eikä niille tule enempää) nii sieltä tulikin lähes kaikki pakkauksen tavarat ja vähän enemmänkin. :) olen siitähyvästä hoitanut siskon tyttöjä. :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Mää kyllä tykkäsin lähes kaikesta mitä pakkauksessa oli, mut esim. melkein kaikki housut oli huonon mallisia. Ainakin meidän pojalle ne on ihan sellaisia lörppöjä että koko ajan valuu. Ja just hurveen isoja, pojalle olisi nyt äitiyspakkauksen 60-senttiset housut sopivia vaikka poika on jo 68cm pitkä. o_O
 
Pookkana, se siniraidallinen yökkäri on kyllä ihan huippu. Tuntuu vaan että poika kasvaa niin nopeasti että monet potkupuvut ehtineet käydä jo pieneksi. Tykkään kyllä kaikista vaatteista mitä pakkauksessa on. Kaikille neljälle olen ottanut. Paitsi ne kondomit on ihan perseestä mitä pakkauksen mukana tulee. Esikoisen aikaan niitä käytettiin ja heti hajosi :D ja siis muutenkin huono laatuisia mun mielestä.
 
Oho! :eek: Meillä taas ne kesti hyvin ja ollaan aikasemmin saatu rikki kyllä kumeja, että kokemusta on :p toinen mun lemppari on se siniraidallinen potkari, jossa ei ole sitä jalkaterä osaa.
 
Mua harmittaa, kun muutamat bodyt olivat jääneet kaapin perälle ja nyt vasta huomattiin ne, kun ovat jo melkein liian pieniä. Esimerkiksi se kelta-oranssi-siniraidallinen body on mun mielestä ihana, mutta ihan kohta liian pieni. Puolipotkarit ovat myös olleet paljon käytössä, samoin pyamat. Potkuhousuja ei sen sijaan olla käytetty yhtään, tulee ihan liian hiki niissä. Toppahaalarin kuosi ei ole ihan mun makuun, mutta vaikuttaa muuten tosi kätevältä niin varmasti tulee käyttöä paljon.
 
Takaisin
Top