Äitiyspakkaus 2018

Mulla on LA 2.8 ja tilasin viimeisenä mahdollisena päivänä pakkauksen että saisin 2018 ja sain silti 2017:blackeye:

Ompa omituista kun mulla la on 5.8 ja tilasin vielä ihan hyvissä ajoin (huhtikuussa jo hakemus menemään, viimeinen jättöhän olis ollu vasta 5.6 eli tällä viikolla) ja sain tosiaan sen uuden pakkauksen :-)
 
Ompa omituista kun mulla la on 5.8 ja tilasin vielä ihan hyvissä ajoin (huhtikuussa jo hakemus menemään, viimeinen jättöhän olis ollu vasta 5.6 eli tällä viikolla) ja sain tosiaan sen uuden pakkauksen :)

Niin, aika jännä! Mut ei voi mitään
 
Ompas outoa että niitä vielä oli jäljellä kun kuitenkin luki että alkoivat jo postittaa uusia. Luulis että vuodem 2017 ois loppu sillon
 
Mä en oo vielä saanut pakkausta. Kuumeisesti täällä odotan sitä! Ens viikko, tule jo. Tahtoo päästä hypistelee niitä :)
 
Monet sanoo, että nykyään kaikki pakkaukset tulee keskusvarastolta, mutta mä en kyllä usko sitä just tän takia, että ei tiedä kumman pakkauksen saa vaikka ois samaan aikaan eri äidit tilanneet pakkauksen.
Luulen, että edelleenkin kunnilla on kiintiöt pakkausta ja jokainen kunta jakaa omansa pois ennen kuin saavat uusia pakkauksia jaettavaksi. Ja näiden kiintiöiden takia ei voi varmaksi tietää kumman pakkauksen sattuu saamaan.

Tiedä häntä, mutta järkeenkäypä selitys.
 
Mulla on LA 2.8 ja tilasin viimeisenä mahdollisena päivänä pakkauksen että saisin 2018 ja sain silti 2017:blackeye:

Tilasitko siis paketin 2.6 ja sait vanhan? :eek: mie tilasin 30.4 ja sain uuden.. ja kyllä toi on Raumalta lähetetty, että eiköhän ne keskusvarastolta tuu.
 
Pystyykö pakkausta palauttamaan mistään syystä? Ettei olisi joku palauttanut ja sitten se 2017 laatikko sattui tulemaan puuroakanamunalle? En kyl keksi mitään muuta selitystä asialle koska kyl mun paketti tuli myös raumalta. Pienessä kunnassa asun ja jos olis kuntakiintiö niin varmasti olis tullu vielä vanha pakkaus :-D
 
Kysyn nyt täältäkin, että on joku halukas vaihtamaan äp:n makuupussia.
Mulla on viime vuoden pöllö makuupussi ja haluisin vaihtaa sen tämän vuoden lammaspussiin.
Oma pussini on käyttämätön/pesemätön.
Tuolta kesäkuisista siis huutelen.
 
Takaisin
Top