Vauva kuumetta isillä :)

Joo onkohan tälläisia olemassa täällä muita kun minä :D esikoinen kohta 5kk ikäinen ja olisi kova halu jo toisesta. Ollaan vaimon kanssa keskusteltu asiasta ja hänelläkin kova vauvakuume. Esikoisen odotus aika meni hyvin ja synnytys miehen näkökulmasta todella hyvin. Olen ylpeä meijän mammasta kun oli niin reippaana loppuun asti. Suurin huolen aihe näytti olevan piikkikammoiselle mammalle epidurali piikki. Onneksi siittäkin selvittiin hienosti ja kunnialla. Kiitos kätilöllekkin joka oli mukava ja osasi asiansa ja oli apuna saattamassa meitin kymmenen pisteen tytön tähän maailmaan. Olen pyrkinyt olemaan mahdollisimman paljon mukana ja tukena ennen ja jälkeen syntymän ja mitä lapsen hoitoon tulee niin mikäs sen parasta kuin vastasyntyneen vieno hymy kasvoilla kun sille vaihtaa vaippaa :) vaippakoot senku suurenee ja vauva vaan tuntuis kasvavan silmissä ja nyt meidänkin pienokainen kiikuttaa jo sitteriä siihen tahtiin että joutuu vyöt laittamaan ettei karkuun lähde :winkvauva-arki on sujunut mielestäni oikein hienosti kun molemmat osapuolet osallistuu hoitotöihin. Tosin mamma väkisinkin hoitaa kymmenen kertaa enemmän ja tästä johtuen olen välillä hieman hukassa jossain pikku asioissa :D

Mamma nyt lopettanut pillerit ja toivon että osuis ja uppois pian että pääsis masun viereen nukkumaan :) ois sit likalle leikkikaveri ja pienellä ikäerolla leikit kohtaavat paremmin.

Ainoa huolenaihe taitaa olla raha. Tällä hetkellä pätkätöitä tekevänä rahaa ei riitä kuin perheen perustoimeentuloon ja asumiseen. Oli puheena alunperin että ei aleta seuraavaa tekeen ennenkuin olen taas vakituisessa työssä. Mutta jos ei ala omalta alalta pikkuhiljaa paikkaa aukenemaan niin vaihdan sitten vaikka alaa. Siittäkin ollut puhe että mamma menisi töihin ja jäisin itse koti isäksi, mutta parempi varmaan että minä käyn töissä.

Kahden lapsen kanssa arki voi olla kovaa, mutta jos jotain haluaa niin sen eteen on tehtäväkin jotain. Pyrin olemaan reipas isä ja olen tässä opiskellut pikkuhiljaa "sisäsiistiksi" vaimon avustuksella. Pyrin kestämään vaimon mielialan muutokset ja ottamaan avosylin vastaan negatiivisenkin palautteen huonosta omasta aloitteesta tai laiskuuden puuskista ja käsittelemään asioita suurempana hyvänä kokonaisuutena :) ainahan sitä muutenkin löytyy parantamisen varaa kaikilla :wink.

Maailman ihmeellisintä asiaa odotellen. :Heartred

Asioihin saa antaa mielipiteitä ja neuvoja jos jollain jotain tulee mieleen :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä kuumeiluun ja yrittämiseen!
Parhaan ystäväni mies kuumeilee kovasti, en tiedä koska ystäväni lämpenisi... :D Ei se kuume aina naiselle iske.
 
Miun mies ei muuta haluiskaan kun vauvoja all the time :D Mutta joo, kolme poikaa jo niin alkais miun puolesta olla lapsiluku täynnä. Ainakin toistaiseksi :wink
 
Takaisin
Top