Äitiyspakkaus 2019

Vastaan sitten tähänkin ketjuun.
Pienoinen pettymys oli tämä 2019-pakkaus :meh: Liian haaleita ja pliisuja (onneksi kangasvärit on keksitty). Vihreistä sävyistä annan kuitenkin plussan, kuten myös vihannesbodysta mikä on aivan mahtava!
 
Tykkään kyllä, kivan raikkaita värejä. Viime vuotinen oli mielestäni tylsä. Laatikko itsessään ei miellytä silmää, v. 2017 loota oli ihan ylisöpö. :happy:
 
Minä tykkäsin tästä 2019 pakkauksesta ihan todella paljon (vaikkei vihreä ja oranssi ole ollenkaan mieluisia värejä). Viime vuotisessakin oli paljon kivoja juttuja, jotkut jopa parempia kuin tässä. Plussan puolelle meni kuitenkin minun arvioissa tämän vuoden pakkaus. Tämän pakkauksen myös mitä luultavimmin saamme, kun la on 16.11. Jos vaan kaikki menee nyt niin kuin pitää. :)

Tuosta harmaudesta, tietty neutraalius on hyvä, kun tulee sopia sekä tytöille, että pojille. Tähän on itse hyvä lisätä sitten väriä ja mieluisin kuoseja lisää. Erityisen ihastunut olen pakkauksen runsaisiin raitoihin ja eläinkuoseihin. Makuupussi on :Heartbigred
 
Tykkäisin jos olisi raikkaat ja puhtaat rehdit värit käytössä. Näitä murrettuja ja harmaalla sotkettuja en jaksaisi katsella. Toisaalta jos kaikki on tasaisen harmaata niin on helpompi pyykätä kaikki samassa pesukoneellisessa :]
 
Tykkään kyllä, kivan raikkaita värejä. Viime vuotinen oli mielestäni tylsä. Laatikko itsessään ei miellytä silmää, v. 2017 loota oli ihan ylisöpö. :happy:
Määkään en yhtään tykkää siitä laatikosta ja toivoin kovasti että se olis muutettu. Mutta onneks laatikolla ei nyt loppupeleissä niin väliä oo. Innolla odotan että saan omani hakee :)

Vaatteet ja muut tuotteet oli mun mielestä suurin osa oikein kivoja. En minäkään mikään harmaan ystävä ole, mutta siihen on sitten hyvä yhdistää muita värejä. Tuskin kukaan kuitenkaan pelkillä äitiyspakkauksen vaatteilla pärjää.
 
Takaisin
Top