Vauvojen liikkeet

Meillä muuten sunnuntai-iltana sai isäkin ensikosketusta vauveliin kun tämä pikkunen yritti puskee mahasta läpi! Oisko selkää tarjonnu kun mulla oli kans maha ihan soikeenao_O
 
Mä kuulin ultrassa että mulla on istukka edessä ja se ilmeisesti vaimentaa jonkun verran potkuja, mutta jotain oon onneksi jo tuntenutkin, tosin melko harvoin. Saa nähdä koska se isukki alkaa tuntea mahan läpi.
 
Manna mulla sama juttu nyt vasta alkaa tuntua vähän selvemmin viikkoja kai nyt 21 jos oikein muistan mutta vaimeita ovat vieläkin


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihan samoin täällä Mju ja Manna, aika harvoin tuntuu mitään ja kun jotain tuntuu, niin ei varmasti tiedä mitä se oli. Pari kertaa ollut selvää, että vauva jumpannu masussa olikein reippaasti ja mieskin sai tuntea kädellään yhden potkun :):Heartred Mulla nyt rv 19+2.
 
Ja minä en raski olla "vastaamatta" tämän pikku kaverin tömistelyihin:) Kun se herää touhuamaan, minä silitän kevyesti painamalla tai tuuppaamalla takasin. Ollaan sitten molemmat ihmeissään o_O What was that??:wink
Tää on varmaan sitä varhaista vuorovaikutusta :grin:p
 
Mä en oo tuntenu viä yhtään potkua käteen, mut en sitä ihmettelekkään tän mun mahani kans :D Mutta toisaalta tiiä miten päin tää apina oikein on, kun viikon verran kaikki liikkeet tuntuu suoraan alas päin. Inhottava tunne kun lantioon tai jonnekkin kohdunsuulle potkii, mut en valita kun kuitenkin tietää siitä et kaikki on hyvin :)
 
Nyt on tää meidänkin herkkis saannut voimaa potkuihinsa, ja pelkkä napanuoren mutustelu ei enää riitä viihdykkeeksi. Edellisyönä heräsin siihen että herkkis vaihtaa asentoa, ja voi että kun teki kipeää! Mulla sivuttaiset vatsalihakset ollut jo pitkää kipeet, ja nyt ne oli ihan äärirajoilla. Aivan kuin pieni ois suoristanut itsensä tai jotain. Mutta potkut tuntuu nyt toisela puolella kuin ennen, ja tosiaan voimaa löytyy! Vihdoin! :)
 
Voi hyvää päivää mikä sotatykitys oli illalla käynnissä ku nukkumaan yritin alkaa :D aiva hirvee potkiminen alko tuntumaan :D ja aivan selvästi tuntu mahan päältä, yritin sit ukkooki herättää että sais tuntee mut eihä se heränny :/
 
Mulla tuntuu muljahdukset kans tossa navasta vähän alasoäin vasemmalla ja välillä alhaalla. Ja kyn mahaa tunnustelee niin siinä vasemmalla on kovempi kohta. Oleiliskohan pikkunen siinä? Joka päivä liikkeitä ei tunnu. Nyt on viikkoi 20+1.
 
Mulla alkoi vasta eilen tutinat kunnolla. Siihen asti on ollu kevyitä töytäisyjä mut nyt tyyppi on alkanu elämöidä ihan kunnolla! Ei vissiin oikein tykkää jos joskus hetkittäin makoilen mahallani, raukka varmaan hädissään yrittää saada mut tajuamaan että litistän sen. :D
 
En vieläkään ole tuntenut mitään :/ viikkoja 19+4. Monet tutut ovat jo kysyneet joko on tuntunut potkuja mutta mitään ei ole vielä tuntunut... ehkäpä hän kohta ilmoittaa itsestään.. :)
 
Riipitii tiedän tunteen! Tänään kesken joryn tiukimman keskustelun investoinneista Minion pyörähteli mahassa ja mä yritin olla hymyilemättä typerästi: joo vedetään vaan se investointi yli, ihan sama :)
 
Mulla tuntunut liikkeet tosi pitkään, niitä ihan hentoja kuplintoja viikolla 12 kun makoili hiljaa paikoillaan, ja jostain viikosta 18 oon tuntenut jo aika isojakin liikkeitä ja myös sillon kun ite oon liikkeessä. Vieläkään liikkeet (nyt rv 20+2) ei tunnu joka päivä, riippuuko sitten vauvan asennosta vai mistä. Äskön kun söin rahkaa ja mehukeittoa niin alko maha ihan heilumaan! :D Vielä ei oo mies tuntenu liikkeitä päälle, ehkä pian senkin kova yritys kuunnella ja tunnustella palkitaan.. :)
 
Takaisin
Top