Hankinnoista

Joo se äitiyspakkauksen haalari on ajankohtainen sit 2015 syys-talvella, on niin iso. Itse ainakin ostan koon 62 haalarin, jonka saa jalkapuolelta vetskarilla pussiks/housuiks. En tiedä sitä hienoo nimee :) tai sit koko 56 jos on reilun mallinen.
 
Täällä esikoinen (14v poika!) huomautti mulle heti aamulla et missä mun helinä-koru on?!? Ja toi sen mulle ja laitto kaulaan. :)
Saa nähdä mitä tarhan lapset on siitä mieltä kun menen taas töihin... Roikkuvat varmaan nauhassa jatkuvasti. :D

Happy: ihana ajatus tuo, antaa koru sit tytöille kun ovat itse raskaana! :Heartred
 
mä hommasin ton bola-korun heti raskauden alussa ja kovassa käytössä on ollu, aina vapaa ajalla ku töissä ei saada pitää koruja.
Se helinä kuulemma rauhottaa vauvaa ja sit ku se syntyy ni vauva muistaa sen äänen ja toimii hyvin lapsen "rauhoitus välineenä" syntymän jälkeen :)

toppahaalarin oon itse ostanu yhden ja kaks ollaan saatu.... Tiiä sit mitä niistä pitää ettei kukaan antajista loukkaannu :eek: ostin myös kaukaloon ja vaunuihin ne untuvapussit. Kokeillaan nyt niitäki ku sisko kehu maasta taivaaseen :)
 
Minä saan pitämättömän äitiyspakkauksen haalarin ym. siihen kuuluvaa. Sisko otti pakkauksen eikä ollut käyttänyt juuri mitään. Silläpä en itekään sitä ota kun ne on aina jäänyt pitämättä. Ja meillä on tuota vaatetta jo liikaa. Makuupussi ja toppapussikin on jo tulossa.
 
Kävin tänään taas ostamassa fb-kirpparin kautta lisää pienen pieniä vaatteita. :) Nyt kun vauvan huone on siinä kunnossa et laatikot, joihin vaatteet tulee, on paikoillaan hyllyssä niin laiton ekan satsin jo pesukoneeseen. :D Saa nähdä kuinka paljon niistä jää käyttämättä kun olen hamstrannut vaatteita niin paljon... :D Mutta tuo pieni toppapuku puuttuu vielä! Mietin kans tarviiko pientä normi toppapukua lainkaan jos hankkii sellasen unipussukan missä on reiät turvakaukaloon?
 
Meillä se äitiyspakkauksen toppahaalari menee nyt esikoiselle joka on siis 1v4kk.. Toki tää tyttö on pieni ja ostin ainakin ite sen toppapussin just josta saa kaukalon narutkin :) ostin lindexiltä ja oli aika niukkaa kokoa tai siltä ainakin näytti nii 56 ostin sit.. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tää on muuten petollista... menin sitten sitä bola-korua ettimään ja nyt mulla ois 180€ eestä tavaraa menossa ostoskoriin.. :D
"Mutkun tuos ois nyt tarjous...tuo vois olla niin näppärä.. nuo pitäs muutenkin ostaa ihan näinä päivinä... mie vaan haluun!" :angel4

Edit: oiskohan tää sittenkin pitäny laittaa mieliteot-ketjuun :P
 
Untuva: mistä olet tilaamassa tavaraa? Ite olen shoppaillut eBaysta tavaraa ja tilannut kaiken miehen siskon luokse, joka asuu Englannissa, niin tulee vaan yks postituskulu kun hän lähetti kaiken yhdessä laatikossa tänne. Nyt oottelen innolla ja seuraan lähetyskoodia netissä, torstaina pitäis laatikon tulla! :) En edes muista mitä kaikkea oon tilannut... Lähinnä isyyspakkaukseen kaikkee kivaa.
 
Hattentatti niminen verkkokauppa :) (lisäksi tulossa isyyspakkaukseen tavaraa Cafepressiltä Briteistä). Vielä pitää se äänenvaimennintutti hankkia.
 
Mussukoista muistaakseni katoin aiemmin :) pitää vaa se konkreettinen tilaus tehä viel (ja yrittää sulkea silmät muilta tuotteilta)
 
Mie ostin kanssa sellasen toppapuvun,mistä saa pussukan ja puntit :) reiman puku ja makso mulle oikein 10e.Yhellä lapsella vaan aiemmin ollu :)
Mie kiersin kaikki maholliset kaupat ja netin paikat,mut mieluista en löytäny..ja sitte ihan sattumalta mulle tarjottiin tota pukua ja ihastuin heti :)

Meillä on menossa projekti 2v:n vaatteet lipastosta vaatekaappiin ja sitten vauvan vaatteet lipastoon tilalle :) kohta pääsee pesee niitä :Heartred
 
No niin, saittepa muhunkin tartutettua tuon Bola-innostuksen! (se on tosi tärkeä kapistus tulevaisuutta ja äipän hermoja ajatellen, jos sillä saa vauvan rauhaantumaan:Heartred!!!) :) Tilasin kans tuolta Hattentatista korun ja Isin kulta tutin isyyspakkaukseen :binkybaby Olisin tilannut äänenvaimennin tutin kanssa, mutta niitä ei ollut sen värisenä kuin halusin, niin säästinpä rahaa :p
 
Joo kyllä mäkin sen tilaan.. siis sen 180€ paketin :D äidille kun valitin että tää on vaarallista mennä kattoo mitään niin sano että kyl nuo kaikki mun roippeet on "Kaikki tarpeellisia ja käyttökelpoisii, uskoisin!". Vielä suunnittelin kantoliinan sieltä tilaavani mutta jos sen jättäis suosiolla tammikuulle :)
 
Takaisin
Top