Äitiyspakkaus 2018

Mulla ei oo vielä pakkausta tullut matkahuoltoon :sad001 elättelen epätoivoisesti toivoa että huomenna tulisi, 2vk tulee huomenna että lähti.
En kyl yhtään ihmettelisi et jos se olis jo saapunut ja meidän Matkahuolto unohtanut piipata sen, sama kävi vaunuille kun tuli (kävin kyselee ja kappas, paketti löytyi..).
En jaksa odottaa!! :D
 
Onko joku teistä ottamassa ensisängyksi tuota äitiyspakkauksen laatikkoa? Ku itse ajattelin mutta tuo kuviointi on omasta mielestäni aika kamala joten täytyy kai jotkut koristukset ommella ulkopuolelle peittämään laatikkoa :D
 
Onko joku teistä ottamassa ensisängyksi tuota äitiyspakkauksen laatikkoa? Ku itse ajattelin mutta tuo kuviointi on omasta mielestäni aika kamala joten täytyy kai jotkut koristukset ommella ulkopuolelle peittämään laatikkoa :D

No mä mietin jossain vaiheessa alakertaan päikkärisängyksi, mut nyt meille tulee kehto, niin saa pikkuinen siinä nukkua ainakin aluksi :)
 
Meil oli esikoisella ensisänkynä pakkaus ja meinataan tällekkin. Sisäpuolella oli pinnasängyn reunapehmusteet tuomassa vähän kotoisuutta mut ulkopuoli oli ihan pahvia :)
 
Boxi haettu. Ja sitten viikon virallinen Tyhmä Kysymys; tarviiko boxin vaatteet pestä ennen käyttöä, vai onko ne jotenkin kemikaalivapaampia kuin kaupan?
 
Pesuun. Muistaakseni pakkauksessakin lukee että vaatteet on pestävä ennen käyttöönottoa.
 
Käytiin pakkaus läpi koko perheen voimin! Olin yllättynyt, että mies oli ensimmäisenä kädet ojossa kaivamassa uutta bodya ja potkaria laatikosta :D harvemmin kiinnostuu vauvan jutuista muutoin :)
Käyn pakkauksen rauhassa yksinäni läpi tässä lähipäivinä, kunhan käyn vklp ostamassa pinnasängyn yms juttuja niin saan vaatteet ja muut tarvikkeet paikoilleen samalla :)
 
Itse tykkäsin pakkauksesta yllättävän paljon :) olin varautunut kuvien perusteella, että osa jää suosiolla käyttämättä ja en pitänyt joistakin vaatteista ja makuupussista. Kuitenkin livenä oli paljon kivemmat! :)
Ainoastaan en pääse yli enkä ympäri niistä huopatossuista, ei iske ei sitten millään :/ eli ne ainakin nyt tällä hetkellä ainoat, joista en pitänyt
 
Oliko pääkaupunkiseudulla joku joka olisi halukas vaihtamaan äitiyspakkauksen kirkkaan keltaisen ja raidallisen potkupuvun ”tylsempiin” väreihin? :D Myös ruoka- ja kuolalappu vapautuu täältä jos joku tarvitsee :P

Valtavan kiitollinen olen pakkauksesta, nämä muutamat tuotteet vaan ovat turhan värikkäitä omaan makuuni :)

EDIT: Ja hei tottakai käy myös Turun suunnalla asuvat, tulee käytyä siellä kuitenkin kesän aikana perhettä moikkaamassa
 
Muokattu viimeksi:
Ootteko kuinka tarkkaan syynänneet äp-tuotteet? Mulla ainakin harmaaraidallisessa bodyssa kaula-aukko reilusti pienempi kuin muissa bodyissa, en tiedä mille hoikalle pitkäkaulalle on suunniteltu :D Taidan laittaa reklamaatiota menemään, on niin kaponen kaula-aukko että tuskin bodya voi edes käyttää.
 
Takaisin
Top