Raskaaksi 2014

Joo, siis itseeni en minäkään ole ottanut, mutta tässä kävi mun näkökulmasta perinteisesti, negatiivista oli paljon ja moni lähtee siihen mukaan :) mun ei siinä tilanteessa tehnyt juuri mieli hehkuttaa, sillä ymmärrän kyllä sen harmituksen kun itselle ei suoda sitä mitä niin kovin toivoo :Heartred
 
Ajna kiitos ihanasta viestistä ja ,kun varta vasten tänne tulit mua varten kirjoittamaan! Olet usein mielessä!
Kiivilintu nuoreksi naiseksi olet kyl tosi symppis ja viisas! Kiitos onnitteluista. Sun viesteistä tulee aina hyvälle tuulelle.
Mimi tsemppiä sulle ja pidä itsestäs huolta.
Minski ihanaa kaikki arvot hyvät! Ei muuta kun plussaamaan, kun sen aika. Toiv pian!
Katapultti onnea ja oikein hyvää vointia koko raskauden ajalle!
Oikein ihanaa yötä naiset ja nyt se aalto on sit pystyssä! Megaimu päälle ja mukaan!
 
Laurushka Höh. Mutta onneksi suurin osa jaksaa tsempata ja onnitella vaikka oma olo olisikin epäonnistunut. Onnea vielä kerran ja minä en koskaan kyllästy onnittelemaan :) :Heartred jee.

Dpo ois sen 6-7 vaikea arvioida kun keskiyö on hihi :) kyllä osaa olla turvonnut otus minä ja kyllä kaikenlaista ruokaa tulee ahmittua vaikka ei oikea nälkä olisi. Ihan typerää! En pysy kärryillä mistään navan alta alaspäin tapahtuvista muutoksista koska toi alaselän kipu on niin kakka. Rinnat ainakin jännät kuten aina tässä vaiheessa. Perus settiä joten ei taida plussaa tulla meikäläisille. Noo ei haittaa. Kunhan sitten ensi vuonna ja mieluiten vuoden alussa!

Harmony itsekin olet vallan ihana persoona :) kiitos kaunis :Heartred
 
Hilla: mulla unettomuus oli vieläkin pahempana raskauden aikana. Ei nukuttanu yhtään sen paremmin :) kukuin yöt ja päivät. Henkinen paha olo oli ja ongelmat tuon ukon kans... Sillon vielä yksin.. . Voi jättää ukon ihan omaan arvoonsa ja vaikka nukkua päivällä jos pysty. mutta nyt 4 vuotias kulkee mukana niin päivällä nukkuminen ei enää mahdollista :) ja lisäks oon niin herkkä tuolle henkiselle ahdistukselle... mutta onneksi tiedostan sen ja tunnistan millon ahdistaa liikaa... Sillon osaan myös reagoida siihen.
 
Kiivilintu ihana! Kiitos kun olet täällä piristämässä meidän päiviä sun positiivisuudellas! :hug013

Lucky, tuo on aika usealla yleistä mutta mikä taas ei ole yleistä on se, ettei ihmiset tunnista oireita ennenkuin menee liian pahaksi. Hyvä että olet sinut asian kanssa :) tsemppiä!

Mikäs Gatusan vointi on tänään?

Koskakohan mahtaa Larissa tulla tauoltaan takaisin, siinä on toinen positiivisuus jonka poissaolon huomaa heti! :love2
 
Ensimmäistä kertaa illalla katsoin että menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon lauantaina. Ettei nyt ihan puskista täti tänne pamahda! :grin ollaan ukon kanssa pupuiltu mutta en tosiaan tiedä mille kiertopäiville ovat osuneet joten jännä nähdä. Mutta ei mulla hirveitä odotuksia ole tälle kierrolle, rennosti tjottaillen :geek

Nyt vaan puhaltelen plussatuulia teille muille :wav
 
Kiitos viela kaikille, ja varsinkin kiivilinnulle ihanasta viestista. :)

En tosiaan yhtaan osannut odottaa plussaa, alavatsan tuntemuksia kuvittelin ovikseksi ja muita oireita ei viela ainakaan ole. Paitsi flunssa, mulla oli kuukausi sitten flunssa joka kesti kaks viikkoa ja nyt oon taas ollu kipeena muutaman paivan, oon vaan kironnu etta miten voi olla, etta mina, joka en koskaan oo kipea, oon nyt koko ajan flunssassa.. :mad:

Leikin nukkuvani sohvalla kun mies tuli kotiin, ja olin jattany plussatestin poydalle. :wink Kyllahan se aika hiljaseks veti, piti oikein istua alas hetkeksi ja ihmetella ennen kuin tuli herattelemaan, ja sit mun piti selittaa sille etta miten se on mahdollista kun ei oo ollu menkkoja. Miehen logiikalla ensin pitaa olla menkat ennen ku voi ovuloida. :rolleyes:

Sen lisaksi etta tanaan on nolottanut, on myos tuntunut pahalta kaikkien niiden puolesta, jotka sita plussaa odottavat ja toivovat, varsinkin Mimin puolesta, joka juuri samaan aikaan kay lapi sita kaikista kauheinta kokemusta. Itse kun olin sairaalassa saamassa km-tuomiota ja laakkeita, niin kaverini sai samana aamuna vauvan samassa sairaalassa, kerrosta ylempana. Viikkoa myohemmin kaksi kaveriani sai vauvan perakkaisina paivina. Kylla olin katkera ja kateellinen! :sad001

Olen tuntenut itseni jarkyttavan vialliseksi ja vajavaiseksi, enko pysty edes kantamaan lasta, kun ymparilla kaikki muut tuntuvat sikiavan pelkasta katseesta. Lisaksi mulla on ollut toissa aika rankkaa, ja rehellisesti sanoen ajattelin, kuinka ihanaa on etta paasen pois sielta, kun paasen aitiyslomalle. Sitten kun toivo siita poispaasysta hiipui km:n myota, niin voin myontaa, etta on ollut todella synkka ja pimea syksy.

Viimeksi ehdin jo ostaa yhdistelmavaunut ja pinon vaatteita, nyt en varmasti osta yhtaan mitaan. Samanlaista huoletonta euforiaa ei todellakaan ole odotettavissa. Vaikka taa raskaus on taas ihana asia omalla tavallaan, niin nyt sita pelkaa ihan eri tavalla, etta jotain menee pieleen. En todellakaan uskalla miettia, mita ensi vuonna tapahtuu, missa vaiheessa olisi joku ultra, tai missa vaiheessa voisi jaada aippalomalle.. Enka todellakaan kerro kellekaan, ennen kuin ollaan varmasti turvallisemmilla vesilla!

Pelottaakin vahan kertoa yhdelle ystavalleni, koska tiedan hanen myos yrittavan raskautta, ja hanen ymparillaan myos "kaikki" raskautuvat kuin sormia napsauttaen ja olemme puhuneet siita, kuinka pahalta se hanesta tuntuu. Tosin hankaan ei tiennyt kuinka vaikeaa se oli meille, ennen kuin kerroin ekasta raskaudesta, useimmille sanoin sen olleen lahes "vahinko", vaikka eihan se todellakaan ollut! Joten aina sekaan ei ole totta, jos joku niin sanoo.. Tama ystavani oli luonnollisesti hirvean pahoillaan km:sta, mutta nyt tuntuu, etta jos kerron tulleeni heti uudesta raskaudesta, niin.. en tieda. :confused: Tietenkin jos mina saisin paattaa, niin soisin hanelle ja kaikille teillekin onnellisen raskauden heti paikalla.

En tieda oliko tassa nyt paata tai hantaa, mutta KIITOS oli se tarkein asia, mita halusin sanoa. :Heartred
 
Sekoilin oikein urakalla labrakokeitten kanssa... Siis multa otetaan vielä S-prolagtiini ja se otetaan klo.10-14... Nooooooooooooh! Minäpäs tollo istuin labrassa klo.6.55... uusiks siis kympiltä! Onneks labra on melkein partsin alla :wink

Ja daamit Hei! Onnea kaikille plussanneille ja ihanista plussa- ja ultrakuvista KIITOS♡
Tervetuloa uudet ❤ plussatuulia! Vierailkaa yhtä lyhyt aika kuin katapultti :wink
Pahoittelut kauheista kokemuksista ja vastoinkäymisistä :sad001
Mä en taida enää tälle vuodelle keretä plussaamaan kun täti on eksynyt :/ Ensi vuosi olkoon meidän vuosi (ja saisi olla muutama sen jälkeenkin :wink )! ♡
 
huomenta ihanat.

anskunen vointi ok kiitos kysymästä entä sinulla?

tsemppiä kiivi ihanainen ystäväiseni inshaAllah kuitenki tulis iloinen ylläri :)

plussatuulia kaikille ja aalto pystyyn :)

on: juilimista ja vihlontaa sekä painetta alavatsalla ja kohdunsuulla siinäpä minun olot oikeestaa, väsyttää älyttömästi. mietin että eipä tuo neiti varmaan nopeempaa tul vaikka mitä tekis, tulee kun on valmis, nyt jatkos yritän rentoutua lähinnä ja nauttia ku reilu apri viikkoa laskettuun aikaan mun laskujen mukaan mut ultra anto kyl huomattavast enemmän ku mun laskut...eli otapa siitä selvää.... 37+2/38+3 vika ois ultra mut sen antaman painon mukaa mun laskut ois osuvampi....
 
Huomenta ihanat! Oi Kiivilintu, sinä se vasta ihana oletkin :Heartred

Päätin sitten piristää aamuani testaamalla täydellisen negan. Menkat pitäis alkaa viim. huomenna mutta jo tänään odottelisin. Oon ollut vähän ihmeissäni kun ei minkäänlaisia PMSiä kun yleensä ne on aivan infernaaliset. Mutta pitää olla tyytyväinen että näinkin helpolla voi selvitä. Varmaan sanomattakin selvää, että mieli on yhtä harmaa ku keli ulkona, vaikka sen tulehduksen takia ei mitään toiveita ollutkaan.. Alkuviikolla pitäis mennä vielä se follikkelia stimuloiva hormoni mittauttamaan ja sitten joskus lääkäri laittaa postissa tuloksista kirjeen, vaikka olenkin ne jo nähnyt että kaikki on just niin kuin pitää. Ei vaan taida olla intoa maksaa itseään kipeäksi noista tutkimuksista yksityisellä. Oliko joku käynyt siinä aukiolotutkimuksessa yksityisellä? Ei taida pari sataa riittää? Kai se on vaan sitten odoteltava että vuosi täyttyy ja mennä sitten kunnalliselle jonottamaan..

Käytiin eilen kattomassa kaverin 2kk ikäistä tyttöstä, oli se vaan ihana...

Vielä miljoonasti ONNEA kaikille plussanneille ja tuplasti onnea Harmonylle, mieletön ylläri :D
 
Ja mulla on muuten kaveri joka pääsi tutkimuksiin kunnalliseen... nyt on raskaana ja ikäeroa tulee 1v11kk... No jos imetti esikoista 1v niin mikä mättää?! Mun matikalla tossa ei voi olla vuotta yritystä???
 
Huomenta :)
Omaa napaa kaivan nyt heti: Diku tossa aamusta pissi purkkiin,lugejen sitä möhnää meni sinne myös tietysti.
Pc uitin siinä ja herkän ebayn,pc tuli haamunen mutta herkkään ei,liotin vielä toisenkin pc ja siinäkin haamu törötti.Mutta mitä testiä nyt sitte uskoo?? :eek:
 
diku onnea tuhannesti mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms..., josko siellä oliki ovis vähä aikasemmin? mullaha tuli plussa dpo 10 :)
 
Takaisin
Top