Raskaaksi 2014

Voi Lucky mikä ilta teillä on ollu :) Voimia! Onneks ei toistu usein! Jaksuja!

Johanna plussatuulia tän päivän testiin!

Pezrorado tervetuloa takaisin koti-Suomeen! Me ei olla vissiin vielä tavattu. Ja hienoa että asiat ovat järjestyneet!

Muitakin oli tänää vielä töihin lähdössä. Lähiviikonloppuja on onneks useampiakin vapaana! Mut on noi arkivapaatkin ihan mukavii! Saa hoideltuu 10 000 asiaa. Ei mee ihan putkeen toi mun jatko kun tarjolla ois osa- aikasta ja määräaikaista mutta toisaalta jos sitä on raskaana sillon niin vähän kevyemmällä pääsis ja verotkin on sit pienemmät. Kuhan sitä nyt ensin raskautuu. Ja onks se niin et jos mä haluun mieluummin tehä kokopäivästä niin ei firmaan saada sit ketään muuta palkata ilman et mulle tulee lisätuntei ensin? Mää niin kuvittelin et jatko on selvä ihan joka tapauksessa kun pomo kyseli iät ja ajat sitte et oonko kiinnostunut jatkosta.... Mut ei me kyllä yhden osa- aikasen palkoilla elellä.... Josko se mieskin saa joko jatkaa tai uusia töitä... No bensaan menee monta sataa vähemmän rahaa ja lehtitilaukset pitää lopettaa ja turha sitä on vielä murehtii. Täytyy ny ensin oottaa et se mies tulee kotiin sieltä äitinsä luota ja puhuu sen kanssa.

jännät päivät lähestyy. Mulla ei oo mitään oireita ja vähän sellanen olo et ketään ei oo kyydissä, ei mitää oireita, paitsi eilen oli vähän huono olo ja flunssaa pukkaa mut uus kierto vaan alkuun jos niin käy! Tokihan se vasta on se seuraava kierto. Testata mä kyllä aion. Pitkillä kerroilla tää vaa etenee niin hitaasti. Muilla 13 kiertoo vuodessa niin mulla öö 10-11 jos vanhat merkit pitää paikkansa. Nyt löysin toiseksi lähimmästä kaupasta sitä verigreippimehua, en nyt tosin vielä ostanu mut tiiän mistä löytyy!

Mira 27/30-36 dpo 7 yk 1
 
Gatusa toivottavasti sait viimekin yönä nukuttua ja onnea vikan raskauskolmanneksen saavutuksesta!

Brit onnea digitestin tuloksesta!

Elli etanalle ovistestin viivan vahvistuksia!

Sannuinen, toivottavasti tärppi käy!

Omaa napaa vielä et kyl mua lisäksi sit paleltaa. En tiiä johtuuko syksystä, flunssasta vai mistä....
 
Sit mulla herää tyhmä kysymys et kuinka monta sivua tänne on mahdollista kirjoittaa? Aloitetaanko me uus ketju jos tää stoppaa vaikka tohon sivuun 1000? Turha ehkä tätä on miettiä :wink
 
Ihana, joku muukin hereillä :) olit töihin menossako?

Itsellä vapaa vkl kerrankin. Ovulaatio tuntuu olevan meneillään kivuista päätellen. Ja ihan hirveä flunssa iski ihan yht'äkkiä. Toivottavasti ei nyt flunssa pilaa tätä kiertoa. Mietityttää ajoituskin... Viim yhdynnästä 26h noin. Että onko siitä nyt liian kauan sitten. Siittiöthän voi elää pari kolmekin päivää juu, mutta... Ollaan kylässä minun äidin luona ja nyt siskon, niin tuo aktiivisuuden ylläpito vähän nihkeää. :/
 
Sannuinen: juu. Ongelmaa on ollu ennenkin. Ja tuon ukon tyyli on välillä se että tahallaan osaa ärsyttää ku tietää et saatan olla herkässä ja sitten saa riidan aikaiseksi josta syyttää mua niinku eilen.

Kyllä en itse jaksais herätä ennen 6 vapaalla. Tosin olis kiva kun kerkeis tekee vaikka mitä

Mira83: eikös me olla yli 1000 menty :)

Hui ku kylmä ja väsyttää... Ukko kävi just et mitä pimputusta kuuluu ku torkutin :) tekis mieli mennä imuroimaan tuonne ja valot päälle mutta poika tarvii unta
 
Tässä aamuyön tunteina pohdiskellut kaikenlaista... Jouduin ottamaan finrexiä flunssaoireisiin illalla, asetyylisalisyylihapon ei kai tiedetä vaikuttavan raskautumiseen? Sen sijaan, haluaisin muistuttaa kaikkia ilmeisen ilmiselvästä asiasta, jonka itse muistin etäisesti joskus kuulleeni, ehkä, mutta tyystin unohtaneeni. Ibuprofeiiniä ei pitäisi käyttää jos meinaa raskautua. Itse reippaana otin ko. lääkettä ultraan mennessäni ja lääkärin kommentti oli että sinähän fiksusti toimit, että ei missää nimessä olis kannattanut. Voi estää mm. munasolun hedelmöittymisen sekä irtoamisen. Eli aina ennemmin parasetamolia! Kiva nyt en sitten uskalla mitään särkylääkettä ottaa, vaikka kipeä olo etten vaan pilaa viimeisiäkin mahdollisuuksia. On tämä aikamoista ydintiedettä. :)
 
Lucky toi hymiö mulla menny väärinpäin pitäis olla surunaama, sori. Ei olla nyt ollaan 656 menossa tonniin siis vielä matkaa.

Sannuinen en oo vielä töihin lähtenyt kun heräsin vaan omia aikojani ja päivällä väsyttää kyllä, pitää yrittää vielä hetkeksi torkahtaa... Ja töissä tosiaan pitää olla skarppina iltaan asti.

Sannuinen ota panadolia, sitähän voi käyttää raskaanakin! Mäkin oon koittanut pärjätä sillä mut menkoihin on pakko ottaa lisäksi Buranaa mut ei kai se 2 viikkoo ennen ovulaatioo voi vaikuttaa? Eikö parasetamolistakin oo vastaavia kuumajuomajauheita kun finrexin???? Oon joskus ostanu muistaakseni.
 
Lucky. Kuinka vanha sun poikasi on? Aika paljon kestämistä tuollaisessa käytöksessä, minulla ihan alkoi ahdistamaan pelkkä lukeminen... humalaisen kanssa kanssakäyminen on niin turhaa ja turhauttavaa etten muuta tiedä pahemmaksi. Voimia päätökseen mihin sitten lopulta päädytkin. :Heartred

Minäkin heräsin tänään jo ennen kuutta, vapaapäivä. Olen aamuisin parhaimmillani ja olokin on näin aamulla kohtuullinen joten kiva että heräsin. Illalla yritettiin katsoa elokuvaa, taisin nukahtaa jo puoli yhdeksän aikoihin kun mies katsoi elokuvan loppuun asti, muutenkin koko eilisilta meni tässä sohvalla maaten, jännä miten erilainen tämä raskaus onkaan. No mutta kuitenkin, täytyy alkaa tässä skarppaamaan ja lähteä kauppaan, ajattelin tehdä bataattikeittoa, se on hyvää ja toivottavasti se menee alas ilman yökötystä ja närästystä :) Sitten kun saisin aamusta tehtyä kaikki eläinhommat niin olisin tyytyväinen, meinaa ahdistaa kun niin moni asia jää miehen kontolle tän väsymyksen ja voinnin takia, tosiaan harmittaa. Siinä kahden jälkeen olen aika toimintakyvytön iltaan asti :sad001
 
:sad001Luckylle voimia! Tosi kurjaa! Ja erityiskurjaa, kun lapselle noin tekee.

Sannuinen: Panadolia tosiaan kannattaa käyttää jo yritysaikana. Mulla on purkillinen tonnisia viime talvisen tapaturman jäljiltä niin olen menkkakivutkin niillä pärjännyt. Mutta tuskin se ipubrofeeni haittaa jos alkukierrosta ottaa.

Voiko unettomuus olla alkuraskauden oire? Olen nyt kolmena edellisenä yönä herännyt n. viiden aikoihin ja tunnin pyörinyt hereillä. Tänään onneksi jo kuuteen nukuin. Ja olipa kiva huomata etten ole ainoa joka on hereillä!

Näin unta alkuraskauden ultrasta! Siellä oli pikku sydän sykkimässä juuri missä pitääkin. Tästä on kiva aloittaa uusi päivä!
 
Mulla on niin huono muisti, luen kännykällä karmeasti teidän juttuja, mutta en muista nimiä :D joku oli plussannut taas, ONNEA!

Ja sannuinen: aika lähekkäin joo on, päästään jännäämään yhdessä :wink

En tänään muistanu ovistikkuja hyödyntää, mutta on ainakin peittoja heiluteltu on eilen, välissä olikin päiviä, ettei mitään tehty ;(

Joskus joltain jätkältä kuulin, ettei pidä pissille mennä seksin jälkeen, muuten ei tule raskaaksi ;D nyt kokeilen sitä että en pissillä käy.
 
Sannuinen, kuulostaa lupaavalta :wink toivotaan, ettei lähetettä tarvita!

Ikävä ilta teillä ollut Lucky :sad001 tsemppiä asioiden selvittelyyn.

Johanna, jännää! Pidetään peukut pystyssä, että menkat pysyy poissa :)


Omaa napaa: Tänään aloitin taas terot, eli on kp 15. Mies on nyt kolme päivää pois kotoa, mutta onneksi on ehditty pupuilla paljon varastoon :grin Selviä ovisoireita ei ole ollut, mutta koskaan en ole yrittänyt sitä tunnistaa aiemmin, niin en edes tiedä mitä seurata. Jos se on jo mennyt, niin mahiksia pitäisi olla. Nyt oireiden seurailu tuntuu aika turhalta, kun terotkin niitä aiheuttivat viime kierrossa. Nyt sitten vaan odotellaan...
 
Voi Lucky :sad001 . Itse elin ennen parisuhteessa (tai itseasiassa useammassa peräkkäin) joissa mies juurikin oli tuollainen tollo :O . Meillä ei onneksi ollut lapsia... Onneksi lähdin ja nyt minulla on ihana aviomies ja ihana poika :Heartred . Päätökset on raskaita, mutta osaat varmasti päättää oikein :Heartred Tsemppiä ja jaksamista ja voimia :Heartred hengessä mukana :Heartred
 
kiitos mira onnitteluista vihdoin täällä alko vika kolmannes ja neiti päätti eilen illalla et kunnon jumpat ennen nukkumista on paikallaan, pisti vatsan pomppii kunnolla. kyllä mä jonki verran sain nukuttua mut ennen kuutta oltii jo ylhäällä.

jaksamista lucky miehet ei todellakaan ol helppoja otuksia...

aida ite oon kärsin unettomuudesta ainoastaa raskaana ja tässä raskaudessa se vasta onki vaivannu :)

on: jipii 27+0 ja vika kolmannes. eile illal ja tänää aamulla näytin jakkua jota aloin eile neuloon ni ukko sano et hän osais tehä paremman yksinkertasest polttamalla. tänää sit äksyili mulle taasen viel lisäks ni otin ja purin koko jakun, varmaa alotan uudestaa kohta mut pisti niin ärsyttää ku se on aikas monimutkanen koristeluilta ja sit ku mä viel osaan sen tehä ni saan tuollasta tekstiä. eikä se esikkokaa mua helpolla päästä taaskaan.
 
Voi lucky! Voimia sinne! Tuo on kyllä inhottavaa jos mies noin on käyttäytynyt. Onneksi näin ei kuitenkaan kovin usein tapahdu.. Voimia päätöksen tekoon. Ja toivotaan että se ukko tänään tajuaa oleensa eilen todella ääliö!

Mä jouduin kyllä ottaan 1000 banacodia viimeksi vähän oviksen jälkeen.. Kun tuo viisauden hammas ilmoitti itsestään.. Ja itse asiassa jossain kierrossa piti ottaa myös buranaa kun ei muuta ollut... Nyt kyllä ens kierron vedän vaikka mikä olisi ilman mitään lääkettä! En yleensä ota kun ihan pakosta särkylääkeitä.. Ja nyt tuntuu kun tämä yritys aloitettiin että joka kuukausi oviksen aikaan tulee jotain jonka takia täytyy ottaa särkylääke.. :E

Aida mä muistan kun likkaa odotin niin toisen kolmanneksen jälkeen heräsin aina noin 6 aikoihin.. Ensimmäisen komanneksen olin niin väsynyt että nukuin ainavaan.. Saatoin mennä jo 5aikaan iltapäivällä yöunille :D
 
voi lucky! minä seurustelin ennen alkoholistin kanssa, mutts ei silloin ollut lapsia. Hän sitten meni ja petti minua. ei halunnut jatkaa kanssani enää, vaikka minä olisin hölmö antanut anteeksi. onneksi en saanut mahdollisuutta.

mutta toki ei ole yhtään sama asia! Tsemppiä !
 
Täällä oltiin viime yö synnyttämässä, heh :D mies todella mukana siinä, auttoi minkä voi. Ponnistusvaihe kesti tunteja ja yhtäkkiä loppui, ja vauva jäi sisälle (ilmeisesti veitsiä ei ollut olemassa siinä maailmassa jossa tää tapahtui :D) lapsi sit kasvoi mun sisällä parivuotiaaksi asti, mies lusikoi puuroa sen suuhun mun alapäästä. Se oppi puhumaan ja kaikkea siellä, ja kun täytti 2 niin sanoi selkein sanoin et no nyt mä voisin tulla ulos täältä. :D ei luoja mitä unia :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
:laughing025Voi Silv mikä uni. Meni hetki että tajusin sun kertovan unesta. :excited001

Kyl noi miehet on aikamoisia eläimiä.... mutra ilmankaan ei voi olla. :grin me naisethan ollaankin niin helppoja tapauksia. Heh... kyl on meillä mies ainakin saanut kärsiä jo pidemmän aikaa mun pahantuulisuudesta. Tarkoituksella en yritä sellainen olla, tiedä sitten mistä johtuu.

En löydä myöskään mistään kreippimehua, (helsingistä) ainoastaan verikreippiä niin sitä tässä nyt on juotu. Onko täällä muuten kenelläkään astmaa jotka raskautuneet nyt tai aiemmin? Mietin vaan miten paljon se loppujen lopuksi vaikuttaa? Onko kestänyt oikeesti pidempään tulla raskaaksi? Itselläni siis astma joka oikeastaan viime syksynä saatiin kuriin lääkityksellä. Lisäksi tietty muut allergiat jotka vaivaa keväällä.

On hieman, kp 11 ja ovis lähestyy. Talletuksia tehty to ja tänä aamuna. Jos vanhan kaavan mukaan mennään on ovis ti-ke ja juuri ensi viikon alku haasteellinen peittojen heilutukselle menojen vuoksi.

Aurinkoista vkl jatkoa kaikille, meillä tiedossa tänään rakkautta&anarkiaa leffoja jokunen kpl. Nyt koiran kanssa ulos lenkille, aika ihana ilma. :)
 
Tuosta astmasta... En oo kuullutkaan että se vois vaikuttaa? Pitääkin googletella, jos ihan joku tutkimus löytyisi. Itselläkin siis astma, joka saattaa olla välillä montakin kk oireitta ja sitten välillä taas jostain syystä tulee useammin kohtauksia.
 
Takaisin
Top