Äitiyspakkaus 2018

Rahana otan. En tykänny väreistä enkä makuupussista. Huopatossuille en keksisi edes käyttöä. Ainoa mikä oli houkutteleva tuote oli se collegehaalari, mutta niitä on pari esikoisen jäljiltä.
 
Meillä otetaan pakkaus, ei sillä että jokaiselle tuotteelle olisi tarvetta vaan sillä että se on tapa. Jokaisesta lapsesta se on otettu ja laatikkoon kerätty lasten tärkeitä asioita vuosien varrelta. Ekoja bodyja, leluja yms, jotka sitten saavat itse mukaansa, kun tarvitsevat :)
Eikä meillä lasta pueta muodin tai hienouden mukaan, arki vaatteet on arkivaatteet. Juhliin hienompia, Niin monta kertaa joutuu vaatteita päivän aikana vaihtamaan vauva aikana ettei minua kiinnosta onko kainoirmeli tänään sinisissä vai keltaisissa tamineissa :) Kunhan on puhtaat ja ehjät vaatteet päälle :)
 
Rahana! Ei oo valinnanvaikeutta, kun en tykänny yhtään uudesta pakkauksesta. :D eikä oo silleen niille käyttöä kun on jo neljäs lapsi. Rahalla saa sit mieluisia puuttuvia juttuja ostaa. :)
 
Mä en rupee noita säästelemään sen kummemmin. En mä itekään jääny kaipaamaan vaikka mutsi ei ollu mun äp-pakkauksesta mitään säästelly. Ei tommoset 30+ vuotta vanhat oikeen innosta ja mitä oon keskusteluja lukenu ni aika turhina pitävät tämän päivän nuoretki sitä että niille on niitä boxeja säilytetty tilaa viemässä.
 
Mua ei uusi pakkaus puhutellut ollenkaan. Rahana otan, saan tarpeelliset hankinnat tehtyä. Aiempien lasten pakkaukset kutakuinkin tallessa, myös siskolta sain vuoden 2014 pakkauksen käyttämättömiä vaatteita ja tavaroita. Muutenkin vaatetta on jo paljon ja sitä varmasti tulee vauvojen myötä lisää. Siksi raha.
 
Tota mäki nyt kovasti tässä mietin ku mies ei yhtää osaa arvostaa äitinsä säästämää makuupussia. Mä ite sitä lähinnä hehkutin kaikille, että kattokaa kun on isänsä makuupussissa vauva :D Se on sitäpaitsi hieno ku siinon ne narut vetskarin lisäksi.
 
Mä olin jo päättäny ennen julkaisua että otan rahana ja yritän ostaa makuupussin sit myöhemmin erikseen kun sen haluan säilyttää joka lapselle oman :) kahdesta aiemmasta siis otettu pakkaus niin kaikkea on jo varastossa :)
 
Mä sit taas tykkäsin tosi paljon! Laatikon kuosi on ihana! Vinkaisin ääneen kun näin ne pingviinipöksyt! Ne on just sellaset, jotka olisi todennäköisesti lähtenyt kaupastskin mukaan. Tykkäsin myös makuupussista ja kaikista niistä simppelin graafisista printeistä, sateenkaarisukista ja keltaisesta bodysta.
 
Meijän oli tarkotus ottaa rahana mut toi oliki yllättävän ihana ! Tulee valinnan vaikeus.. Toki siel oli meille turhia tuotteita myös..
 
On toi muoti vaan muuttunut ihan älyttömästi. Kävin kelan sivuilla kattomassa menneiden vuosien äitiyspakkaukset, niin ei tarvi mennä kuin 2000 luvun alkuun ja siitä vielä useampi vuosi eteenkin päin oli aika järkyttäviä värejä ja kuoseja vauvan vaatteissa. :'D thih..

Ihan hauskaa, että pakkaus päivittyy vuosittain. (;
 
Otetaan pakkaus :) vaikka kaikki ei nyt ehkä olleet niin kivoja, mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin pidin pakkauksesta. Ja jotenkin omasta mielestä pakkaus jotenkin "kuuluu" ottaa :D 2 aikaisemman kanssa otettu myös pakkaukset (-10 (-09)& -13) ja niistä makuupussit vieläkin säästössä :)
 
Meillä tarkoitus ottaa äitiysavustus rahana vaikka aiemmin kaksi äitiyspakettia kotiin tullut, sen verran paljon taaperoilta pieneksi menneitä vaatteita edellisten äippäboxien talvihaalarista lähtien (yhä täysin käyttämätön kun talvivauvoille ei käynyt kun oikeata kokoa olisi ollut kesähelteillä) että riittää kun ostaa muutaman bodyn ja potkuhousut :)
 
Meille tulee ehdottomasti pakkaus :)
Alusta asti ollaan ajateltu että pakkaus otetaan, ja nyt kun suurin osa kuoseistakin miellyttää silmää niin kyllä on helppo päätös :)

Useampi vuosi lasta yritettiin, niin nyt kun vihdoin ollaan raskaana halutaan ottaa kaikki ilo irti odotusajastakin. Äitiyspakkauksen odottaminenkin tuntuu jotenkin niiiiin ihanalta :D
 
En ole vielä edes tutkinut mitä sieltä pakkauksesta löytyy, mutta toki se otetaan. Mulle eka tulossa, joten mitään ei löydy entuudestaan.
 
Ehottomasti otetaan pakkaus, osa oli aivan ihania, osan kuosi/väri ei niinkään miellyttäny mut koska ekaa odotetaan niin ehottomasti otetaan :) oon niin vuosia haaveillut siitä muutenkin :D
ihan samaa mieltä kyllä kun Bekka ylhäällä totesi, sama tilanne meillä :)
 
Mekin otetaan, ilman muuta! Tarpeeseen tulee joka tapauksessa, ja kuuluu asiaan näin ensikertalaisena :). Jännää!
 
Ei tuu kun en saa. Ja ei kannata ostaa...Jokaisen lapsen kohdalla katsellut mutta en oo raaskinut niin kallista hankkia. Nyt onkin juuri tyttölapselle tosi paljon vaatteita että ei tarvi hankkia mitään. Varmasti muutaman "Oman" hankin tällekin. Esim. ekat vaatteet. :)
Pääosin kyllä toi pakkaus näytti ihan kivalta, jos ottaa ne kaikkein räikeimmät pois. :)
 
Mä olin ajatellut että en ottaisi, mutta olikin yllättävän kivoja vaatteita ja kuoseja :) meillä kahdelle edelliselle on otettu niin siksi ei puolillekaan noista tavaroista oo tarvetta, mutta oon myös säästellyt laatikot/makuupussit/ensivaatteet niin oishan se kiva tälle tulevallekin :) vaikee päätös!
 
Takaisin
Top