Lokakuun kuulumisia

Mira, pahin väsymys helpottanu, mutta sain pahoinvoinnin tilalle. Tällä hetkellä oon tk:ssa tipassa. Sen verran alko kuivumaan jo.
 
Oih, Jetsoni ihania uutisia :) Mulla kohta eka neuvola ja hieman jännittää. Siis kun tää niin aikaisin et tuntuu vähän hölmöltä mennä sinne jo nyt kun viikkoja vasta 5+2. Mut toiveissa siis ar-ultra sitä kautta niin siksi näin aikaisin eka käynti.

Kaksosista puheenollen, mulla oli kans kaksoset ekassa keskenmenneessä raskaudessa. Tosin toinen niistä oli mennyt jo kesken ihan alussa ja toinen meni sit myöhemmin. Mutta näköjään mahdollisuus niihinkin on :D Miehellä kuulemma kaksosia suvussa mut itsellä ei ole.
 
Tsemppiä Ninnille!

Ja onnittelut Jetsonille!

Taitaa hormonit tehdä tepposensa, kun mun normaalisti hyvin taipusat hiukset ei suostu kihartumaan!
 
Kiitos kaikille. Toivotaan että jatkossakin menis kaikki hyvin. Oon nyt sairaslomalla niin saan kaikessa rauhassa levätä ja totuttautua kaksos ajatukseen. :)
 
Mä oon kans miettinyt et pitäiskö hakea sairaslomaa ihan siitä syystä että muutaman päivän ollut tätä huonoa oloa ja oon ihan kuolemanväsynyt. Sit mä parun kun en jaksa tehdä mitään.
 
Mä oon ollu sairaslomalla nyt muutaman päivän. Perjantaihin asti ois saikkua ja jatkuu sitten jos on vielä paha olla. Oon oksennellu tosi rajusti, eilen ainaki 15 krt. Aika huippa olo välillä, tänään kuitenkin vähä helpompi eikä oo aamupalan lisäksi mittää tullu ulos jes!

Onnea Jetsoni!! :) Onhan se varmaan jännä fiilis ku näkee et masussa onki kaks pientä yhen sijasta. :dance008
 
onnittelut jetsoni :)

timantti jos siltä tuntuu niin hae ihmeessä ja lepää pahimman yli.turha kärsiä.ite olin viime raskaudessa paljon saikulla jatkuvan pahoinvoinnin takia.onneks mies pakotti :)

elagfy vai kuka kysy lomista?riippuu toki työnantajasta mut pääsääntöisesti säästöön jääneet lomat pidetään ennen kuin alottaa hoitovapaan.

hui.itellä jännittää torstain ultra ihan hirmusesti.jos sieltä joku löytyy niin sit alan nauttimaan raskaudesta niin paljon kuin oksentamiselta ehtii :)
 
Onnittelut jetsonille :) Mun pahin pelko on, että ultrassa todetaan vauvoja olevan kaks. :D Huomenna sit neuvola ja varaillaan sitä kautta se ar-ultra.
 
Mä kävin tosiaan tänään neuvolassa ja tuli jotenkin heti konkreettisempi olo vaikka jotenkin en yhtään osaa innostua asiasta. Kun tuo pelko koko ajan taustalla. Varattiin ar-ultra ja lääkäri rv 7+. Sitä nyt sit tässä odotellaan.

Enää ei oo niin paljoa väsyttänyt mut huonoa oloa on edelleen ja rinnat kipeät. Tänään tuli päivällä lounaan lihat ylös joten jotain pahoinvoinnin kaltaista löytyy. Olisi jotenkin ihanan selkeää jos olis kunnon pahoinvointi niin tietäisi että ainakin jotain tuolla masussa olisi. Toki ei se pahoinvointi mikään kiva juttu ole :D
 
Mä kävin tosiaan tänään neuvolassa ja tuli jotenkin heti konkreettisempi olo vaikka jotenkin en yhtään osaa innostua asiasta. Kun tuo pelko koko ajan taustalla. Varattiin ar-ultra ja lääkäri rv 7+. Sitä nyt sit tässä odotellaan.

Enää ei oo niin paljoa väsyttänyt mut huonoa oloa on edelleen ja rinnat kipeät. Tänään tuli päivällä lounaan lihat ylös joten jotain pahoinvoinnin kaltaista löytyy. Olisi jotenkin ihanan selkeää jos olis kunnon pahoinvointi niin tietäisi että ainakin jotain tuolla masussa olisi. Toki ei se pahoinvointi mikään kiva juttu ole :D

itsekkin periaatteessa toivon jotain oireita.. yks päivä oli paha olo mutta se loppuikin siihen. Rinnat on kyllä kosketus arat ihan tosissaan! Mutta eihän tässä viikkojakaan ole kuin vasta 4+5 :) täällä myös eka ultra kkm takia 4.11 sattuiko samat päivämäärät? :) itsellä taitaa silloin olla rv 6+5,jospa sieltä elämää löytyisi ja kaikki sujuisi hyvin.
 
Täällä kans toivotaan oireita mutta eipä niitä sen kummemmin ole. Tai no, seurakseni on tullu ilmavaivat :D
Sais olla jo ensviikon torstai niin pääsis näkemään että onko oikeesti joku kyydissä ja onhan kaikki niinkun pitääkin :)
 
Jetsoni, ihanaa pienet sykkeet siellä näky ja huilatkaa sairaslomalla! Hyvällä omatunnolla!

Itellä meni ihan hyvin töissä mut nukuin 1,5 tunnin päikkärit kotiin tulon jälkeen, onneks oli lyhyempi päivä! Tänää ei oo niin paha olo ollukaan!

Ja vakipaikassa ainakin meillä loma pidetään juurikin vanhempain- ja hoitovapaansa välissä. Mä nyt varmaan saan lomarahat rahana... Mitenköhän jos työsuhde päättyy äitiyslomaan niin jos äitiyspäiväraha lasketaan vikojen 6 kuukauden tulojen mukaan niin lasketaanko se lomarahakin siihen palkkaan mukaan? Mulla ois sillon ihan jeesbox palkka. Mut en tiiä lasketaanko niin??
 
Takaisin
Top