Raskausajan unet!

Joku täällä kirjoitti ostaneensa sellaisen viltin jossa on huppu ja että aikoo käyttää sitä sitten imettäessään. Mä ihastuin niin paljon vissiin ajatukseen sellaisesta kapistuksesta, että näin siitä heti seuraavana yönä unta :D Pitänee lähteä ostoksille :)
 
Olen koko päivän hymyillyt omalle unelleni: hyppäsin Elastisen kanssa pienestä lentokoneesta laskuvarjoilla, jotka jotenkin muuttuivat liitovarjoiksi, ja sitten liitelimme kesäisessä auringonpaisteessa jonkun ruohikentän yllä laulaen Nauravaa kulkuria. Että joo, sellainen uni tällä kertaa. Jotain muuta teidän synnytysunien ja painajaisten keskelle. :D

Ja juu, en tiedä mistä tuo tuli, en ole kyseisen herran musiikkia erityisesti kuunnellut, en ikinä hypännyt laskuvarjolla, enkä liitovarjoillut, mutta hiton hauskaa se kyllä oli. :smiley-bounce022
 
Luoja mitä unia taas! Kello on vasta 3.15 ja mä olen herännyt jo kahdesti tän yön aikana siihen että olen saanut aivan mielettömän orgasmin unessa! Ekassa unessa olin miehen kanssa jossain ihme fyysisesti mahdottomassa asennossa ja toisessa unessa onanoin ilmeisesti Siljan laivan keulakannella samalla kun laiva tuli satamaan! :D Ja tätä yötä olis vielä mooonta tuntia jäljellä...
Sen mäkin ymmärrän noista unista et ilmeisesti oon puutteessa vaik ei yhtään oo tehnyt mieli nyt vajaan viikkoon kun on muutenkin niin vaikea hengittää ilman mitään fyysistä aktiviteettia. Uskallankohan enää nukahtaa...
 
Hei, nyt muistin jatkon.. Uudessa asunnossa oli sama ongelma mikä nykyisessä eli puutteelliset/olemattomat kodinhoitotilat. Olin siellä lajittelemassa pyykkiä kun Sauli Niinistö tuli selän taa neuvomaan! :oops: Sanoin, että: Kuule, enköhän minä oo pessy pyykkiä vähän enemmän kuin sinä joten ei tartte tulla neuvomaan!

Muuten me nukuttiin kaikki hyvin. Ja tosiaan, pitkästä aikaa näin unta! Ihan ku meillä ois ollu enkeli täällä :wink
 
Oon koko päivän miettiny mitä unta näin viime yönä... Nyt sen muistan ku join maitoo, meidän vauva synty ja sillä oli otsassa se lintu merkki mikä on suomalaisissa elintarvikkeissa :) :eek: suomalaista siis :)
 
Hahhahah ↑ Joutsenmerkki :) Meillä heitetään sitä legendaläppää, että syntyy tummaihoinen vauva (isä siis perussuomijuntti)... Vastaan kyllä aina miehelle, että sinähän olit sillä hetkellä aika musta :wink Siis oikeesti se oli hikinen ja likanen kesken töittensä. Ehkä tuo joutsenmerkki otsassa takais sille mielenrauhan :)
 
Kun näkee unta siitä, että on niin väsyny että haluaa mennä nukkumaan niin sitä vissiin oikeesti on aika uupunut... :eek:
 
Mikä painajaismainen yö!!!
Näköjään meidän Bones-maraton ja mun radi ovat sekoittaneet mun pään aivan totaalisesti, sen verran kauhee uni oli viime yönä. Näin unta että Turussa liikku sarjamurhaaja, jota kutsuttiin nimellä Neulatappaja! Hän pysäytti naisia torilla, pisti heitä sormeen samanlaisella neulalla, jolla otetaan veripisara sokerin mittausta varten, ja sanoi uhrilleen että hänellä on kaksi tuntia elinaikaa, käytä aika viisaasti. Siinä neulassa oli siis jotain myrkkyä. Mä en edes muista koska olisin viimeks käynyt Turun torilla mutta unessa olin miehen kanssa torilla ja tottakai tää murhaaja iski muhun! No mä olin kuitenkin nopea ja samalla kun hän pisti mua mä vedin tyyppiä (oli muuten söpö ystävällisen näköinen nuori mies) polvella munille. Hän koukistui hiukan ja vedin uudestaan polvella naamaan murtaen hänen nenän. Hän polvistui maahan ja mä otin oikein vauhtia ja potkaisin täysillä munille taas. Hän oli tappanut kolme naista, siksi kolme potkua! Sit poimin sen neulan maasta, pistin häntä itseään neulalla ja kysyin onko hänellä vasta-ainetta myrkylle. Siinä kohtaa oli jo poliisitkin paikalla ja saivat hänen kotiosoitteensa missä sitä vasta-ainetta oli. Meidät vietiin sairaalaan ja mä pyysin varmuuden vuoksi kaikki sukulaiset paikalle kun ei tiedetty miten hyvin se vasta-aine sit vaikuttaa ja etenkin miten se myrkky vaikuttaa vauvaan. Heräsin kun mulle annettiin se vasta-aine.
Mutta herättyäni en voinut olla miettimättä mitä tollasessa tilanteessa tekis ja sanois perheelle... Miten hyvästellä mies ja kaksi lasta kahdessa tunnissa? Mitä kaikkea haluisin kertoa lapsille ennen kuin kuolen? Eli loppuyö meni sit itkuksi ja aamulla oli silmät aivan turvoksissa ja niiiin väsy. :sad001
 
Mun unessa asuttiin omakotitalossa, jonka yläkerta oli täynnä pikku koiria. Pihalle kun mentiin niin siellä kännissä olevat ihmiset yritti pyydystää niitä kun rottia :eek:
Mistä lie taas tommoset unet saanu alkunsa.
 
Voi Janna, kamala uni sulla ollut! :/ mä nään lääkityksen (beetasalpaaja) sivuvaikutuksena painajaisia, melkein joka yö. Tai sit ne unet on muuten vaan ihan sekoja ja ahdistavia. Mut tiedän ton tunteen kun uni ei jätä rauhaan vaikka herää. Toivottavasti ens yön näät mukavampia filmejä! :)
 
Kiitos MissT. :) Toi uni on vaivannut koko päivän ja ollut mieli maassa. :sad001 Mulla on kans niin vilkas mielikuvitus et en aina edes tiedä jälkikäteen missä kohtaa olen oikeesti herännyt ja jatkanut vaan miettimistä miten uni vois jatkua.
 
Mä näin pari yötä sitten unta, et olin se Disneyn Frozen-elokuvan Elsa-hahmo jossain tietokonepelissä. Taistelin kaikenmaailman örkkejä vastaan miekkaa ja tapparaa heiluttaen. Sain itsekin monta osumaa alavatsaan (varmaan kivut tuli uniin noin). Sitten tapoin sellaisen ison lohikäärmeen, kun käskettiin, vaikka jotenkin en ois mitenkään halunnut, kun se tuntui jotenkin väärältä. Seuraavaksi havahduin (oikeasti siis olin vielä unessa) harhailemasta omana itsenäni pitkin kaupunkia ja R-kioskin ikkunassa näin iltapäivälehtien lööpit, joissa kerrottiin, että yksi mun ystävä on puukotettu hengiltä. Mä olin siis seonnut, kuvitellut olevani taistelupelihahmo ja puukottanut ystäväni. Heräsin jokseenkin ahdistuneena. o_O
 
Minä oon taas nukkunut niin koiran unta etten ees unia näe. Se on se Sauli Niinistö viimesin uni minkä muistan. Mutta... kun luen näitä painajaisia niin ajattelin, että nuo ne tästä vielä puuttus! Jospa ne unetkin vielä paranee kunhan lomille jään :confused:
 
Mä en oo ite nähny kauheesti mitään unia kun on viimeset viikot tuntunu siltä että ei oo oikeen edes nukkunu kunolla.. Ja jotenki kauhee kestoväsymys päällä koko ajan.. mut unista sen verran että oon joskus kuulu että jos näkee sellasta unta että joku/jotain kuolee nii se on merkki jostain uudesta joka syntyy tai että jotain uutta on syntymässä.. et kai se on ihan normaalii nähdä sellasia unia raskauden aikana..
 
Minulla oli ahdistava uni viime yönä (eli todistettavasti olen nukkunut). Oli Jouluaatto ja kello viittä vaille yksi. Minulla oli Joulun ruokaostokset sekä Joululahjat ostamatta!!! Mietin siinä sitten kadulla seisoessa kauppojen sulkeutuessa, että pitää käydä automaatilla ja antaa lahjat rahana :sad001
Sitten mietin, että mikähän ravintola olisi auki... Niin ja mietin vielä, että meneekö läpi jos sanon tytöille, että vietetään tarkoituksella erilainen Joulu...
Huhuh, ei ihme että valvotti lopun yötä!
 
Takaisin
Top