Mistä vois johtua?

marjasose

Satasella mukana keskusteluissa
Oon aika hukassa tän asian kanssa ja haluaisin kuulla onko muilla ollut jotain vastaavaa ja mistä on sitten johtunut? Itse toivoin jo olevani raskaana mutta tais ne haaveet valua pöntöstä alas...

Mulla piti siis alkaa menkat pe 14.11. Mutta eivätpä alkaneet. Kokoajan oli sellanen olo että nyt ne alko mutta eivät kuitenkaan. La 15.11 aamuna kuitenkin alkoi niukka ruskea vuoto ilman kipuja tosin. Sunnuntaina kuitenkin alkoi menkkamaiset kivut paljon lievempinä. Maanantaina tuli ruskean vuodon mukana vähän vaaleanpunaista limaa(?) ja tämän jälkeen käytinkin sidettä mutta ei siihen siteeseen juuri mitään tarttunut. Tiistaina siteessä oli kuitenkin pari tippaa kirkasta verta ja keskiviikkona sama juttu. Tämän jälkeen kuitenkin vuoto oli pelkästään ruskeaa loppu ajan. Vuoto kesti siis kaiken kaikkiaan 7 päivää. Vuoto siis loppunut mutta edelleen on menkkamaisia kipuja.. Lääkäri vasta 3.12 joten en saa mielenrauhaa ennen sitä :sad010
 
Oletko tehnyt r-testin? Voithan olla tiputtelusta huolimatta raskaana. Menkkamaisia tuntemuksiakin on tosi usein alkuraskauden aikana.
 
voi olla ihan hormoneista johtuvaa. Tai sitten olet raskaana tai sitten on olltu kyseessä kemiallinen raskaus... voi olla niin monesta asiasta johtuvaa, etä vaikea sanoa...
 
Takaisin
Top