Äitiyspakkaus 2018

Mites onkos muut saaneet jo äitiyspakkausta?
Mä laitoin hakemuksen menemään jo 10.7. Ja vieläkään ei ole mitään kuulunut :sad001 viikot on jo kuiteskin 29+2 niin luulis ettei siitäkän oo kiinni, että laskettuun aikaan olisi liian pitkä aika:sad001

Aika kauan mennyt. Ootko saanut jo päätöksen pakkauksesta? Käsittelyaika on käsittääkseni kaksi viikkoa ja siitä kaksi viikkoa postitus. Sullahan on mennyt jo oli ton.
 
Jonnuliponnuli, mä laittaisin kelaan viestiä että mikä on hakemuksen tilanne. Viestin voi lähettää verkkopalvelussa tosi kätevästi ja yleensä vastaavat aika nopeasti.
 
Jäin miettimään sitäkin, vaikuttaako kun haen 6kk:n tuloilla. Ja tietenkään en vielä ole olematonta syyskuun palkkakuittia voinut toimittaa
Tarvii soitella Kelaan päin jos ei mitään muutosta tapahdu tässä pariin päivään :sad001
 
Jonnuliponnuli, mä laittaisin kelaan viestiä että mikä on hakemuksen tilanne. Viestin voi lähettää verkkopalvelussa tosi kätevästi ja yleensä vastaavat aika nopeasti.


Laitoin viestin heille koskien juurikin noita palkkakuitteja 10.7. Siihenkään viestiin ei ole vielä vastattu.. luulin että heillä vain kiirus opintotukipäätösten takia, mutta nyt alkaa suuresti jo epäilyttämään kun kestää ja kestää.
 
Jäin miettimään sitäkin, vaikuttaako kun haen 6kk:n tuloilla. Ja tietenkään en vielä ole olematonta syyskuun palkkakuittia voinut toimittaa
Tarvii soitella Kelaan päin jos ei mitään muutosta tapahdu tässä pariin päivään :sad001

Äitiysrahahakemus ei vaikuta äitiyspakkauksen hakemukseen, ne tehdään erikseen. Näkyykö sivuilta että kaikki liitteet toimitettu eli raskaustodistus?
 
Mä en ole vielä tehnyt äitiysrahahakemusta, kun pitää hieman säätää kahden työnantajan kanssa. Äitiyspakkaus- ja lapsilisähakemukset tein kuitenkin heti kun sain todistuksen. Mutta kuten Annsku sanoi niin äitiyspakkaus haetaan erikseen ja sinne tarvitsee liitteeksi raskaustodistuksen. Eihän sulla vain ole mennyt sekaisin jotkut hakemukset? Oudolta kuulostaa myös etteivät vastaa viesteihin. :confused:
 
Takaisin
Top