Vertaistukea painon pudotukseen

ReginaVeritas sulla kyllä hyvin paino pudonnut. Huomenna pitää mennä taas hankkimaan jumppakortti. Tästä se lähtee! :)
 
No, tässä määrässä ylipainoa tuo 3kg on aika vähän, mutta kaikki aina voiton puolella. :wink Painan n. 17kg vähemmän kun ennen raskautta. Suurinosa tästä on pudonnut raskauden aikana. Kunhan kilot ovat vielä vähän inhimillisemmät, voi tännekin paljastaa tarkempia lukemia. :)
 
Mulla pitäisi 20 kg pudottaa. Silloinkin vielä normaali painon ylärajoilla. Mutta 10 kg oisin jo kans tosi tyytyväinen. Pelottaa että tämä lihavuus vaikeuttaa vauvahaaveita mutta toisaalta kauhistuttaa että jos ei kerkeä laihduttaa, tulee tähän vielä raskauskilot päälle. :s
 
Ittellä n.10kg ylipainoa, mutta viime viikon plussatesti pisti painon pudotuksen paussille :) yritän kuitenkin pitää painon kurissa nyt raskausaikana ettei ihan mahottomasti nouse. Helpompi alottaa sitten ens kesänä pudottaa painoa uudestaan :)
 
JMT onnea plussasta! Monella tutulla alkuraskaudessa paino vähän pudonnut pahoinvoinnin takia. Ja sitten ystävällä loppuraskaudessa pelättiin raskausdiabetestä ja joutui jättämään sokeriset herkut pois, niin samaa tahtia kuin massu kasvoi, muuten kapeni. :)
 
Itse en ole uskaltanut käydä nyt menkkojen aikana vaa'alla. Täytyy vielä odottaa ja kerätä rohkeutta.
 
Moi hyppään kyytiin.keinot jakoon!!! 20 kiloo ainakin ens hätään pitäis saada veks.On ne niin lohduttomia lukemia kyllä...
 
Pakko kyllä tunnustaa että pieni herkutteluputki jäi päälle viimeisimmistä synttäreistä jotka oli parisen viikkoa sitten. Syntilistaan kuuluu mm. viikonloppuisin jäätelöä (+ ehkä pannaria suklaahipuilla yms) ja onpa viikollakin käsi eksynyt keksipaketille puhumattakaan siitä että on tullut pitsaakin syötyä, hyi hyi minua x/ Nyt täytyy ottaa itseä tiukasti kiinni niskasta. 2 viikon päästä juhlitaan oman murun syntymäpäiviä niin jospa nyt sinne asti voisi olla syömättä mitään hiilarimössöjä xD Onneksi on tullut käytyä lenkillä joka päivä niin ei ole sen pahempaa herkuttelusta seurannut kuin älyttömät turvotukset ja pääkipeä.

... nyt taasen kasvikset ykköseksi ja leipä satunnaisherkuksi ^^
 
Nyt kun sairastelu on loppunut niin olen päässy salille noin 2pv/vk. Mua ei niinkään ahdista tämä paino vaan tuo löysä maha ja kropan muoto. Paino saa vaikka pysyä saman , kunhan ulkomuoto muuttuu. Juoksulenkit on nyt jääneet vähemmälle, kun tuo pimeä ja märkä keli ei sitten houkuta ei niin yhtään. Salista olen taas innostunut ja täytyy yrtittää päästä sinne vaikka 3pv/vk, jos saisi enemmän tuloksia aikaan. Makeanhino on kadonnut, mutta ruokaa menee kyllä vaikka kaksin käsin. Hiilarit on ne mun paheet. Leipä ja näkkäri lähinnä. Ei sitä rahkaa voi jatkuvasti vetää, se pursuaa muuten jo korvista pihalle :P.

Enkä ole edelleenkään uskaltautunut vaa'alle :). Jos ei tiedä totuutta niin voi aina turvautua siihen harhakuvitelmaan, että olen laihtunut.
 
Mä sain painon ennen raskautta- lukemiin ja siihen se jämähti.. 20kg pitäis jotenkin saada pois. Ja nyt on ollu vaan juhlaa toisensa perään ja herkkuja sen mukaan, apua.. ihme kyllä paino ei ole noussu. Ostin digivaa an ja alotin punnitseen itteni joka aamu. Tavoite on se, ettei paino ainakaan nouse yhtään! Tuntuu jotenki helpommalta vahdata juhlien jälkeen tiukemmin ruokavaliota muutama päivä ja saada sata grammaa pois jos vaaka näyttää sen verran enemmän, ku tiputtaa edes kiloakaan..ja aattelin että tiputan muutenki vaan sataa grammaa kerrallaan, ei tunnu niin tuskasen pitkältä ja toivottomalta projektilta.. vaikka hidasta on.. mutta parempi vaikka miten hitaasti alas ku ylös! Ja se liikunta, se on kyllä mitätöntä, mistähän löytyis taas motivaatiota?
 
Täällä tuli taas täti kylään, josko sitä viikon päästä uskaltaisi vaa'alle, kun turvotus on hävinnyt. Nyt yritän ryhdistäytyä ja lisätä kasviksia ruokavalioon sekä vähentää nopeita turhia hiilareita.
 
Täällä ei kans oo vaakalle uskaltanu, viimeksi loppu raskaudessa näytti niin kamalaa lukua etten enää moista halua nähä... jos pääsis pikkuhiljaa vaunuilee, poika ollu kipeenä nii paljon ettei ole päässyt :sad001
 
Pitkästä aikaa taas tähän ketjuun postausta... ratkesin herkkuihin, mut paino ei onneks noussut, imettäminen tekee varmaan tehtävänsä. Nyt tällä hetkellä vaan on vaikeeta ees yrittää laihduttaa, kun on kauhee stressi vauvan allergioiden takia ja samaisesta syystä omakin ruokavalio on mitä on. En saa siis syödä enää maitotuotteita, kananmunaa, nautaa, vehnää enkä perunaa ja muitakin helposti allergisoivia yritän välttää. Nää allergia jutut väsyttää vaan niin paljo ettei saa niskasta kiinni lähdettyä ulos liikkuun ja pakkasella ei voida mennäkkään, kun vauvan ihottuma pahenee siitä. :sad001 onneks toi paino on nyt ees pysyny kurissa, ettei oo nousuun lähtenyt.
 
Onnea ReginaVeritas :)

Toivoisin, että mäkin saisin pitää tuon 9 kk tauon. Nyt kaks yritys kk takana. Ei ole ainakaan vielä tärpännyt. Seuraavan tädin pitäisi kurvata vkl. Katsotaan miten käy. Oireita ei kyööä ole. Paino on samoissa ja pysyy. Turvottaa kyllä aika ajoin, mutta paino ei putoa. Nostettiin kilpparilääkettä, josko se auttais. Vaaka vaan itsepäisesti ai suostu alentamaan lukemiaan.
 
Imetys on ohitse (ollut nyt pari viikkoa jo unholassa) joten nyt voi aloittaa urakalla ihannepainoon pääsemisen eli jos nyt saisi sen -10kg tuloksen niin olisin ikionnellinen :)

Ensimmäiseksi aion vetäistä pienen dieetin (olen enemmän sen kannalla että elämäntavat ne pitää muuttaa eikä vetää hetkittäisiä dieettejä) mutta sillä on nyt joulun herkuttelun jälkeen hyvä aloittaa ja jatkaa niillä normaaleilla terveellisillä elämäntavoilla =)

Meninpä myös joulukuussa sanomaan että en syö suklaata (enkä muutakaan karkkia) -koko- vuonna! :D Poikkeuksena miehen työmatkat jolloin on "lupa" nauttia suklaata jos tahdon eli siis n. 1-20 kertaa tässä vuoden aikana.. x) Tiukkaa tulee varmasti tekemään koska suklaa on ainoa herkku mitä himoitsen xD Täytyy pahimmassa tuskassa ostaa raakasuklaata *viheltelyä* :)
 
Muokattu viimeksi:
Viime kuun aikana sain tiputettua 4 kg, mutta nyt joulun herkuttelun jälkeen pelkään, että ne on tulleet kaikki takaisin. En uskalla taas käydä vaa'alla.
 
Heips, uusi palstalainen löysi tänne painonpudottajiin. -15 kg pitäis lähtee. Niistä yksikään ei o raskauskiloja kun en oo ollu raskaanakaan 12 vuoteen. Nyt vähän mietityttää josko iltatähden...
 
Heips Murmeli80 ja onnea urakkaan :)

...Minäpäs tästä puolestani totean että poistun tästä ryhmästä toveroiseksi. Ensi vuoden alussa tavataan taas :wink (la on 14.12) :D
 
Takaisin
Top