Miltä tuntui ennen plussaa?

Sessi

Jostain jotain jo tietävä
Siinäpä se kysymys? Muistatko miltä tuntui ennen plussaa? Siltä, että menkat alkaa? Siltä, että olen raskaana? Ei miltään? :)

Itselläni 1 vuotias ja en millään muista miltä tuntui. Nyt raskaushaaveet taas korkealla ja menkkojen kuuluisi alkaa viimeistään tänään ja siltä todella tuntuu, ei vain vuotoa näy.
 
Meilläki kohta 1-v tapaus. Ennen plussaa tiesin olevani raskaana, mut en muista kans miltä se kokoneisuudessaan tuntui. Meillä oli kuitenkin pidempi yritys takana, ja tuntui jotenkin ihmeelliseltä että kuitenkin tiesin että nyt ne kaks viivaa ilmestyy tikkuun :)

Voi, toivotaan kovasti, ettei menkkoja kuuluiskaan ja vauvahaave toteutuis :) Meilläki toista yritetään, mut mahdolliseen vuotoon vielä pari viikkoa aikaa :) mut jännitän sun puolesta! :)
 
Kiitos onnen toivotuksista ja onnea teillekin toisen yrittämiseen. Meilläkin pitkä yritys ekassa ja muistan, etten uskaltanut edes toivoa tikkuun kahta viivaa. Onneksi niin kuitenkin kävi ja nyt se viiva tuhisee vaunuissa.
 
Ei miltään. Epäilin, et voisin olla raskaana, ku parin siiderin jälkeen meinas tulla krapulayrjö enkä oo ikinä oksentanu krapulassa. Mut arvelin senkin vaan nestehukan syyksi ku oli jo monta kiertoa toivonu plussaa ja esim. ku menkat myöhässä 2-3 viikkoa ni silti ne sieltä tupsahti. Ei juuri uskaltanut toivoa mitään ja kyl plussa tuntui yllätykseltä ja vähän järkytykseltäkin tullessaan.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Sessi , kiitos täältäkin suunnasta :) oon vaan miettiny, et ehk tän seuraavan kohdalla ei niin kauaa tarviskaan ootellla :) Mut kaukaselta se silti jotenki tuntuu :) Mut olis se vaan ihanaa:)
 
Ei ollut muita oireita kuin testiä (ja oletettua menkkojen alkamispäivää) edeltävänä päivänä alkanut mahan nipistely, josta en ollut koskaan kuullutkaan, että se voisi olla raskausoire, vaikka nyt kun on tarkemmin täällä lukenut juttuja niin se tuntuu olevan melkein kaikilla! En osannut yhtään odottaa olevani raskaana, kun oli vasta yk 2, ja tein testin lähinnä varmistaakseni, että tarviiko ottaa kuukuppia mukaan kotoa lähtiessä. Sitten se olikin plussa! Siitä lähtien alkoikin niitä uusia oireita tulla suunnilleen oire/päivä.
 
voi olla että itellä on unohrunukki jos jotaki pientä oli. En varmaan edes olis huomannu/tajunnu jos mahaa olis nippaillu tai tms. :)
 
Esikoisen kanssa..
Mies oli juuri palannut reisulta kotiin, ja olimme jälleen kuin vastarakastuneita..
Näin unta että saamme tytön ja seuraavana yönä näin unta kaksosista josta toinen olikin poika. :)
ja siitä lähtien oli varma että odotamme tyttöä. :)
Reilu viikko tästä eteenpäin olimme kavereiden kanssa ulkona, ja kammosin kaikkia hajuja, ja olin selvinpäin sen illan, ja ihmetys kyllä itsellänikin jo heräsi..
tästä kaikki aistit heräsivät, haju, maku, varsinkin se haju.. Yök... :sad001
perhosia lenteli masussa,
ja tissit olivat "kystäiset :D:D"
tästä liki pariviikkoa niin teimme haamutestin, ja jännäilimme sitä viikonlopun ja sieltähän se vahvistui...

Toista sen on nyt kun seurataan kiertoa ja kartoitetaan hormooneja.
Ehkä vielä joskus..
ja nyt aikasemmassa kierrossa olin todella todella varma oireista,
tupla munasolut + ovis löydettiin ja käytettiin hyväksi,
kierto venyi, mutta negahan ja menkat... sieltä tuli..
 
Tein positiivisen testin eilen, viiva tuli lähes heti :love2
Olin seurannut tarkasti oireet, mutta ennen plussaa ei ollut oikein mitään oireita, pientä nipistelyä tuntu mutta se olisi voinut tuntua samalta myös ennen kuukautisten alkua, eli pientä vatsakipua. Rintoja, vessahädän tunnetta ym koitin seurata muttei tuntunut mitenkään erlaiselta.

Toisaalta väitän että noin 5-6 pv ennen kuukautiskerron loppua tunsin nipistelyä ja toivoin sen olevan alkion kiinnityskipua kohdussa, niinhän se sitten luultavasti olikin.
 
Mulla tuli rinnat tosi aroiks ennen plussaa, ja kuvottava olokin alkoi olemaan välillä, jotkut hajut tuntuivat kauheen voimakkailta. Plussasin eilen, oon todennäköisesti rv 5...
 
Mulla oireet ennen plussaa oli kova nälkä, mielialanvaihtelut ja aftat suussa. Olin jo näistä oireista 100 % varma että olen raskaana. :) Edellisessä raskaudessa kaikki oli niin uutta, etten ehtinyt huomata yhtään mitään ennen plussaa...
 
Onnea sessi!!!! :)

Esikoisesta olin vuoden yrittämisen jälkeen varma, että nyt tärppäsi. Ja sieltä se plussa tuli.♡

Kakkosesta olin jo rv 6-7 kun plussasin, joten en osannut varautua :rolleyes: lähinnä yllätyin kun se plussa tulikin tikkuun. Hymyilin hölmistyneenä.

Tätä kolmosta haaveillessa testailin jo reilusti ennen menkkoja ja ensin tuli hailakkaa haamua. Oireita oli mutten uskaltanut luottaa niihin kun pelkäsin "valeraskausoireita". Onneksi plussa vahvistui!!♡ all most half way there now, 18+5 :)
 
Eilen tein raskaustestin ja oli positiivinen. :) Ensimmäinen tulossa. Ehdittiinkin jo yli puoli vuotta yrittää. Nyt taitaa olla rv 5.

Tiesin ennen testin tekemistä, että olen raskaana. Muutamaa päivää ennen testiä alkoi tuhruvuoto, joka kuitenkin loppui päivän päästä ja menkat olivat myöhässä n. 5 päivää. Vatsassa tuntui outoa kipua, mitä ei ennemmin ole tuntunut ja rinnat ihan järkyn kipeät.
 
Vatsaa särki ja hiukkasen etoi. Joulupöydässä oli tukalaa. Plussattuani tajusin, että siitä se olo varmaankin johtui :)
 
Viikko ennen plussaa vein esikoista päiväkotiin, pakkasta -20astetta ja mulla oli päällä kevyttoppatakki jonka alla pelkkä t-paita. Matka kesti 10minuuttia ja olin aivan hiestä märkä perillä. Siitä tiesin, että nyt on kyllä pulla uunissa.
 
Takaisin
Top