Raskaaksi 2014

Etuile (ja plussaa myös!) ihan luvan kanssa, Anskunen :wink Mun kierto on ollut jotain 24-32 väliltä, veikkaan että nytkin on tuo 29 kuten viime kierrossa, mutta saa nähdä milloin se ovis saapuu :grin
 
Täällä perämies ilmottautuu mukaan kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivien kuumeilijoiden toiveidentappamis-hyppyyn mukaan!! Joko mennään!?!? :p
..Jepjep, täällä sitten kiukuteltiin äsken miehelle kuin pieni lapsi, voi jestas! ..kun halusin vaan niin tahallani ymmärtää kaiken väärin jotta pääsen leikkimään loukattua marttyyriä :) ...hahahhahah, ehkäpä tämäkin on raskausoire..tai oire siitä kaksisuuntaisesta... :D

Ihanaa iltaa naiset! JA IHANAA GATUSA ETTÄ PALASIT TAKAISIN TÄNNE IIIIIIIHANIEN NAISTEN JOUKKOON!!! :Heartred :Heartred :Heartred
 
oi kiitos tirpukka :) toi kiukuttelu on aika tuttua tosin täällä mä oon se joka sitä saa ite lähinnä kokea ja sit jos ei jaksa tai huvita hymyillä ni sit luullaa että oon vihanen.
 
Noh naiset älkää ny hypätkö mihkään muuhun kun aloitatte sen plussa aallon ja siihen sitten! Eiks je!
Te ootte kyllä ihan hassuja! :Heartred

Täällä on ny podettu huonoo oloo ja kans sitä mahakipua.. Tosin ei kyllä yhtään menkkamaista.. Ja monta kertaa on taas saanu juosta vessas katoon et joko ne menkat alko pöh ja pah ei oo alkanu vaan valkkaria lorisee..
Niin tekis mieli testata jo mut pidän pääni aamulla vasta! :D
 
nuuhku mäkin ravaan vessassa tarkistamassa märkiä housuja :cool: Ja siis mulla on ihan hirveä mielialahäiriö, tunnin välein oon raskaana ja sitten taas ikinä tästä tuu mitään :rolleyes:

Just nyt ahistaa, onko pakko testata ikinä o_O
 
Täälläkin heittelee mielialat jopa päivittäin. Tänään ei mitään "oireita" niin heti ihan varma että ei tässä oo mitään tärpänny. ... eilen vielä hykerteli innoissaan että mitä jos. ... :D

Gatusa hyvä että kaikki olikin hyvin! Täällä jo kilpaa sinua huudeltiin. :)
 
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Aurinkoinen 21.10
Mimmu. 22.10
Sannuinen 28.10.
Ajna 31.10
tirpukka 31.10.
Kaziska 31.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
Jellis 2.11.
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
jennnyy 6.11
pepeXXL 12.11.
Silv 14.11.
Kyfi86 14.11(kp 35)
Larissa 16.11.
Sabetti 26.11
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
miemelia?
Merink?

( yht. 26)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay (yht40)

laskeskelin uudestaan itelle testipäivän :)
 
Muokattu viimeksi:
Gatusa, ihanaa että siellä kaikki hyvin ja sun poissaolo johtui vain ja ainoastaan poikki menneestä netistä :Heartred hyvä ettei täältä ollut jo porukka lähdössä sinne katsomaan mitä kuuluu :grin mutta hyvä että neiti viihtyy vielä yksiössään!

todellakin!
 
Niinpä.. Pitäisköhän sitä mennä nukkuun niin tulis vielä nopeemmin :D
Nyt tää on kyllä niin tuskaa ja piinaa.. Ja js se testi ei näytä mitään huomenna niin taidan aikastaa omaa hyppyäni.. ;D
 
Mullakin taitaa olla sellanen häiriö ni ilmottaudun myös mukaan :D

mun on pakko nyt purkaantua Mua pelottaa tosi paljon ! mun mies pääsee puol 11 töistä ja sillä on 30min ajomatka isoa tietä kotiin ja meillä on kesärenkaat :sad001 täällä on pakkasta ja tiet jäässä, kaikenlisäksi tuo tie on erittäin tunnettu suunnattomista hirvikolareista. . voi hyvä luoja tässä vielä laakin Saan :sad001
 
Takaisin
Top