Äitiyspakkaus 2018

Tykkäsin itse kovasti. Tytöllä oli vuoden 2014 pakkaus kun syntyi 1/2015 ja siitä en hirveästi tykännyt. Ei ollu vaatteista varmaan kuin pari kappaletta käytössä. Tuossa uudessa on paljon kivan näköisiä ja varmasti tulee paremmin käyttöön kuin esikoisella :)
 
Kivan näköinen pakkaus ja mielestäni sävyt näytti siltä, että sopivat hyvin tytölle tai pojalle. Ehdottomasti aion ottaa :)
 
Ehdottomasti otetaan :) ensin katsoin myös että onpas paljon harmaata, mutta toisaalta niitäkin oli kivoilla kuoseilla piristetty! Oli kyllä paljon tarpeellisen oloista sisältöä. Ensikoiselle tulee joten kaikki on ihmeellistä! Ei malta odottaa että pääsee oikeasti hypistelemään pakkausta [emoji106] :)
 
Pitääkö pelata varman päälle, että saa tuon tämän vuoden pakkauksen, että hakee sitä vasta kesällä, eikä heti, kun on mahdollista :P onneksi sillä ei todellakaan ole kiire! Vaikka kutkuttavaahan noita olisi jo päästä hypistelemään! :)
 
Tykättiin miehen kanssa kovasti noista kuoseista ja väreistä! Niin onko tuo viime vuoden pakkaus siis edelleen jaossa vai miten tuo menee?
 
Tykättiin miehen kanssa kovasti noista kuoseista ja väreistä! Niin onko tuo viime vuoden pakkaus siis edelleen jaossa vai miten tuo menee?

Viime vuoden pakkaus on edelleen jaossa, ja ilmeisesti ovat Kelasta ilmoittaneet että niitä riittäisi suunnilleen toukokuun loppuun asti - jonka jälkeen uutta pakkausta aletaan sit jakamaan :)
 
Mieki tykkäsin pakkauksesta kyllä, mutta todettiin miehen kanssa, että ei oteta kun niin paljon juttuja löytyy omasta takaa.
 
Hassua, kuinka näkee eri tavalla. Mun mielestä viime vuoden pakkaus oli oikein värikäs ja kiva, eikä mitenkään liikaa sinistä [emoji16] 2016 kieltämättä enemmän sinisiä sävyjä.

Meillä itseasiassa olikin just se 2016 pakkaus... tyttö syntynyt 2017 mutta pakkaus oli tosiaan vuodelta 2016. Väsyneenä on aina vaikeeta kun tulee muistettua kaikki väärin :hungover:
 
Pakkauksen otan. Osa jutuista miellytti osa ei niinkään mutta ehkä sitten käytännössä tuntuvat erilaiselta kun saa vauvan päälle pukea. Aika harmaa voittoinen mun makuun. Makuupussi jotenkin synkän näköinen, mulla on säästössä vuoden 2010 makuupussi jolloin viimeksi paketin saanut. Saatan sitä käyttää. 2011 en ottanut pakkausta tytölle kun oli niin paljon vauvakamaa jäljellä.
 
Leijonakuvioinen lautanen ja lusikka tullaan poistamaan uudesta pakkauksesta koska valmistuksessa käytetty bambujauhoa ja sitä ei ole hyväksytty EU:saa muovisten materiaalien osaksi. Ne korvataan kuumemittarilla.
 
Leijonakuvioinen lautanen ja lusikka tullaan poistamaan uudesta pakkauksesta koska valmistuksessa käytetty bambujauhoa ja sitä ei ole hyväksytty EU:saa muovisten materiaalien osaksi. Ne korvataan kuumemittarilla.

No voi räkä. Kuumemittareita on jo joka lähtöön :hilarious: ei sillä - en haluaisi antaa lapselle myöskään lautasta, mikä ei ole jossain hyväksytty.
 
Olivat tietty vain äkkiä keksineet jonkin tilalle jota on helposti saatavilla :wink
 
Leijonakuvioinen lautanen ja lusikka tullaan poistamaan uudesta pakkauksesta koska valmistuksessa käytetty bambujauhoa ja sitä ei ole hyväksytty EU:saa muovisten materiaalien osaksi. Ne korvataan kuumemittarilla.

Voi nyt morjens. Mieluummin syötän lapseni ruoan bambukiposta kuin muovista. Vaikka tässä kai vissiin oli bambua vain osa, en mitenkään ole tähän perehtynyt. Meillä on meinaan jotain bambukulhoja ollut jo vuosia ja ovat parhaita.
 
Mä taas otan mieluummin sen kuumemittarin. Eka lapsi, niin ei oo ehtiny vielä mittareita kertyyn :D
 
Hassua, että siinä Kelan tiedotteessa on korvaavana tuotteena sanottu kuumemittari. Kuvia paketin sisällöstä, kun katsoo niin korvaava tuote on maistelututti. Mitähän ne siellä Kelassa taas säätää :D Itse olisin tykännyt siitä lautasesta, kuumemittareita on tässä taloudessa ihan tarpeeks
 
Tein hakemuksen äitiyspakkauksesta toissaviikolla, ja oon malttamattomana odotellut, milloinkohan päätös kolahtaa postilaatikkoon. Noh, nyt olin jo niin kärsimätön, että kävin Kelan nettipalvelussa kurkkimassa tietojani. Ja voi, eilen oli päätös tehty! Pakkaus saapunee siis parin viikon sisään. Ihanaa :)
 
Tein hakemuksen äitiyspakkauksesta toissaviikolla, ja oon malttamattomana odotellut, milloinkohan päätös kolahtaa postilaatikkoon. Noh, nyt olin jo niin kärsimätön, että kävin Kelan nettipalvelussa kurkkimassa tietojani. Ja voi, eilen oli päätös tehty! Pakkaus saapunee siis parin viikon sisään. Ihanaa :)

Mä tein vappuna hakemuksen ja tänään kolahti päätös postista. Pakkausta odotellessa :)
 
Täällä olisi jo viimeviikolla kelan mukaan laitettu äp-pakkausta postiin mutta vielä ei ole kuulunut. Kohta kohta :angelic:
 
Takaisin
Top