Äidit Tampere

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti maaja, 21 marras 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. maaja Uusi käyttäjä

Moron ja moi!
    Kaipailisin äitikavereita Tampereelta. Asun kaksistaan 2v 3 kk poikani kanssa ja kovasti kaipailisimme kavereita joiden kanssa viettää aikaa kahvitellen ja leikkien. 
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Sanna :) Vieras

Heissan :) vaikkakin ketjusionvanha niin ajattelin siltikin kokeilla onnea että vieläkö olisit halukas tutustumaan uusiin ihmisiin.olen 25v itse ja poikani täyttää 2 vkon päästä puoli vuotta. Ilmoittele mikäli innostusta vielä löytyy :)
  3. Heini Vieras

Vanha on ketju tosiaan mutta täällä kohta äitiyslomalle jäävä 32v. äiti, esikoinen nyt 3v4kk. Missä päin Tamperetta asutte? Ja hei muutkin jotka kaipaatte seuraa itselle tai taaperolle, tai joille kesävauvoja tulossa!
  4. Kyfi6376930 Uusi käyttäjä

Moikka! Olen 25 vuotias 3kk vauvan äiti tampereelta. Olemme mieheni kanssa kotoisin muualta, joten tukiverkko on pidemmän matkan päässä. Olen sosiaalinen ja iloinen ihminen, kun raskausaikana jouduin jo jäämään hyvissäajoin sairaslomalle sekä nyt lapsen kanssa kotona olleena jokahetkestä nauttineena sitä kaipaa kovin ystävätärtä läheltä joka elää samantyyppisessä tilanteessa. Joku jonka kanssa voisi jakaa lapsiarjen ilot ja huolet, käydä vauvojen kanssa ulkona ja joskus viettää vauvattomia hetkiä likkojen kesken naurulla ja hyvillä eväillä höystettynä :)
  5. Lurua Tuttu foorumilla Joulukuunmammat 2014

Täällä 26v äiti ja tyttö 4kk. Missäpäin kyfi asutte? Itse kaipaisin lenkki-, kahvi- ja myöhemmin puistoiluseuraa sekä myös seuraa niihin vauvattomiin hetkiin :p
  6. norappi Rakastunut foorumiin Huhtimammat 2016

Moikka. Asun Pirkkalassa, mutta lähellä Tamperetta. Olen 28v äiti 11kk ikäisellä tytölle. Välillä kyllä kaipaisin seuraa.
  7. pikku muru Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

.
    Last edited: 3 touko 2016
  8. Laura255 Uusi käyttäjä

Täällä 24-vuotias, vähän reilu kuukauden ikäisen tytön äiti kaipailisi myös Lenkki/kahvittelu ja juttelu seuraa Tampereen alueelta :)
  9. Lurua Tuttu foorumilla Joulukuunmammat 2014

Olisko joku kiinnostunut treffaamaan? Meidän tyttö tosiaan nyt 6kk ja itse 26v. Asutaan vuoreksessa, mutta päästään kulkemaan bussilla oikeastaan mihinpäin vaan :)
  10. Haelweth Uusi käyttäjä

Heippa! :)

Hallilassa oisi 6kk:sen pojan 29-vuotias äiti vailla uusia tovereita/äippä-kamuja arjen piristykseksi. Sama juttu että bussilla päästään melkein mihkä vaan ja mielellään lähdetään seuraksi vaunuttelemaan tai vaikka puistoon piknikille. Ei olla vielä käyty katsomassa noitten avoimien päiväkerhojen menoa, kovasti kiinnostaisi tuo Kovistonkylän suunta lähteä katsomaan mutta ekakertalaista vähän jännittää :happy: Olen vallan sosiaalinen höpöttöjä kunhan vaan suuni avaan. Musamaku on raskaamman puoleinen, tykkään lukea ja koitan kokkikolmosen taitoja mitellä keittiössä. Jos seura kiinnostaa niin ihmeessä laita viestiä :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Salme Ihastunut foorumiin

Heips Tampereen äidit!

Kokeilen josko tätä kautta olisi mahdollista tutustua toisiin äiti-ihmisiin.. Linnainmaalle muutettiin kesällä ja koko tukiverkko sekä ystävät jäi vanhalle kotipaikkakunnalle. Kiva olisi saada vaunuttelu- ja juttuseuraa. Tytär on 1v 10kk ja poika 2,5kk. Bussilla pääsisi varmaan minne vain, mutta ei ole vielä koskaan rattaitten kanssa bussilla kuljettu niin on vähän kynnys edes kokeilla.
    Olen hieman ujo mutta kunhan tutustun niin juttua irtoaa kyllä. :)
  12. mammastiina Aloittelija

Moikka!
    Mistä löytyisi äippä-seuraa nuorelle äidille? Omat kaverit kun ei vielä ole lapsia hankkinut, enkä hirveästi muille äideille lähde juttelemaan jos ei itse avaa suutaan. Eli aika yksinäistä on päivisin, nyt kun avopuolisokin aloittaa opiskelut. Vauvakin vasta 5,5kk niin leikkipuistoissa ei ole tullut käytyä. Äiti-vauva jumpassa käytiin muutaman kerran, mutta ei siellä paljoo kukaan toisille puhunu jos ei entuudestaan tuntenu.
    Niin ja tietäisikö joku, että minkälaisia äitejä NNKY:n nuorten äitien -ryhmässä käy? Tai ylipäätään minkälaista niiden järjestämissä tapaamisissa on?
  13. Mammutti1993 Uusi käyttäjä

Etsitään äippäseuraa 22.v uusperheen äidille. Muutan pian lempäälään ja olis kiva löytää jotain "kahvittelu" seuraa... Tukiverkostoni asuu melko kaukana joten heistä ei ole paljon apua...
  14. Ajna Tuttu foorumilla

Leinolassa asuva suurperheen(kotona 6 muksuu,maailmalla 2) äiti voisi vastaanottaa myös uusia tuttavia sosiaaliseen verkostoon.Olen toki jo 43-vuotias ikäloppu,varustettuna vilkkaalla mielellä.Kotona nuorin 2/ 12 syntyny jäbäleisson.
    Tutustellaax????
  15. Daemonn Aloittelija

Hei vain, hieman foorumeihin skeptinen vähän yli kuukauden vanhan pojan äiti tässä etsii tampereelta äippä seuraa, jos vaikka joskus kahville tai vaunulenkille pääsis mökkihöperöitymästä jonkun seurassa :D ... Olen 22 vuotias ja hyvin omituinen höpöttäjä kunhan minut oppii tuntemaan. Olen asunut tampereella n. 3 vuotta joten tukiverkosto on hyvin pieni, ja ainahan uudet tutut/kaverit/ystävät ovat tervettuleita.
  16. Kudi Uusi käyttäjä

Heips! Tässä olis Linnainmaa/leinolan suunnalla asuva kohta 10kk tyttövauvan äiti. Nyt alkaa tuntumaan sil että tarvittais kipeästi leikkikaveria lapselle (sekä äidille :wink ) käydään paljon lenkkeilemässä jos keli sallii. Olisi niin ihanaa saada seuraa muista äideistä kun meillä ei ole hirveesti lapsiperheellisiä ystäviä tampereella. :) ps. Kokeilen ensimmäistä kertaa tälläistä tapaa tutustua ihmisiin joten jos on vinkkiä antaa mihin kirjoitella niin vinkit otetaan vastaan.
  17. Kudi Uusi käyttäjä

Moikka! Jos seuraat vielä ketjua niin tässä olis lenkkiseuraa linnainnaalla. :) mekään ei olla kun pari kerta bussilla kuljettu, jotenkin on vaan jääny ja ehkä kokenu liian haasteellisena joten jämähdetty linnainmaan seudulle. :D autolla kyllä sit kuljettu jos on pitäny lähtee mutta sekinon miehellä käytössä päivisin töissä.

18. MinaJ Aloittelija

Heippa! Täällä kirjoittelee 25v kahden 4v ja kohta 3v tyttöjen äiti Tampereelta. Kaukajärvellä asutaan, mutta bussilla pääsemme liikkumaan ja olisikin mukava saada kahvittelu, lenkkeily tai kaupungin kiertely seuraa muista äideistä :)
  19. orkidea91 Uusi käyttäjä

Täällä 2kk ikäisen tytön äiti kalevasta kaipailee toisten äitien seuraa :)
  20. perho Peruskäyttäjä Joulumammat 2018

Löytyisikö puistoiluseuraa Vehmaisista tai lähialueilta. Täällä äiti ja poika 8kk :)

Jaa tämä sivu