Mielitekoja

Mitään erikoista ei ole (vielä) tehnyt mieli. Olo on itse asiassa ihanan fressi, kun lopetin joulun jälkeen mässäilyn enkä ole syönyt juuri mitään makeaa hetkeen :). Ekassa raskaudessa ahmin Hesen kerroshamppareita, mutta toivottavasti sama ei toistu nyt . Mulla on taipumus radiin, joten sekin hillitsee (epäterveellisiä) mielitekoja tällä kertaa, kun oon tietoisempi huonosta sokeriaineenvaihdunnastani.
 
Mun tekee mieli kans kylmää maitoa. Normaalisti en juo maitoa ollenkaan, vaikka maitoa muuten käytänkin. :wink
 
Täällä tuntuu mieliteot kadonneen viikonloppuna. Ehkä hyvä vain niin ei tarvitse jatkuvasti kauppaan matkata xD
 
Snellmanin nakit! Voi härreguud miten onnellinen ihminen voi olla yhestä nakkipaketista!:D
 
Ei sais lukee näitä juttuja, nyt tekee mieli kinder buenoo ja kylmiä nakkeja. Onneks sentään erikseen syötynä. :D
 
Mulla on hirvee himo tuoremehuihin. Kannan niitä kaupasta litratolokulla ja lipittelen pitkin päivää. Toisaalta se on myös mulle helppo olon kohottaja, jos on etova olo.
 
Helnmi0915 mulla sama xD tuoremehu menee varmasti alas kun on huono olo :) ja on hyvääää!!! Tänään pitäisi taas hakea lisää kun mies ei ymmärrä tuoda kun yhden purkin kerrallaan.
 
Mää kävin just pikaseen hakemassa housut itelleni kaupasta ja mukaan tarttu 5 litraa erilaisia tuoremehuja. Ei meillä ollu kotona ku kolme ja puoli litraa :)
 
Miksi mulla tekee mieli vaan pitsaa, hamppareita, kebabia jne ??? Sit tekee tiukkaa kun syö kotona lohta ja kasviksia kun on ne pitsan kuvat silmissä... XD
 
NaBS, mulla sama... Äsken paistoin piirakkaan pekonia ja olisin voinu syödä vaikka koko paketin pelkiltään. Mäkkärin hampparin kuvat pyöriny silmissä jo ainaki viikon, kohta varmaan sorrun. Kotipizzan pizzaa tekis hulluna mieli, Meiltä onneks 15 kilsaa lähimpään mäkkäriin ja kotipizzaan ni se ainaki hidastaa. :D
 
Nauratti, kun joku kertoi syövänsä suolakurkkuja :D Eikös se ole oikein kliseiden klisee? :)

Mulla on tässä joulun jälkeen ja raskautumisen myötä pudonnut paino vähän, vaikka turvottaakin. Johtuu varmaan siitä, että makea ei kauheasti maistu, kuten ei näköjään useimmilla muillakaan ole alkuun maistunut.

Liityn perunan popsijoiden joukkoon! En oo ikinä ollut mitenkään innoissani perunoista enkä esim. yksin asuessani ostanut perunoita kotiini melkein ikinä. Nyt perunat maistuu jotenkin älyttömän hyvältä! Ja maitoakin olen juonut. Tässä alkaa tulla tosi suomalainen olo! :D
 
Mulla taas tuoremehusta tulee huono olo..hassua miten toiset himoitsee ja toiset ällöö.. roskaruokaa tekee täälläkin mieli. Tässä suht lähellä on viel yks tosi hyvä paikka, missä on tosi hyvät kunnolliset hampparit. Onneks on sen verran matkaa kuitenki et vaunujen kans ei tuu lähdettyä :D
 
Mä kävin noutopöytä-lounaalla, ja siellä oli karjalanpiirakoita leipäpöydässä. En kehtaa edes sanoo monta söin :excited001
Jestas miten hyviä!
 
En tiedä mistä tää tuli mut, bearnaise kastike.. Pakko saada heti ku pääsen kotiin :grin Tuntuu et voisin vetää pelkkää sitä kastiketta kattilallisen:oops:
 
Olikos se joku voi-sitruunakastike! semmosta paksua kellervää. Mä himoitsin viime raskaudessa hesen megahamppareita.. sit nyt alkoi tehdä mieli, ehkä vanhasta tottumuksesta? En oo syöny tässä välillä yhtään. Mut onneks se tällä kertaa maistuikin vaan normipurilaiselta eikä ylimaalliselta.. ei tarviniiden himoa vastustaa :smiley-angelic008
 
Hampparit haisee. Ja olen ihan onnellinen siitä, ei tarvitse himoita niitäkään! :D
 
Takaisin
Top