Esikoinen toiveissa

Beisla: Mulla on nyt menossa kp 17/26-28 ja ovis oli viime viikonloppuna. Joo en minäkään muista ollenkaan kellä on mikäkin vaihe kierrossa menossa, kun siellä toisessa ketjussa on paljon ihmisiä. :) Toivotaan, että saat sen plussan, vaikka se ei tänään sitä vielä antanut. :)
 
Tsemppiä piinailuun sitten, sohwia. Pitkät on aina nää odotusajat.

Mulla tulikin kp1. :sad001 Kerkesin syödä aamupalan, niin eiköhän se vuoto alkanut. No, jos jotain positiivista pitää hakea, niin nyt mulla on kolmessa kierrossa alkanut menkat tasan dpo15, se on vaan ovis jonka aika vaihtelee. Nyt jos ens kierrossa malttais odottaa dpo16 asti, huh.
 
Pahus Beisla. :sad001 kovasti tsemppiä seuraaviin kiertoihin!

Sohwia tervetuloa tällekkin puolelle! :)

Mites suvetar2015 joko testasit? :)
 
Beisla, nyt vaan uutta kiertoa kohti! Hyvä että kierto tuntuu tasaiselta niin tiedät suunnilleen mitä kropassa tapahtuu milloinkin. Se on jo paljon se. Olkoon tämä kierto nyt erityisen hedelmällinen... :wink
 
Beisla, tympeä nega :sad001 Mutta kierron säännöllisyys on kyllä hyvä asia. Tsemppiä uusiin "koitoksiin", toivottavasti et oo kovin surumielellä?

En oo vielä testannu uusiksi. Eikä tätiä näy. Oon kahden vaiheilla, ootanko huomiseen.. Nyt siis kp 30, jolloin mulla yleensä on menkat viimeistään alkaneet. Huomenna vasta varsinaisesti myöhässä.
Viime yö oli just sellanen ku yleensä menkkoja ennen: vuorotellen tuskanhiki ja vuorotellen kylmä, ja nukuin tosi levottomasti. Tänään joka vessareissulla oon tutkinu paikkoja, onko merkkejä vuodosta.. Mut ei. Silti on sellanen olo, että jos nyt testaan, niin ihan varppina alkaa heti Niagara tulvia. En haluais tuhlata kallista digitestiä.. :joyful:
 
Beisla, pahoittelut tädistä ja negasta! Seuraava kierto tuokoon teille plussan :)

Me taidetaan nyt pistää vähän jäitä hattuun tälle kierrolle, miehellä on niin stressaava työ- ja opiskelutilanne, että totesimme, että vauvahaaveilun voisi nyt hetkeksi unohtaa, ettei se aiheuta lisästressiä. Katsellaan nyt, miten tilanne kehittyy, ehkäisyä en kuitenkaan aio enää aloittaa. Toisaalta harmi, mutta tämä on oikea päätös. Haluan, että mies pystyy myös olla täysillä mukana tässä yrityksessä ilman huolta.
 
Beislalle sympatiaa tädistä! Positiivista kuitenkin että kierto on tuolla tavalla säännöllinen :) Toivotaan siis plussaa alkaneeseen kiertoon!
 
Nannu ihailtavaa asenne sinulla.:) Eihän sitä tiedä vaikka se yrittämisen taustalle jättäminen toisi yllätyksenä sen positiivisen tuloksen testiinkin. Tsemppiä teille! :)
 
Oli lähtenyt viiva jo haalenemaan, mutta mietin voiko se silti vielä vahvistua uudelleen? Varmaan huomenna vielä tikutan varmuudeksi, mutta oletan että nyt on dpo 0.
 
Kiitos sympatiasta. Kyllä se elämä kohta taas voittaa. Kyllä mun vähän piti itkeskellä töissä (onneksi ei ole asiakkaita!) mutta iltapäivällä oli jo vähän parempi olo. Yllättää itsenikin kuinka raskaasti sen ottaa, vaikka loogisesti, tämähän oli vasta toinen yritys. Harvalla tärppää niin nopeasti. Mutta vaikka sen tietää ja siihen muka varautuu, kyllähän menkat aina musertaa. Ja nyt mietin, että kuinkakohan monta kertaa jaksaa suhtautua niin, että tämä oli vasta n:s yritys? No, sen ajan murhe, ja klinikalla jatkuu jos ei muuten onnistu.

Suvetar, jos vain maltat niin testaa huomenaamuna. Aamupissassa on vahvemmat hormonit, ja muutenkin niillä enemmän aikaa nousta.

Nannu, hyvä tosiaan kun mietit myös miehesi jaksamista. Oletteko puhuneet, minkälaisen tauon pidätte? Harmihan se on, mutta toivottavasti säkin ehdit nollata päätä sinä aikana. Meille tulee varmaan yritystauko maaliskuussa, ja mietin että ehkä ihan hyvä elää kuukausi ilman että miettii, mikä aika kierrosta on. Mutta hyvä jos ei sun tarvitse aloittaa ehkäisyä uudestaan, muuten taas kuluisi aikaa kierron tasaamiseen.

Sabetti, mulla nyt on kokemusta vain omasta kropasta tietty, mutta uskoisin, että sun ovis meni silloin ja viivat tuskin vahvenee enää. Mutta jos sulla on ylimääräisiä, onhan se aina lisätietoa jos testaat vielä. Kuinka pitkä kierto sulla olikaan? Mulla on 28 - 32, ja oon saanut plussan kp 14, 15 ja 16. (kp14 29 päivän kierrolla, ja siitä aina yksi lisää muissa.)
 
Laitan liikkeelle plussatuulahduksen :talk017
Mä voin hypätä itse sitten kuukauden päästä kyytiin mukaan.

Suvetar, toivottavasti sieltä plussa tulisi :Heartred

Toi on niin kamala tunne kun odottaa saavansa sitä plussaa niin hirveästi ja sitten menkat tulee aina pilaamaan kaiken. Se tuntuu joka kerta ihan maailmanlopulta. Se on myös aina hirveä prosessi päästä taas sinuiksi tilanteen kanssa. No nyt kävi (taas) näin ja elämä jatkuu.
 
Beisla niin minäkin oon aika varma 28-31 on mullaki kierrot ja womanlog kalenterikin oli osannu ennustaa oviksen tälle päivälle aiempien kiertojen perusteella :)
 
Pahoittelut tädistä Beisla :sad001 Saa tuntua pahalta vaikka ei vielä pitkää yritystä olisikaan takana. Mutta hyvä jos kierrot ovat suht säännölliset, helpottaa uuteen kiertoon lähtemistä :)

Tervetuloa Sohvia :) Siellä siis kans piinaviikot aluillaan.

Nannu, hyvä jos olette yhdessä pystynyt puhumaan vauvahaaveista ja yrityksestä. Mielestäni on tärkeää että molemmat ovat samoilla linjoilla asiasta, onhan se elämää mullistava asia. Toivottavasti teillä asiat selviytyvät, tsemppiä! :)
 
Pahoittelut Beislalle tädistä! Ja kyllä saa tuntua pahalta, vaikka yritystä ei oo pitkään takana, sillä se on kuitenkin tärkeä asia ja sen plussanhan meistä jokainen kuumeilija haluaa raskaustestiin. Ite petyn aina kyllä kovasti, kun täti tulee, sillä kyllä minä oon aina ollut toiveikas, vaikka minkäänlaista varmuutta raskaudesta ei olisikaan. Ehkä siinä on se, että sitä toivoo itse kaikista eniten ja oon jo pitkään haaveillut vauvasta. Mutta tsemppiä uuteen kiertoon sinulle Beisla! :)

Joo tosiaan taas nää piinaviikot alkaa ja itsehän kovasti viime kierron jälkeen lupasin olla kuvittelematta itelle minkäänlaisia raskausoireita ja muutenkin olla stressaamatta asiasta, mutta epäilenpä vahvasti, etten mä siihen taida pystyä. :D

Plussatuulia teille kovasti!
 
Sabetti ja Beisla, ei tämä nännien aristus raskaudesta johdu. Aivan samaan tapaan kipeytynyt jokaisessa kierrossa keskenmenon jälkeen ja juuri ovulaation jälkeen. Nännit kipeytyivät ekassa raskaudessa samalla tavalla, mutta myöhemmin ja paljon paljon voimakkaammin. Siis niin, ettei koskea pystynyt ja itku silmässä kävin suihkussa, kun veden virtaus sattui niin.

Sabetti, mulla oli ensimmäisessä kierrossa keskenmenon jälkeen todella voimakasta pahoinvointia ovulaation aikaan. Myös kaikki muut ovisoireet olivat potenssiin 10. Toivottavasti sulla olisi nyt meneillään joku superovis ja teillä tärppää tästä kierrosta!!

Jemberry, joo tasavahva viiva jäi uupumaan. Vahvimmillaan viiva oli kp 14, kp 15 melkein yhtä vahva ja siitä 3 päivää eteenpäin vain haamulainen. Testit loppuivat enkä hakenut lisää, kun ajattelin sen kp 14 olleen ovisplussa. Mutta ei se sitten varmaan ollutkaan, kun oviksen jälkeisiä oireita on ollut tunnettavissa nyt eilen ja tänään.
Tervetuloa sohwia! :welcome

Beislalle pahoittelut tädistä! Niin tyhmää!

Me siis piinaillaan sabetin ja jemberryn ja sohwian kanssa kimpassa!! Näytetään tädille, mistä meidät naiset on tehty ja päräytetään kaikki neljä plussa. boxing Pelästyy se täti niin, ettei uskalla kiusata enää ketään tähän ketjuun kirjoittelevaa!
 
Beisla, pahoittelut negasta! :sad001 Onneksi säännöllinen kierto, vaikka ei varmasti nyt paljoa lohduta! :/

Nannu, varmasti hyvä ratkaisu että molemmilla samat fiilikset yrittämisen suhteen ettei toinen koe painostusta :) Mutta jos ette käytä ehkäisyä, niin plussa voipi ilmestyä heti kun molemmat " unohtaa" raskaus ajatukset :) Tai ainakin mulla käy aina niin, kun saa pään rauhoitettua niin asioita alkaa tapahtumaan :D!

Kaikille plussa tuulia paljon! :) Hermoilen teidän puolesta, kun itsellä ei ole mitään hermoiltavaa tällä saralla :sad001!
 
Digitesti varmisti: ei raskaana. Menkkoja ei kuulu.. Luulen, että ovis on ollu myöhässä, se selittäis ne kovat kivut toissa vkloppuna, sillä niitä en taatusti kuvitellut.
Itkut itkin jo ekan negan testattuani, eli nyt ei enää tunnu niin pahalta.
 
Anskunen, mä hyppään myös sitten aaltoon kuukauden päästä!

Sohwia, sehän se on kun lupaa itselleen ettei kuvittele oireita, mutta on niin vaikeaa olla välittämättä omasta kropasta.

Riekonmorsian, sulla tais pian olla tulossa häät ja ovis? Hyvän keinon oot keksinyt saada ajatukset muualle "tylsässä" vaiheessa kiertoa. :wink

Voi Suvetar. :sad001 Tuntuu että monella tulee tuo tilanne, että menkat myöhässä mutta testit negaa. Todella turhauttavaa varmasti.
 
Suvetar, pahoittelut negasta! :sad001 Jos sulla on ollut ovis vasta viikonloppuna niin viikollako se olis myöhässä? Onko toivoa odotella plussaa viikon päästä??
 
Ai niin, piti napailla vielä: toisessa ketjussa kerroinkin, mutta epäilen että mulla oli tää edellinen kierto varhainen keskenmeno. Eilen sain illalla ihan jäätävät kuukautiskivut, yleensä mun kivut on aamupäivällä. Ne myös loppui jo n. 45 minsan jälkeen, ja sen jälkeen kun tyhjensin kuukupin, - ällövaroitus - lavuaarista löytyi jotain mun normaaleja hyytymiä vaaleampaa. Sen lisäksi poikkeava tiputtelun puute...
No, jos pitää nega tulla, niin mieluummin niin, että saa samalla jotain todisteita siitä, että kroppa toimii kuten pitääkin. Lohdullinen tieto tässä vaiheessa, esikoista kun yrittää, kun yhtään plussaa ei vielä tikkuun ole tullut.
 
Takaisin
Top