Raskaaksi 2014

Gatusa :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred huojentavaa kuulla sinusta :hug013
Azalea näen sun tänä aamuna lisäämässä testissä kyllä väriä testiviivan kohdalla joten.. toivoa on? :)
Karoliinanen tsemppiä, toivotaan että oot raskaana :wink
Mimi. kuules toi 2-3 tulos tulee aika pitkään, sinuna unohtaisin moisen höpönpöpönpöppösen :Heartpink

Oma: hyvin olen jaksanut puurtaa kouluhommia :p mulla tänään oletettavasti dpo5 koska kuus päivää sitten sain sen vahvan positiivisen tuloksen ovulaatiopuikkoon :sign19 9 päivän päästä sais jo testailla hooceegeetä mutku en tiedä päästäänkö siihen vaiheeseen, saatan jopa rukoilla plussan puolesta, vihdoinkin tulisi se maaginen kokemus minulle ja miehelle. Pääsisinpä onnellisesti jo odottamaan :wav plussatuulahdus kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Lume, mulla on kans toi My Calendar ja se on ihan kätevä. Mun mielestä osaa varmasti ennustaa hyvin oviksen ja menkat, jos kierrot on säännölliset. Toi sovellus osaa ottaa huomioon edellisten kiertojen pituudet, ovisplussat ja luteaalivaiheen pituudet ja laskee niistä keskiarvon ovikselle ja menkoille. :)
 
Tosin en osaa laskea ja mulla toi oviksen ajan kohta ei vissiin ole osunut kohdalleen ikinä mut kierron ja uudet kuukautiset osaa ennustaa hyvin :)
 
Mimi etkö sais neuvolasta lähetettä verikokeisiin missä näkis onko hormoni lisääntynyt veressä niin kun pitää? Ei tarvis hermoilla ens torstaihin? Ja se hermoilu ei ainakaan hyvää tee... :/
 
kiivi täällä ollaa yhtenä kappaleena vielä alhamdulillah. tsemppiä koulun ja testailun kanssa, inshaAllah saatte iloisen yllärin :)
 
Lume, ootko ovistestejä käyttänyt? Mulla toi sovellus "ottaa opikseen" kun sinne päivittää milloin ovisplussan on saanut. Osaa sitten ennustaa oviksen entistä paremmin joka kierrossa :)
 
Nyt alkaa tuntua raskaalta! Hengitys tuntuu raskaalta, siis tuntuu, että vaikka kuinka syvään hengitän, en saa happea kuten normaalisti. Tämmönen sama olo on ollut kaikissa raskauksissa ennen plussaa. Ekalla kerralla luulin sairastuneeni ykskaks astmaan :D
 
Mulla 8pv testauksen odottamista.Tänää menkkamaista tunnetta mahassa ja taas kauhee jäätymiskohtaus ja lihaskipuu,päivän ei ollu mitään.Ompa hauskaa nyt kirjailla muistiin nää tuntemukset vaikkei ne mitään tarkoittaiskaan
Ajna By Mobile
 
mulla on nyt ollu taas päivä aikaa tunnustella oloani tässä sohvalla niin oikealla alhaalla tuntui sellasta kipristelyä ja vasenta nivusta vihloo välillä. Ja joo lämpöä ja jatkuvaa aivastelua ja kipeet tissit. Eli ihan normaalia ennen menkkoja :) blaah tätä kaksisuuntaista mielialahäiriötä :)
 
Mamia en saa, en kyllä tajunnu edes pyytää.

Mä laskeskelin tossa lisää ja jos kiinnittyminen/hedelmöittyminen tms olis tapahtunu 30.9 niin vaun laskurin mukaan viikkoja olis vasta 5+2, eikä 5+6 jos menkoista lasketaan. Tää vois toisaalta selittää sen, miks haamuilin alussa. :)
 
Mimi voithan kokeilla kysyä?
Itse olin nimittäin kokeissa juurikin tuon takia kun huolestutti testit ja sit tuli vuotoa myös.
Arvot nousi niin kuin pitääkin ja ar ultrassa kaikki hyvin :)
 
Hei vaan ! :)

Joku meni puhumaan joulutortuista, eikä ! :grin Nyt niitä on pakko sitten saada :grin

On taas ollut jännä lukea kaikkien kierron vaiheita ! :) Mä täällä jännitän mukana kovasti !

Tänään kp 26/28-29 , alkaa jännittää :rolleyes: Onneksi ollut niin hässäkkä päivä ettei ole yhtään ehtinyt miettiä olojaan eikä kyllä muutakaan :grin Vielä kun menis pari päivää samalla yhtä nopsaan ja onneks ei oo testejä kaapissa, nähkääs kun pessimisti ei pety :grin ( lue odottavan aika on pitkä, ja pidän kynsin hampain kiinni sohvasta etten hae testiä) :excited001
 
Takaisin
Top