OHJEITA ALOITTELIJALLE - lue tämä ensin! :)

Hei kaikki!

Osa foorumin viesteistä on täyttynyt tyhjällä tilalla. Tyhjät viestit näyttävät johtuvan foorumin uudesta mainostilasta, joka ikävästi peittääkin alleen ketjuissa joka sivun toisen viestin ja aiheuttaa omituisia viestien katoamisia ja piiiitkää tyhjää tilaa. :sad001 Foorumi tuntuu toimivan päivityksen jälkeen moitteettomasti ainoastaan Explorerilla, mutta muilla selaimilla on ongelmia... Olen laittanut IT-puolelle viestiä ongelmasta ja saanut vastauksen, että he korjaavat tilanteen mahdollisimman pian!

Pahoittelen kovasti ongelmia! Valitettavasti tämä päivitys ei sujunut sutjakkaasti - toivottavasti mahdolliset tulevat päivitykset eivät sekoita foorumia samalla tavalla!
Kiitos aktiivisille foorumilaisille, joiden ansiosta ongelma äkättiin heti! :love7
 
Hei, mistä johtuu että osa keskusteluiden viesteistä näkyy mobiilisovelluksella ns. koodikielellä eli välissä kaikenlaisia merkkejä &[b/.... ja se tekee lukemisesta mahdotonta :sad001
 
Itse asiassa ei :) Vanhoissa keskusteluissa, jotka on julkaistu vanhalla foorumipohjalla, käytettiin ulkoasun formatointiin HTML-koodia. Nykyään käytetään UBB-koodia. Joten keskustelut jotka on aloitettu kauan sitten, vanhan foorumipohjan aikaan, näkyvät ihmeellistä koodia joukossaan. <br><b><s> sekä joitakin erikoismerkkejä esim. &nbsp; jne. näkyvät puhelimella koodimuodossa. Hymiöt näkyvät esim. :tämäonhymiö:-tyyppisesti.
 
Hei! Ihmettelin että miksi ihmeessä tuohon profiilikuvakentän alle on ilmestynyt tuollainen banderolli? En mielestäni ole sitä lisännyt tai sitten olen sekoillut jotain jossain vaiheessa :) Kun en ole marraskuunmamma. Toivottavasti Kesäkuunmamma ens kesänä
 
Hei! Ihmettelin että miksi ihmeessä tuohon profiilikuvakentän alle on ilmestynyt tuollainen banderolli? En mielestäni ole sitä lisännyt tai sitten olen sekoillut jotain jossain vaiheessa :) Kun en ole marraskuunmamma. Toivottavasti Kesäkuunmamma ens kesänä
Hei DuraCellPupu!

Foorumi on valitettavasti heittänyt jonkin automaattitoiminnon päälle, ja se heitti eilen luomaani Joulukuun 2015 salaiseen ryhmään joitain jäseniä - vaikka siellähän nyt ei vielä kuuluisi olla ketään! Omituista! IT-puoli korjaa kömmähdystä, toivottavasti tämä saadaan korjattua pian! Anteeksi omituinen yllätys! :oops:
 
Tämä ei niinkään ole ongelma, mutta kysymys. Miten jonkin ketjun saa omassa ryhmässään kiinnitettyä ylös?
 
Tuossa aiemmin olikin juttua ettei pysty kirjoittamaan foorumille. Mulla ilmenee samaa, mutta vain chromella, firefox tottelee kyllä. Käyttiksenä win8.1
 
Tuossa aiemmin olikin juttua ettei pysty kirjoittamaan foorumille. Mulla ilmenee samaa, mutta vain chromella, firefox tottelee kyllä. Käyttiksenä win8.1
IT-puoli sanoo, että ongelmia ei pitäisi olla. Oletko tyhjentänyt välimuistin ja kokeillut uudelleen? :)
 
No nyt näyttää taas toimivan. Surrautin Ccleanerin ja poistin taas kaikenmaailman roskaa ni korjaantui. Tosin sekin auttoi kai et sammutin koneen välillä, en tee moista ku kerran viikossa. Tosin edelleen ihmettelen miten se sit ei firefoxilla kiusannu, mutta samapa tuo ku nyt toimii :)
 
Takaisin
Top