AUTTAKAA<3

babywishes

Oman äänensä löytänyt
Heippa ! Mulla on ollut nyt menkat 5 päivää myöhässä. Yleensä aina ollut säännölliset, eikä ole koskaan jäänyt siis pois. Mikä olisi syynä tähän? Voiko olla mahdollista että olen raskaana vaikka ollut noin vähän myöhässä vasta? Tein ovulaatiotestin, jossa sanottiin että 4.10 olisi ollut minulle se "otollisin päivä" ja juuri sinä 3-4.päivä harrastin seksiä. Lapsi olisi siis toiveissa, mutta minulla on todella vaikea tulla raskaaksi.. Yrittänyt oon ylipuolivuotta tuloksetta :sad001 Onkohan minussa joku vikana? Vatsassa outoa tunnetta kokoajan, painetta ja sellaisia kuukautismaisia kipuja. Rinnat ovat kasvaneet/ turvonneet. Pelottavaa, kun tosiaan ei oo menkat ollut koskaan myöhässä. Miten teillä on tärpännyt parhaiten? (asentoja, oluvaatiopäivät?) Olen siis nuori nainen, joten hiemat uusia nämä asiat :) Toivon asiallisia vastauksia! :)
 
Jep Jep, apteekkia kohti vain :) jotkut testit tunnistaa jo kun menkat on päivän myöhässä, jotkut jo taas monta päivää ennen kuin Pitäs alkaa. Puoli vuotta -vuosi on Viel ihan täysin normaali aika yrittää. Kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa, toivottavasti näyttää kahta viivaa :)
 
Mulla oli pillerit käytössä tullessani raskaaksi, mutta juuri aroista rinnoista ja niiden turpoamisesta aloin epäillä olevani raskaana. Testi näyttikin sitten positiivista. :Heartred :) testi kannattaa tehdä ekana. Toivontan onnea testin tekoon ja toivon sinulle parasta, kun olet haaveillut jo pienestä pitkään. :)
 
Takaisin
Top