Vauva masut

Meinasin sanoa samaa kuin CMT :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Miten sä oot jo noin litteä?! t.Yksi jolla on roikkupussi mahan paikalla
 
Sitä itekkin ihmettelin että miten nopeasti maha hävinnyt vaikka mitään ei ole oikein voinut tehdä, kahdesti käynyt ulkona vaunuja työntämässä. 2kiloa raskauskiloja jäljellä ja niistäkin taitaa tisseissä olla osa :-D


Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Miten sä oot jo noin litteä?! t.Yksi jolla on roikkupussi mahan paikalla

Mulla on kans roikkupussi mut mä olenkin vanha. Toista se oli silloin päälle parikymppisenä kun kudokset vielä palautuivat,

Mut onneks ei tarvi osallistua missikisoihin niin eipä tällä hirveesti väliä ole :grin
 
Ei se ikä vaikuta ainakaan mulla palautumiseen. Esikoinen synty ku olin 23 ja jo sillä ekalla jäi roikkopussi, eikä täysin poistunut edes treenin myötä. Mun iho on huono palautuun, tulee arpiakin herkästi. :cool:
 
nuoremmillehan kuulemma tulee arpiakin helpommin.

itse olen 21, ja olin kyllä onnellisen yllättynyt palautumisen nopeudesta. sain pistemäisiä lyhyitä arpia niin alavatsaan niin alas että ihmetyttää, kun ei se iho siellä tuntunut edes venyvän :D
 
Tää ei oo masuasiaa mutta mulla ilmaantui arpia/jotain mustelman tai verenpurkauman näköisiä sisäreisiin. Varsinaisia raskausarpia ei ollut, ihmettelin mitä noi on! Rinnat kyllä sai seeprakuosin maitoräjähdyksestä. :grin
 
Ei se ikä vaikuta ainakaan mulla palautumiseen. Esikoinen synty ku olin 23 ja jo sillä ekalla jäi roikkopussi, eikä täysin poistunut edes treenin myötä. Mun iho on huono palautuun, tulee arpiakin herkästi. :cool:

Niin se varmaan on, että eniten ihon palautumiseen vaikuttaa jokaisen yksilöllinen kudostyyppi (eli geenit) mutta jos se on ollut hyvä palautumaan nuorena, se ei välttis ole sitä enää vanhempana kun ihon elastisuus ja kollageeni vähenee.
 
928357_771676979542037_670081753_n.jpg

mun on pakko myöntää, ettei vielä reilun kuuden viikon aikana oo kertaakaa ollut ikävä masua. kuva on otettu 2-3pvä ennen synnytystä. Rv taisi olla 38+4
IMG_7738.JPG
tää on ehkä n. rv36-27, en muista enää. Säikähdin ihan, kun tuntu että koko masu on kadonnut olemattomiin.

Sf-mitta mulla oli ihan alakäyrillä viimesen kolmanneksen ajan, arpia tuli just tonne "jenkkakahvoihin" yhteensä 7kpl :D Nauratti kun kävin rv37 ultrassa ja sain mahankin piiloon suurella paidalla.
 
Takaisin
Top