Äitiyspakkaus 2018

Minni89

Oman äänensä löytänyt
Tänään on julkaistu uuden äitiyspakkauksen 2018 sisältö! Mitä mieltä olette? Keskustelua tästä. Minun mielestäni ihana :Heartred :happy:
 
Tosi kiva, ja neutraali. Vuoden 2016 pakkaus oli aika poikasävytteinen jotenkin. Pohdin kyllä otanko, vaikka ei suoraan ole tarvetta
 
Aivan ihana pakkaus! Haluan ehdottomasti pakkauksen :) toki olisin ottanut sen, vaikka siellä olisi ollut mitä tahansa :hilarious:
 
Ihana pakkaus :) Miekin olisin varmaan ottanut pakkauksen, vaikka olisi ollut minkälainen. Olin kyllä kuitenkin tosi tyytyväinen pakkaukseen: on mukavan värikkäitä juttuja, mutta myös niitä neutraalimman värisiä. Mukavaa myös, että uudet tuotteet vaikuttavat olevan ihan tarpeellisia. Sievä oli se lautanenkin, joka nyt tulee uutena!
 
Ihan kiva pakkaus, otan taas ehdottomasti! Äp haalarit palvelleet ensimmäisen vuoden molempia lapsia, niin myös tätä tulevaa :)
 
Pakkaus itse olisi voinut olla sievempi, mutta sisältö on toivottua ja kuosit nättejä. Odotan innolla että pääsen paremmin tutustumaan. :)
 
Mäkin kyllä tykkäsin. :) Aluks näytti kovin harmaalta, mutta tuli sieltä niitä värikkäitäkin sekaan ja kivasti oli kuoseja. :)
 
Äitiyspakkaus on kaikkiaan niin hyvä juttu... oli siel sisällä sit neutraaleja värejä tai ei. Ulkomailla olevat äitikaverit katsoo kateellisina vierestä eikä usko miten upea pakkaus kaikenkaikkiaan... Suomen ehdottomasti hyviä puolia :gen053
 
Tykkäsin kovasti, varsinkin makuupussi ja unipussi miellytti mun silmää kovasti! :) ainoat, mitkä ei niin kivoilta näyttänyt oli ruokalappu ja lakanat, joten kaiken kaikkiaan todella innoissani oon tuosta! Tokihan en siis moiti noita kahtakaan, kun on tälläinen mahtava pakkaus mahdollista saada :)
 
Mä tykkäsin kovasti tosta pakkauksesta! :) Ihania juttuja ja aion ehdottomasti ottaa.
 
Tosi kivalta näyttää sisältö. Vähän tosin ne huopatossut herättää hilpeyttä, mahtaako tulla käyttöön kuinka monella?
Itse laatikko oli viime vuonna kivampi, nyt mielestäni turhan sekava.
 
Oonkin kytännyt koska se julkaistaan! Ihan mukavaltä näytti. Melko neutraaleja sävyjä on tällä kertaa(2017 oli todella poikamainen,melkein kaikki sinistä). Tosin ei kai sillä niin väliä mitä värejä on, tämä tuleva saa käyttää esikoisen vaatteita(osa jopa jäi käyttämättä!!)oli sitten poika tai tyttö. Ei se pieni lapsi tajua onko sillä minkälaiset vaatteet päällä :) se lautanen oli kyl ihana, luulen että esikoinen saa käyttää sitä heti paketin saavuttua :grin
 
Musta noi tossut on ihanat ihan vaan muistona vaikka ei käyttöön tulisikaan. Meillä kyllä tulee, kylmät lattiat :)

Ei olisi pitänyt kurkata pakkauksen sisältöä kesken työpäivän, aloin ihan kunnolla fiilistelemään uutta tulokasta ja tuolla se tuntuu möyrivänkin :Heartred Mä vaan istun työpaja/seminaarissa ja hymyilen itsekseni :)
 
Oonkin kytännyt koska se julkaistaan! Ihan mukavaltä näytti. Melko neutraaleja sävyjä on tällä kertaa(2017 oli todella poikamainen,melkein kaikki sinistä). Tosin ei kai sillä niin väliä mitä värejä on, tämä tuleva saa käyttää esikoisen vaatteita(osa jopa jäi käyttämättä!!)oli sitten poika tai tyttö. Ei se pieni lapsi tajua onko sillä minkälaiset vaatteet päällä :) se lautanen oli kyl ihana, luulen että esikoinen saa käyttää sitä heti paketin saavuttua :grin

Hassua, kuinka näkee eri tavalla. Mun mielestä viime vuoden pakkaus oli oikein värikäs ja kiva, eikä mitenkään liikaa sinistä [emoji16] 2016 kieltämättä enemmän sinisiä sävyjä.
 
Tykkäsin kyllä, kivoja värejä, vaikka ensin kauhistelin et onpas paljon harmaata. Otetaan ehdottomasti :)
 
Takaisin
Top