Menkat

Sinbbu: Mulla kans ollu nyt kolmet viimeset menkat ihan oudot. Alkanu melkein viikon etuajassa tai vähintään kolme päivää. Ne on kestänykin vaan viis päivää tai alle ja melko niukat. Ennen sitä mulla tuli ihan normaalisti ajallaan, mutta oli tosi runsaat ja kesti kymmenen päivää. Epäilen, että nyt ne varmaan alkaa muuttua lähemmäs sitä mitä ne sitten jatkossakin tulee olemaan ellei toinen pieni ilmota itsestään. :)
 
Joo ku tosi hassua, et ne oli ihan samanlaiset kuin ennen raskauttakin tossa alkuun. Alkoi säntillisesti, vuoti sen kolme päivää runsaammin ja pari, kolme niukkaa päivää ja sit taas 28 päivää väliä... ja nyt yhtäkkiä vähän miten sattuu menee.. Mä epäilen tosiaan, et imetyksen lopettaminen varmaan nyt vaikuttaa ja sit tää stressi, mikä on nyt päällä.. mut voihan olla noinkin et muuttuu vaan hissuksiin toisenlaisiksi.. mut kunhan ressi helpottaa ja asiat alkaa taas sujumaan niin jos ei menkat tasoitu sitten, niin sit varailen varuiks gynelle aikaa.
 
Saa nähä alkaako mullaki menkat etuajassa. Tänää ollu vähän sellanen tuntu alamahassa ja -selässä ja niitten pitäs alkaa vast loppuviikosta laskujen mukaan o_O
 
Täällä tuli kanssa menkat kyläileen, ei siis tärpännyt pikkukakkonen ainakaan ekasta kierosta. Nyt uuteen nousuun ja toivotaan, että testi näyttää positiivista ennen joulua :)
 
Hmm... mulla on taas päivittäin kahden viikon ajan ollu olo, että menkat alkaa. No nyt ku niiden pitäis huomenna alkaa, niin ei miltään tunnu. :think005
 
Onnea Suviiille tätäkin kautta :)

Mulla alko eilen menkat eli taas kärsin viikon etukätee issias-tyyppisist selkäkivuist ja loppu siihen ku vuoto alko. Muuten on ollu yllättävän kivuttomat menkat ja runsaammat ku ennen imetyksen loppumista.
 
Ilman menkkoja en minäkään jäänyt, lokakuussa ne sitten alkoivat. Olivatpa pois 1v 11kk. Eivät kylläkään ole olleet kovin kivuliaat, ennen jouduin syömään buranan jos toisenkin. Nyt olen pärjännyt ilman. Ei hullumpaa.
 
Taas ne alkoi täälläkin.. tänään aamusta. Voi vittu ihan suoraan... oisin halunnu jo raskautua. :smiley-angry017
 
Sinbbu: Olitko muuten koittanu tikuttaa ovista vielä? Olisko siitä apua? :)
 
Ei en mä viitti sitä ovista tikuttaa.. tunnen sen niin selvästi. Pari kiertoa testasin tuossa syksyllä, et oonko oikeassa ja olinhan mä niin en nyt sit oo uudestaan viittiny. Tosin ehkä kohta taas tarkistan kun sekos tuossa pari kk sit vähän kierto.. Mä oon melkein varma, et melkein raskauduin syksyllä mut ei sit jääny kiinni.. menkat myöhästy kolme päivää (ja mulla on tarkka kierto) ja sit alkoi tosi kipeenä ja runsaina.. sit olikin kummaliset menkat sen jälkeen vähän aikaa.. Nyt tuli ekat ihan normaalit kuukautiset, eli alkoi ja loppui niin ku aina ennenkin eikä silleen et tuhruttaa viikon ja sillä selvä.
 
Yyyhhyhyy..nyt vähä "pelottaa"..edelliisten menkkojen väli oli 31päivää..nyt on jo 36päivä menossa eikä oo menkkoja kuulunut.. ..on tosin muutamilla päivillä on ennenkin heittäny menkat mut ei näin monella....ääh ja viime viiikolla mulla vihlas selästä ja on edellee kipee..lekuri määräs mulle 600mg buranoita enkä oo niitä uskaltanu ottaa eli kärvistelen kivun kans..........mut katotaas vaan tän kun kerkee tänne kirjottaa ni alkaa menkat..
 
Tulen nyt teillekin kertomaan ihanasta asiasta joka meille on tapahtunut :) Me oltiin tänään np-ultrassa katsomassa pienten käsien ja jalkojen vipellystä :Heartpink Elikkä pikku kolmosta odotellaan!

Tämä raskaus lähti ihan luomuna käyntiin, aikaisemmin olen tarvinnut pientä lääkkeellistä apua. Mutta myös murhetta on ollut. Multa löytyi kohdusta alkuraskaudessa myös toinen, tyhjä ja verinen sikiöpussi, minkä vuoksi mulla on ollut alussa jonkun verran verenvuotoja. Sen vuoksi olen ollut vaitonainen ja epävarma raskauden jatkumisen suhteen.

Mutta nyt kaikki näyttää hyvältä. Pikkuinen voi hyvin ja vastaa viikkoja. niskaturvotus oli normaali. Myös hematooma on lähes kokonaan hävinnyt. Laskettu aika mulla olis 17.6 :happy7
 
Takaisin
Top