Raskaaksi 2014

Tervetuloa Aruki! Täällä tosiaan monilla on vuotohäiriöitä, vaikeaahan se on syytä tietää, ne kun voi johtua niin monesta asiasta. Varmaan tosiaan kannattaa toisenmerkkistä raskaustestiä kokeilla, jos epäilet raskautta. Ilmeisesti ainakin Apteekin testi on huomattu luotettavaksi :)

Pahoittelut menkoista DarkMimosa :sad001

Itsellä tuhruilu vaikuttaa loppuneen ainakin päiväksi, voi siis vielä olla että
pääsen testaamaan viikonloppuna :)
 
Merink on tää kyllä jotenkin tosi raastavaa hommaa jotentaidan nyt jättää tän kuumeilun ihan totaalisesti ja ryhtyä miettimään muita juttuja! Voimia myös sinulle sinne! Toivotaan että pian tärppää! :Heartred

Larissa niinkö tosiaan on sanottu noista. Oon kans syöny sen 1 per päivä musta vaan tuntuu että mun täytyy joko lopettaa noi kokonaan tai syödä kokoajan.. Huh huh.. Ehkä tikuttelen sitä ovista ja katon että ilmeneekö sitä ollenkaan nyt..

Madh mikä on pitkään? Tai siis että koska mun tartteis viimestään mennä sinne lääkäriin tarkistuttaan? Jos nyt on kolmas päivä kun vuotaa.. Ja siis en vuoda kyllä jatkuvasti vaan saattaa tulla sellanen holahdus ja sit taas loppuu ja niin edes päin..
 
Tämän voi varmaan laskea ovisplussaksi :grin Ylempi on siis äsken tehty, alempi eilen. Vitsit kun sais joskus tommoiset viivat r-testiin... Ei älyn hyvät mahikset ole tälle kierrollekaan ellen saa miestä vielä tänään innostumaan. Mutta tämmöistä se tjottailu on :wink

DSC_0684.JPG


Nuuhku, puhaltelen ovisplussatuulet nyt sinne!
 
Gatusa, toivotaan niin :wink Mitä sinne kuuluu, joko on lambi kotosalla? Paska tilanne lääkkeiden kanssa!!! Kuinka kauan joudut olemaan ilman?! :eek:

Muurahainen, olispa ollukin r-testi :grin

Pakko sanoa, että noi davidin ovistestit pääsi yllättämään iloisesti kun olen niistä paskoja arvioita lukenut. Toimii ainakin mulla, ikinä en ole noin vahvoja viivoja mihinkään muun merkin testiin saanut!
 
Muokattu viimeksi:
Larissa ihanan kirkuvat viivat nuo sinun ovistestit!! Toivon todellakin et parin viikon päästä tekisit samat, mut r-testillä ❤️❤️❤️

Voi anskunen.... En osaa sanoa varmaan mitään, mikä helpottais sun oloa. Mut muistaakseni, joka kuudes pari kärsii "lapsettomuudesta" ja näistä pareista jopa 75% saa lapsettomuushoidoilla vauvan syliinsä. Älä siis luovuta taikka menetä toivoasi, mutta ehkä hyvä et pidät pienen tauon. Toivotaan et stressaaminen vähenisi sulla ja se tekisi tehtävänsä :wink. Tuuhan kertoo meille sit, mitä sulle kuuluu!
Pahoittelut Darkmimosa tädistä!
Gatusa voi onpa p----a tilanne. Voimia sinne ja iA kohta lakko loppuu ja saat lääkkeet. Symppishalit sullekkin, inhottava tilanne!

Nuuhku sun täytyy nyt vähän liioitella oireita ja pääset päivystykseen.

Mie tulin ostaa vaatteita pojille ja matkalla eksyin syömään porkkanakakkua! Nam ja ihanaa olla liikenteessä yksin! :)
 
Larissa vau kunnon viivat. Ei tarvi ainakaan miettiä ovuloiko. Toivotaan tosiaan parinviikon päähän samanlaista viivaa. :wink

Anskuselle tsemppiä ja toivon teille yllätysplussaa.

Arukille tervetuloa! Toivottavasti vuotohäiriöt muuttuisi plussaksi.

Nuuhkunkin kärsivällisyyttä koetellaan jo ihan liikaa. :/

MadH91 oot ihana kun jaksat käydä täällä kaikkien meidän pohdintoja ja ongelmia ratkomassa. Ootko hoitoalalla vai miten sinä oot niin hyvin perillä "kaikesta". :) kuullostihan tämä kirjotettunakin yhtä positiiviselta mitä tarkoitin. .. :)
 
Heippa, täällä 26 vuotias kuumeilija. Pillerit lopetettu 16.8 ja nyt menossa toinen kierto kp20. Muutamat testit hätäpäissäni olen tehnyt, kun kuvitellut "oireista7" ,että olisi tärpännyt:grin. Mutta eilen aloin voimaan pahoin, kun oli vieraita kylässä. Pystyin pidättelemään siihen saakka, kun vieraat lähti ja juoksujalkaa pöntölle. Aamulla pahoinvointi jatkui ja aivan karmiva päänsärky. Ja edelleen särkee päätä. Tein maanantaina negatiivisen testin. Tätin pitäisi tulla kylään 11 pvä, mutta toiveissa kyllä olisi että ei :) nyt arvuuttelen, että ollakko vai eikö olla:rolleyes:
 
Laskurin mukaan viime viikonloppuna, mutta ei kyllä ole vuodot muuttuneet. Aikaisemmin ovulaation on tunnistanut siitä limasta ja vihlaisusta. Pieniä nipistyksiä olen tuntenut alavatsalla ja sisäreidet olleet kipeät. Esikoisesta siis haaveillaan :) Ekat menkat, kun loppui niin taidettiin juuri silloin peittoa heilutella. . Ja olen kuullut että silloin olisi myös otollinen hetki? :think005
 
Täällä olikin aiemmin hyvä linkki missä oli taulukko millaiset prosentuaaliset mahdollisuudet raskautumiseen minäkin kierto päivänä. Kukahan sen laittoi? Vois taas nostaa. :)
 
Sellainen olisikin kiva saada nähtäville, jos löytyy :) Taitaa mulla taas pahoinvointi nostaa päätään näin iltasella.. joku kokeneempi voisi kertoa onko mahdollisesti ovulaation aikana pahoinvointia?
 
Larissa, nyt sitten voisi prosentit unohtaa ja tärpit toivossa piinailla loppukierron. Olisipa se jo sinunkin vuorosi!

Gatusaa koetellaan nyt ihan todenteolla. Miten voi olla niin, että sonnan määrä on vakio, huolimatta siitä mitä itse koitat saada aikaan. Sinänsä sinulla on ollut tämän raskauden kanssa kunnon vaikeuksien kautta voittoon taisto, ja kun se on selätetty, niin eiköhän elämään mahdu sitten jotain muuta riesaa. Ja ihan kuin sukulaiset eivät olisi tarpeeksi, vielä tuo lääkkeiden saannin hankaluus lisäksi! Kuinka kriittisiä nuo tabut vielä ovat vai aiotko jättää sikseen jos lakko pitkittyy?

Aruki ja Soma, tervetuloa kirjavaan joukkoon mukaan! Somalla ainakin oireilu kuulostaa joko kunnon vatsaflunssalta tai sitten selkeältä tärpiltä, toivotaan jälkimmäistä!

On: huomenna ajattelin tuhlata cb:n ovistestin, josko siihen hymynaama ilmestyisi. Olisihan se aika odottamatonta, mutta kaiken tiedon mukaan ihan mahdollistakin.
 
Takaisin
Top