Haamuplussat!

Maijaa

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Kertokaan haamuplussanneet, onko lopputulos ollut nega vai pos.?

Itse tein tänään clearblue plus sekä rfsu liuska r-testit, molemmat näyttää haamua. Uskaltaako hypätä riemusta kattoon vielä? :D

kp on 31/31-33
 
Plussahan se haamukin on, onnea! Laita kuvaa? :) Voithan toki digillä varmistaa, jos et plussaksi usko :wink
 
Muokattu viimeksi:
Mietityttää vaan kun olen kuullut semmostakin et kun menkat ei oo vielä myöhässä vaan alkamassa niin testit voi näyttää haamua?

Teen aamulla vielä testin, jos se on haamu niin kait se sit tarvii uskoo! :) Tein kumminki kahdella eri testillä, ei ne molemmat voi kyllä viallisia olla ainakaan.. Kuvaa en pysty laittaa kun ne on jo roskiksessa, mut jos huomen tulee haamu niin otan kuvaa ja pistän arvioitavaksi :D
 
Kyllä sieltä nyt pärähti ihan selvä plussa :) Kivut on kovat edelleen, ja olo on kuin ois menkat alkamassa. Täytyy varmaan seurailla tilannetta jos vaikka varhaisultraan pääsis kattomaan onko raskaus siellä miss pitää..
 
Onnea vielä kerran! Ei niihin testeihin turhaan väriä tule testiajalla, jos kehossa ei ole raskaushormoonia :wink Toivottavasti pääset varhaisultraan ja kaikki on ok. Mun ymmärtääkseni kivut on normaaleja alkuraskaudessa.
 
Edellisen raskauden haamuplussa oli positiivinen. haamusta seuraavana päivänä clear bluella raskaana 1-2.. Tosin meni rv 4-5 kesken.

Tässä raskaudessa selkeä plussa jo ennen kuin menkat olivat edes myöhässä....
 
Kyllä sieltä nyt pärähti ihan selvä plussa :) Kivut on kovat edelleen, ja olo on kuin ois menkat alkamassa. Täytyy varmaan seurailla tilannetta jos vaikka varhaisultraan pääsis kattomaan onko raskaus siellä miss pitää..

Mä luin sun oireet toisesta ketjusta. Olovat niin, kuin mä olisin itse kirjoittanut :)
Mä saan vasta ens viikolla testata. Nyt kp 21/29. Eka Femar mausteinen kierto. Mulla 2009 synt poika joka sai alkunsa kuin Clomien kera. Mulla todettu pco. Toki nyt kk sitten munasarjat ultrattiin ja lääkäri totesi,että olen parantunut. Olen tiputtanut huimat 40kg painoa. Joka varmasti auttanut tilanteeseen. :) tein mä äsken tyhmänä r-testin. Viivanpaikkaa/hahmojen haalia näytti. Kun jaksais sen vk venata :p
Onnea Maijaa :)
 
Edellisen raskauden haamuplussa oli positiivinen. haamusta seuraavana päivänä clear bluella raskaana 1-2.. Tosin meni rv 4-5 kesken.

Tässä raskaudessa selkeä plussa jo ennen kuin menkat olivat edes myöhässä....

Kuinka paljon aikaisemmin testasit? :)
 
No mulla oli kans "sellainen" olo. Nyt laskujeni mukaan kp23/29 ja menin tekemään aamupissasta Clearbluen digitestin ja ilmoitti, että raskaana 1-2. varovaisesti onnellinen :Heartred
 

Liitteet

  • CAM00019-1.jpg
    CAM00019-1.jpg
    569.3 KB · Katsottu: 200
Minulla tuli kanssa ensin haamu plussa ja digillä samana päivänä " ei raskaana" parin päivän päästä tuli apteekin omalla selvä plussa
Raskaus valitettavasti päättyi keskenmenoon rv 6+
 
itse plussannut 2 kertaa dpo 11. Toinen viiva ei lähtenyt missään vaiheessa vahvistumaan, vaan näytti haamua reilu puolitoista viikkoa ja sitten alkoi vuoto, haaleasta viivasta kyllä tiesin ettei tule kestämään. Toisessa testit tummuivat hyvin tuosta dpo11 eteenpäin aina parin päivän välein, tosin tämäkin vasta alussa, joten en tiedä meneekö tämäkin kesken.
 
Mulla kaksi lasta ja yksi tuulimuna ollut siinä välissä. kaikissa testi näytti ihan selkeetä plussaa.
Nyt sitten tein taas positiivisen raskaustestin joka vasta kp31 (kiero 27) näytti haaleeta plussaa, vajaa viikko siitä alkoi niukka vuoto ja todettiin ultrassa varhainen keskenmeno...
 
Takaisin
Top