Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Vielä ei ole julkaistu tämän vuoden pakkausta eikä tiedetä saatteko jo sen. Uutta pakkausta odotellessa pääsee katsomaan 2023 äitiyspakkausta täältä . 😊
 
Esikoinen tulossa ja innolla odotan pakkauksen julkistusta! Joka tapauksessa sen otamme 🤗
 
Asun ulkomailla ja haaveilen äitiyspakkauksesta, toki toimittaminen tulee hinnakkaaksi mutta varmasti on sen arvoinen. Pitää lähempänä alkaa kyselee löytyisikö joku joka haluaisi myydä ja toimittaa. ☺️
 
Asun ulkomailla ja haaveilen äitiyspakkauksesta, toki toimittaminen tulee hinnakkaaksi mutta varmasti on sen arvoinen. Pitää lähempänä alkaa kyselee löytyisikö joku joka haluaisi myydä ja toimittaa. ☺️
Joskus oon nähny torissa myynnissä kokonaisia paketteja, jos joku sukulainen ostais ja lähettäis ulkomaille. Missä muuten asut? :smiling-eyes:
 
Nopeimmat on ehkä jo tilanneet pakkauksen, mutta loppukuusta tilaamalla voi saada jo uuden pakkauksen. Uutta pakkausta pääsee katsomaan tästä. 😊 Kumpi teitä miellyttää enemmän 2023 vai 2024 pakkaus?
 
Tämän vuoden pakkaus on hienompi 😍
 
Otan ehdottomasti äitiyspakkauksen, kun odotetaan esikoista! ☺️ Lähinnä mietityttää, kumpi olisi kivempi, vanha vai uusi. Olikohan vuoden 2023 pakkauksessa vielä viltti?
 
Otan ehdottomasti äitiyspakkauksen, kun odotetaan esikoista! ☺️ Lähinnä mietityttää, kumpi olisi kivempi, vanha vai uusi. Olikohan vuoden 2023 pakkauksessa vielä viltti?
Tiedätkö jo vauvan sukupuolen? :smiling-eyes: Mun mielestä molemmat paketit oli kivoja (molemmissa omat hyvät juttunsa), mut ehkä tän vuoden paketissa vähän tyttömäisempiä noi bodyt.
 
Tiedätkö jo vauvan sukupuolen? :smiling-eyes: Mun mielestä molemmat paketit oli kivoja (molemmissa omat hyvät juttunsa), mut ehkä tän vuoden paketissa vähän tyttömäisempiä noi bodyt.
Joo, odotetaan juurikin tyttöä! 🥰 Samaa mieltä, bodyt olivat ehkä vähän tyttömäisempiä. Sen sijaan en välittänyt niin paljon mustista villahaalarista ja housuista...Ja taisi niitä bodyjä olla vähemmän kuin viime vuonna. Noin muuten kumpikin pakkauksista näytti kyllä kivalta omaan silmään. 😊
 
Joo, odotetaan juurikin tyttöä! 🥰 Samaa mieltä, bodyt olivat ehkä vähän tyttömäisempiä. Sen sijaan en välittänyt niin paljon mustista villahaalarista ja housuista...Ja taisi niitä bodyjä olla vähemmän kuin viime vuonna. Noin muuten kumpikin pakkauksista näytti kyllä kivalta omaan silmään. 😊
Joo itseänikin harmitti noi mustat jutut tän vuoden pakkauksessa. Me ei sitä pakettia kuitenkaan saada, kun täällä Saksassa ollaan, mutta itse olisin ehkä yrittänyt saada vielä sen viime vuoden pakkauksen jos olisi pitänyt valita näistä kahdesta 🤔
 
Musta tuntu että aika vähän on tuota vaatetta siinä uudessa pakkauksessa. 😖 Meille 6.lapsi tulossa niin jonkunverran on jäljellä tieten tavaraa, mut aika huonossa kunnossa alkaa pienet vaatteet olemaan. Sen takia olin eka aatellu että otan pakkauksen. Mutta kun näin kuinka vähän tuota vaatetta on niin otettiin sit rahana. Kirppikseltä saa jo sillä rahalla tosi hyvin ostettua kaikki.
 
Takaisin
Top