Pillereiden lopettamisen jälkeen..

Itse bongasin tikuttamalla muutamat luomu ovikset, ei kuitenkaan follikkeli kypsynyt tarpeeksi tai vastaavaa omin avuin.. :/
 
Marikata mulla ollut samatilanne mutta nyt lääkkeet mukana josko tää nyt olis edistystä. Tässä kierrossa ei oo seuranta ultraa. Ja ensikierto mennään teroluteilla ja sitä seuraavaksi taas letroilla ja silloin on seurantaultra.
 
Kun me alotimme noi hoidot ja tutkimukset olin aika skeptinen lopputuloksen suhteen (tiestysti taustalla olevat toistuvat pettymykset vaikutti suuresti asiaan), mutta pakkoa sanoa, että jso on todettu lääkkeiden auttavan niin erittäin hyvä mahdollisuus on raskautua. Se on vain ajankohdasta sitten kiinni. Enemmin tai myöhemmin :)
 
Hei!
Kyselisin vähän neuvoa mitä tekisitte minun tilallani.. Elikkäs olen syönyt yasmin-merkkisiä pillereitä n. 6 vuotta. Päätimme mieheni kanssa lopettaa ehkäisyn käytön jälkikasvun toiveessa :) Lopetin siis pillerit 13.10.2014. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti 16.10.2014 mutta sen jälkeen kuukautisia ei ole kuulunut. Mitenkä kauan niitä oikein kannattaa odotella ennen lääkärille soittoa? Alkaa turhauttaa tämä odottelu..Viime kuussa ns kuukautisten aikaan oli ihan selviä "menkkaoireita" mutta ei mitään tapahtunut. Raskaustestejä olen muutaman tehnyt, viimeisin n. viikko sitten..ja kaikki näyttänyt negatiivista. Taidan olla vähän hätähousu mutta luulen että muutkin on ollut näin ensimmäisen yrityksen kohdalla :) Kiitos avusta!
 
ei ole mitään määrättyä aikaa, joka menee kehon palautumiseen hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Joillakin palautuu suht pian ja joillain ei välttämättä vuosiin.. Seurailisin muutaman kuukauden kierota ja sen pituutta. Jos isoja heittoja tai pitkiä kiertoja niin sitten voisi tietysti kysyä lääkäriltä neuvoa.
 
Kyfi mulla oli eka kierto tyhjennysvuodon jälkeen 27 päivää pitkä jonka jälkeen seuraavat kolme kiertoa tai olla 51-54 pitusia. Enkä ottanut kuin vasta joskus 9kk pillereiden lopettamisen jälkeen yhteyttä lääkäriin. Olis kyllä kannattanut soittaa aikaisemmin varmaankin. Mutta soita ja kato mitä sanoo. Luulen että käskevät odottaa vielä.
 
Tintti meillä myös lähete sisällä mutta mitään ei vielä ole kuulunut. Mulla tässä kierrossa sellaiset ovisoireet että huhhuh. En tiedä johtuuko akupunktiosta vaiko letroista vai niiden yhteisvaikutuksta. Toivottavasti te saatte sen toivotun tuloksen. :)
Let's hope so... :) Joulun tietämillä sen sitten rupee tietään jossei menkkoja rupee kuulu,kun en nyt oo varma milloin sitten pitäis alkaa kun oli tuo 23pvän kierto tossa välissä ja yleensä se on 30+päivää...
 
Sehän ois paras joululahja :)
Joo,noh ei tullu joululahjaa...Alko menkat viimeviikon perjantai-iltana...Sain muuten ajan sinne naistenpolille,ens kuun alusta on onneksi jo aika..Sitten tuli tänään vastaus papakokeesta,ei solumuutoksia ja luokka 2 oli häipynyt,tulos oli luokka 1,eli ei tarvitse sitäkään hermoilla enää... :)
 
Itse bongasin tikuttamalla muutamat luomu ovikset, ei kuitenkaan follikkeli kypsynyt tarpeeksi tai vastaavaa omin avuin.. :/
Pieni bongaus vaan tähän väliin..Sulla ei näköjään kauaa mennyt clomien käytön alottamisen jälkeen kun raskauduit.. :) Mullakin on siis toivoa... :wink
 
Tintti tänne tuli myös täti.. Mulle tuli aika helmikuun alkuun vasta. Mutta parempi kuin ei mitään :)
 
Tintti tänne tuli myös täti.. Mulle tuli aika helmikuun alkuun vasta. Mutta parempi kuin ei mitään :)
Juu-u,on aika tuttua huttua tuo täteily jo...(oikeestikkin oon yhden lapsen kummitäti ja viiden lapsen muuten vaan täti..)Että vois sitä itekkin joskus olla äiti.. :) Mutta ei siinä mitään,mennään reippaasti päät pystyssä molemmat lääkäriin vaan.. :wink
 
Moikka jälleen kaikille!! :) Kävin tosiaan eilen siellä naistenpolilla,siellä taas ultrattiin,näkyi munasarjoissa rakkuloita,toisessa enemmän,toisessa vähemmän..Munasarjat on hyvän kokoiset,sanoi lääkäri.. :) Nyt mulla on aika varattuna munatorvien aukiolotutkimukseen parinviikon päästä,mikäli menkat alkaa ajoissa...Pitäis nyt vloppuna alkaa,mutta lääkäri sanoi,ettei siltä tuolla sisuskaluissa näytä.. :/ Eli vissiin aikaa pitää siirtää myöhemmäksi..Onko muilla kokemuksia tuosta tutkimuksesta?!?Lääkäri sanoi,että saattaa olla kivulias kokemus..Tosin mulla on onneksi korkea kipukynnys,olen huomannut.. :woot: Sitten vielä pitäisi saada pikku näyte mieheltä.. :grin
 
Tintti itsellä ei ole niitä ollut. Mulla helmikuun alussa aika ja silloin selvii että miten asiassa edetään. :) ja meillä mieskin "odottamassa" näytteenottoa. Olisko sulla mahdollista että tässä kierrossa olis plussa tulossa? :)

Mun kierto mennyt ihan sivusuun.. Ovista en löytänyt ja tämä kierto mentiin vain teroilla. Menkat pitäis su-ma alkaa.
 
Tintti itsellä ei ole niitä ollut. Mulla helmikuun alussa aika ja silloin selvii että miten asiassa edetään. :) ja meillä mieskin "odottamassa" näytteenottoa. Olisko sulla mahdollista että tässä kierrossa olis plussa tulossa? :)

Mun kierto mennyt ihan sivusuun.. Ovista en löytänyt ja tämä kierto mentiin vain teroilla. Menkat pitäis su-ma alkaa.
Moikkista!! :) Menkat tuli ja meni tuossa jälleen ihan ajallaan,että ei tarvitse sitä putkien aukiolo tutkimusta ainakaan siirtää.. :nailbiting: Ensi viikon maanantaina se sitten on se koettelemus.. *iik* Vähän kyllä rupee jänskättään sekin tutkimus ja se että mikä siellä on tilanne...Huh,vaikeeksi menee... :sour:
 
Tintti tuu kertoo sitten miten meni :) täällä alkoi tänään uusi kierto ja nyt huomenna soitan ja varaan kontrolliultran ja kyselen samalla miehelle ajan tutkimuksiin.
 
Auttakaa ihanat, onko tämä positiivinen?! Viiva on siis vähän alempana ku yleensä, mutta ei oo aiemmin tullu tollasta...
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    502.4 KB · Katsottu: 214
Kyfi kyllä se siltä näyttää vaikka viiva nyt ei oikein oikealla paikkaa. Missä vaiheessa sun kierto nyt on? Onko sulla jotain toista testiä millä testaisit? Toivottavasti tuo nyt on, onnea :Heartred
 
Takaisin
Top