Äidin jälkitarkastus

Olen itse menossa perjantaina jälkitarkastukseen. Miten olette toipuneet synnytyksestä ja mitä jälkitarkastukseen kuuluu?
 
hyvin toipunu :) arvot oli tarkastuksessa paremmat ku ennen raskautta :)

Lääkäri ei löytänyt ollenkaan mulle tehtyä epparia.. ei arpee ei mitään :) arvaili vaan mihinköhän suuntaan se oli tehty :) eli hyvin siltä suunnalta palauduttu :) Sano ainoastaan että oli kohtu korkealla, ja että parin viikon päästä pitäs raskaustesti tehä kun on kuulemma niin suuri mahdollisuus että olen raskaana taas.

Pilleri reseptin anto ja sano vaan että pitää odottaa kuukautisia. Muuten oisin saanu alottaa heti vaikka ei oo alkanu mut pelkäs sitä että olen raskaana :) No mut katotaan ens viikolla jos sen testin tekis että mitä näyttää :)
 
Mulla oli jälkitarkastus taysissa kosta kohdun väliseinä leikattiin synnytyksessä. Mutta kaikki oli hyvin ja kohtu oli kuulemma niin hyvin laskeutunut ettei huomaa yhtään että olisin puoltoista kuukautta sit synnyttäny :D olisin halunnut kierukan mutta mulle sitä ei suositeltu juurikin tuon väliseinä hommelin takia. ja eikä vieläkään saatu selville, onko mulla 2 kohtua vai herttamainen kohtu :D noh, anto kumminki pilleri reseptin ja sano et odottaa kuukautisia (toiset) ja jos ei kuulu nii sit tehä testi ja alottaa pillerit.
 
Takaisin
Top