Raskaaksi 2014

tiiättekö nyt kun se kuivu hävisi sekin pieni :D mut joo voin mä silti laittaa vaikka puhdas nega tulikin niin kuin odotin..
 
Tässä tämä. märkänä näytti ihan kuin olisi pienesti ollut väriä mut kun kuivu niin puhdas nega :) en oo epätoivossa koska vaikka olisi tärpit tuskin näkyisi vielä oli vaan hauska Tihrustella ja leikkiä tutkijaa :D sori kun säikäytin teidät mun haamu puheilla :sad001 :)
 

Liitteet

  • 1414759108140.jpg
    1414759108140.jpg
    26.2 KB · Katsottu: 108
mut nyt ku taas katon ni näyttäs iha ku olis viivan paikka... :? Nyt on outoa no jokainen näkee mitä silmät näyttää mulle kuuluis silmälasit mut ne ei ole päässä :D
 
Eikö olisikin larissa ihan kuin tosi hailakka viivan paikka / haamu. siis todella todella hailakka. mutta kysymys kuuluu nyt dpo5 ja kp18 voisiko mukamas näkyä haamuna/viivan paikkana jo ?
nii ja n.2 tunnin pidätyksellä :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyt on semmonen olo että en enää viitsi tätä touhua. Olla aina yhtä täpinöissä ja puhua kuin plussatu jo ois. Miehelle tuli todella paha mieli kun kerroin. Tuntuu nyt niin paskalta. Just se olo että olen vienyt toisen onnen kun en pystynyt taaskaan tulemaan raskaaksi. Onko se raskaus sitten joskus jääkaudella enää minulle niin mahtava juttu kun kerta toisensa jälkeen tähän alkaa turtua. Kuvitelkaa, mies oli ostanut mulle lahjankin ja kun utelias olen niin kysyin mutta sen jälkeen totesin että näytä kun nähdään ja hän sanoi niin ylpeänä että osti raskaustestin. Tuli niin kiva olo ja oltiin niin onnellisia. Tuli miehen äänensävystä sellainen fiilis että nyt en tyri tätä. Miehelläni on rahat loppuneet mutta koskettavasti osti mulle testin pitkästä pitkästä aikaa. En oikeesti pysty tähän. Vitun vittu. Oli pakko kertoa heti miehelle kun vuoto alkoi runsaasti. Murtunut mies on aina surullista kuultavaa :sad001 pitkään aikaan en ole saanut viivoja joita muutkin näkisi. Kyllä nää menkat on. Uskon ainakin 90%! :eek: positiivista: foolihapot tässä kierrossa hyppää mukaan ja ainakin miehen ostama testi säästyi.
 
Parin paivan lomalla ollu ja lahes 50 sivua olette kirjotelleet :O

Pari plussaa tais olla, onnea!!!!
Elaffylle onnea tupla uutisesta!

Mimille tsemppeja ja toivotaan etta kaikki hyvin ens ultrassa.

Pahottelut negoista ja kp1.

On: kp1 taalla tanaan kanssa :sad001
 
Voi kiivi :Heartred Oletko pohtinut sitä, että menisit käymään tarkistuksessa? Vaikka ihan kunnallisen kautta niin ei maksaisi maltaita. Teillä on kuitenkin jo tota yritystä varmaan yhteenlaskettuna vuoden verran niin sinuna kyllä soittelisin vaikka neuvolan puolelle ja vaatisin jotain apua! Edes gyne tutkimus ja mahdollisesti ulra plus ehkä jotkut perus verikokeet!

Ja älä syytä itseäsi siitä ettei sitä plussaa tule ja että miehesi pettyy! Ei näihin asioihin voi välttämättä vaikuttaa ennen kuin tietää missä vika piilee, jos vikaa edes on!
 
Sanokaa mitä sanotte ja tiedän että tää oli tosi typerää eikä auta mihinkään mitään, mutta digiin tuli 3+.
Ja mä taas viisastuin. Jos ovis on ollukki vasta 30.9 (sillon oli sitä alamahakipua), kiinnittyminenhän tapahtuu yleensä n. viikon päästä (mä en oo tienny tätä!)? eli ehkä 7.10? Eli toisaalta mulla vois ollakki rv vasta 5+ jotain?
Tyhmää spekuloida ja tipun ensviikolla korkeelta ja tuun sinne kirves-kaivojengiin mukaan, muuuuutttttaaaaa kummiski :D onko tossa mun teoriassa mitää järkee? Ei vissii :D
 
Itse asiassa mimi, samanlaisia laskelmia tein, kun kerroit sun ultran tuloksesta, että jos sun ovis onkin ollut tuolloin vasta 30.9 tai pari päivää myöhemmin niin ultrassa ei välttämättä sykettä näkyisi. Ja muutenkin, eihän ar-ultraa usein edes suositella 6+ jotain viikoille vielä kun sykettä ei välttämättä näy jos hedelmöittyminen on tapahtunutkin hieman myöhemmin?

Oliko tässä nyt mitään tolkkua? :grin

Mutta siis, raskaana olet kunnes toisin todistetaan!
 
Joo mä oon leikkinyt tolla kuvalla kamalasti nyt ja yritän tihrustella ja kyräillä täällä :D siis mahku et ovis olis ollu la tai su... :)
 
Voi kiivi, mä oon niin tossa tunteessa mukana :sad001 halaus :Heartred

Lume, jos sulla olis ollut ovis aikaisemmin, mutta kun se 6-8 päivää pitäis mennä kiinnittymiseen, jotta hgc edes alkaa erittyä ja taas päiviä että se on niin korkea että näkyy testissä niin siinä mielessä dpo5 kuulostaa aika aikaiselta :) mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Mimi, mä niin toivon että se menee just noin :) :) :)
 
voi ei kiivi ei menkkojen pitän sinne eksyä vaan pysyä seuraavan yli vuoden pois. no inshaAllah teillä tärppäis pian ja saisitte vaik joulukuussa sit yllärin :) mikäs ois sen parempi ylläri ja lahja ku plussa testissä :)
 
jellis sitä mä tässä mietinkin... mutta mahku olis että ovis oli lauantaina sillo olisi tänään dpo6 mut joo aika epätodennäköistä et sinänsä plussaa näyttäs :)
 
Takaisin
Top