Äitiyspakkaus 2009

KaiKo

Näppärä viestien naputtelija
Mitä mieltä olette äitiyspakkauksesta 2009 verrattuna vaikka aiempaan? Ja sitten se tärkein kysymys, joko joku on saanut uuden äitiyspakkauksen, vai vieläkö jakavat vanhoja?
 
Mä viivästytin papereiden palautusta ja ovat nyt käsittelyssä. Toivottavasti saan uuden pakkauksen, tykkään siitä enemmän. Vihreä kun on mun lempiväri.
 
Minä kanssa tykkään tästä uudemmasta paketista enemmän kun värit ovat mieluisempia kuin edellisessa pakkauksessa. Tulen varmasti saamaan uuden paketin kun laskettu aika on vasta syyskuussa.

Maajo
 
Moi Kaiko

Kävin katsomassa vinkistäsi uutta pakkausta ja minä kyllä ihan pidän noista bodyista ja muista vaatteista. Mutta tuo ulkohaalari on suorastaan ruma minun makuuni [:'(]. Ei iske, mutta puen sen kyllä sitten pienen päälle, kunhan sinne asti nyt päästään. Jotain retroa noissa kuoseissa oli, kiva.
 
Eikös josskin (Kelan sivuilla ?) mainittu, et kyse ois enää viikoista, et se vanha paketti loppuu. Syksyllä siis aika takuuvarmasti tulis jo uus paketti.
 
Millasiahan ne bambu-tuotteet oikein on?
 
Bambu pitäisi materiaalina olla hyvin kosteutta imevää ja hengittävää, verrataan paljon pellavaan. Sopii erinomaisesti just esim sukkiin.
 
Mun mielestä ulkohaalari on kivempi kuin edellisessä pakkauksessa - vaikka onkin vaaleansininen. Vanhan pakkauksen haalari kun oli sellainen harmaa (näytti mun mielestä valkoiselta, joka on likastunut). Eikä mua haittaa pukea tyttöäkään vaaleansiniseen. Emme siis tiedä kumpi on tulossa.
 
Kelan sivuilla lukee, että 'huhtikuun aikana' vaihtuisi pakkaus, mutta nehän jakaa vanhoja niin kauan kuin riittää. 27.4. joku oli vielä toisessa keskustelussa saanut vanhan pakkauksen. Täältä löytyi vielä kuva viimevuoden pakkauksesta: http://1.bp.blogspot.com/_BHiuE-V3VV0/SBGXLfe41TI/AAAAAAAABbo/DuRryyHjY_w/s1600-h/apakkaus.jpg
 
Tuo vanhan haalarihan on beige! Tykkään itse molemmista, mutta eipä oo varmaan "pelkoa", että tuo vanhempi meille sattuis, kun aihe on ajankohtainen vasta ihan loppuvuodesta [:)]

Eipä sillä, yleisesti ottaen mun mielestä noi äitiyspakkausten vaatteet on ollut kaikkiaan ihan kivoja! En oo itsekään kauhean nirso, saatikka sitten, että jaksaisin ajatella niinkään värejä ja kuosia pienen vaatteissa. Kunhan on käytännölliset, pehmoiset ja kestävät ahkeraa pesua, niin rock on!

Enemmän mä kauhulla odotan muutamien ystävieni ja sukulaisteni intoa taas lähteä "hifistelemään" niiden vaatteiden kanssa, koska sieltä on odotettavissa juurikin nimekkäämpien vaatettajien tuotteita [8|]
 
Tuo pakkaus on hyvä aloituspakkaus oli se sitten minkä värinen tahansa ja sula mahdottomuushan se ois saada kaikkien makuun sopivaksi.

Mä taas kauhulla odotan ku anoppi suunnitteli ostavansa sitten lapsukaiselle vaatteita kuhan se on syntynyt että minkähänlaisia kauhistuksia se oikein ostaa, meillä ei todellakaan maut osu yhteen yhtään. Mutta taas omien siskojen ja äidin kanssa maku on aikalailla samansuuntainen niin sieltä ei tartte pelätä että mitä tulee. Olen myös sanonut jos joku on kyselly vaatteista että myös kirppiksen löydöt kelpaavat kuhan ovat siistit ja ehjät.

Maajo
 
Ite en oikein tykkää tosta v. 09 pakkauksesta - v.08 on/oli parempi. Mutta kuten Maajokin sanoi, niin on sula mahottomuus saaha aikaan sellanen paketti, joka sopisi KAIKILLE. Suomessa saa olla todella onnellisessa asemassa, koska ä-pakkaus on todella ainutlaatuista ja sitä ei muualla maissa ole.
 
Kävin katsoon kelan sivuilta löytyiskö sieltä mitään infoa asiasta ja siellä oli maininta että kela jakaa nyt vuoden 2009 pakkauksia eli tod.näk. ne jotka ovat nyt vasta laittaneet hakemuksen kelaa saavat tuon uuden pakkauksen (alla linkki asiasta). Mun mielestä pakkaus on ihan jees ja jos kaikista vaatteista ei niin tykkää niin pitää niitä vain kotona ja ulos mennessä laittaa vähän parempaa päälle.

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH
 
mulle ollut alusta asti ihan sama, minkä vuoden paketti tulee. Oon vaan tyytyväinen, että ilmatteeksi saadaan.. Kyllä se vaate hommansa hoitaa, oli se minkänäköinen tahansa..
 
Meille tuli vuoden 2001 äitiyspakkaus, mutta siitä ei ole jäljellä kuin ulkoilupuku. Nytkin pakkaus otetaan. Olen tyytyväinen että pakkauksen saa ilmaiseksi ja hyvä kun uutuutena on villahaalari vaikka vanupukukin oli hyvä! Noita pakkauksen vanupukuja on kirpparit täynnä!
Mä ymmärsin että kun uuden pakkauksen kuvat tulevat nettiin niin siitä lähtien sitä jaetaan..?
 
Itse asiassa vaikka uudet kuvat on tulleet nettiin, niin heti sitä ei jaeta. Eli ensin jaetaan vanhat pois. Mutta nyt oli vaihtunut teksti tuolla sivuille (muikkusen laittama linkki), eli ovat alkaneet jakamaan jo uutta pakkausta. Eli toiveeni taitaa toteutua ja saan sen =)
 
Tottakai äitiyspakkaus on mahtava juttu ja otetaan ilolla vastaan, oli se millainen tahansa. Mutta kyllä silti voi keskustella mitä mieltä on sisällöstä / väreistä, kenen makuun ne sopivat milloinkin [;)]
 
Minä en ole käynyt katsomassa koko pakkausta, mutta luulen että siitä tulee olemaan hyötyä! Ei se haittaa vaikkei kaikki ole omaan makuun.. aluks selvii vaikka millä:D 
 
Tänään hain postista äippäpakkauksen ja oli tuo 2009 pakkaus. Ihan kivoja on ne vaatteet ja kaikki muukin, tykkään kyl väreistä vaikka onkin jotkut vähän pliisuja ja se oli aika jännä se villahaalarin tapanen. Nyt vain kun sais inspiksen alkaa peseen ja silittään niitä ettei ihan viime tingaan jäis.
 
Takaisin
Top