Vauvojen liikkeet

Meillä kaverin häät vähän venähti ja olin kotona vasta viideltä. Just ku aattelin kuinka ihanaa on vihdoin päästä sänkyyn ni eiköhän tyyppi ala vetää hyrränä tuol mahassa. Olin kyl niin väsyny et nukahdi silti. Jälkeenpäin ajateltuna oli kyl kiva niitä liikkeitä tuntea, ku pätkä on sen verran rauhallinen ettei kovin usein ilmottele olemassaolostaan :)
 
Me oltiin tänään rakenneultrassa ja kätilöä nauratti meidän mukelon teräksiset potkut, tuntuivat anturin läpi. Turboa, ei tökitä tai tulee takaisin samalla mitalla... :wink Oli kuulemma tosiaan harvinaisen napakkaa monotusta etenkin, kun istukka on suoraan edessä. Mein herkkä ja hentoinen rinsessa... :p
 
Samsamilla siellä joku Karate Kid:wink
Ite alan tuntemaan vahvempina nämä liikkeet eli kasvaa kasvaa se siellä:)
Eilen syötin yhtä asiakasta niin samalla alkoi maha muljuta, liikkeet tuntuu voimakkaampina vas. puolen. Iltaraportilla seisoin keskellä toimistoa ja siinä puhuessani mahassa taas herättiin:eek: Oli ihan istuttava kun tuntui että paidan helmat heiluu:confused:

Mutta tänään neuvolaan kuuntelemaan :Heartred:Heartpink:Heartred:Heartpink
 
Minä toivon, että mieskin pian sais tuntee pienet liikkeet. Oottaa niin kovasti itekin, mutta toinen on niin pien vielä. En raski joka tuntemusta mainitakaan:oops:
 
Itse olen jo tuntenut potkuja myös omaan käteen, mutta en ole vielä viitsinyt asiaa mainostaa miehelle, kun potkun käteen tunteminen on vielä sen verran sattuman kauppaa. Ettei sitten turhaan pahoita mieltään, jos ei osukaan kohdalle.
 
Raskausviikkoja tänään 17+5 ja viime viikkoina tuntunut liikkeet selvänä kutitteluna, kunnes sitten viime viikolla alko jo kunnon töytäsyjä tuntua :D Nyt pari päivää elelly hiljakseen ja liikkeistä ei osaa sanoa että oliko vauva vai vaan ilmaa. Pari päivää olen sitten ihan levoton asian takia ollut, mietityttää onko kaikki hyvin... mutta viikkoja on kasassa vasta vähän ja ensisynnyttäjä olen niin ei kai ne vielä niin selväsyi tunnu. Ja istukan sijaintikin ilmeisesti vaikuttaa ja ja ja... Stressaan aivan liikaa kaikesta :D Välillä tuntuu mutama selvä potku ja tämä mamma saa taas pari tuntia olla rauhassa, kunnes taas tulee mieleen että millonkohan se on viimeksi liikkunut :P
 
Mua on kaikki kaverit lohdutelleet sanoen ettei heilläkään tossa vaiheessa viel tuntunu. Täällä foorumilla vaan tuntuu et suurin osa on jo tuntenu. No kaipa mäkin aikanaan :)
 
mulla nyt 18+4, liikkeitä tuntenut muutaman viikon mutta välillä on hiljaisiakin päiviä jotan ei kannata olla huolissaan, kuuluu ns. asiaan :) mutta jos oikein kovasti huolettaa ni käy ihmeessä kuuntelee sydänäänet ni saat mielenrauhan. Meillä saattaa olla pari kolme päivää hiljasta ja sit se alkaa taas
 
Täällä 18+1 ja tosi harvakseltaan jotakin töytäisyjä tuntuu. Yleensä päivän aikana ei tunnu mitään kun ajatukset on muualla, mutta illalla kun heitän sohvalle tai sängylle selälleen, niin saattaa muutama "poksaus" tuntua. Kopsaukset tuntuu alamasussa enemmän oikealla puolella, joten olisivatkohan pikkuisen jalat siinä suunnassa. :rolleyes: Odottelen kovasti niitä oikein kunnon liikkeitä kun vielä osa on sellaisia, että saa arvuutella oliko vauva vai ilmaa. :)
 
Samoin täällä liikeitä tuntuu, mut harvakseltaan. Nyt oli pari päivää epävarma tunsinko liikkeitä ollenkaan, mut tänään on selvästi tuntunu liikeitä. (rv 19+6) Vauva kuitenki niin pieni et jos potkii kohti istukkaa niin ei välttämättä kauheesti tunnu...
 
Selvästi tällä viikolla tahdotaan masussa levätä enemmän tai sitten potkitaan kovasti tuonne selkäänpäin. Mutta töissä istahdettua ruokatauolle alko semmoset tsempalot että eu enää tarvinnut miettiäkään onko vielä menossa mukana :) Meillä mies odottaa malttamattomana että tuntisi liikkeet hänkin, vielä vaan raitaa hetki mennä siihen...
 
Mulla 20+3 ja liikkeitä tuntuu jo joka päivä, myös ulospäin. Mutta selkeestikin on vauva vielä niin pieni, että toisina päivinä mylläystä tuntuu koko ajan ja esimerkiksi eilen vain aamulla ja illalla. Ilmeisestikään en tunne kaikkia Jäbän liikkeitä vielä, vain kovimmat potkut ja kyljen kääntämiset.
 
Mä en oo tuntenut pitkään aikaan mitään. Tai sitten ne, mitä olen aikaisemmin tuntenut, on olleet suolen kuplintoja :D
 
Mulla nyt 18+5 ja tunnen ihan päivitäin potkuja ja mylleryksiä :) varsinki aamusin kun istuu ja juoa aamu kahvia ja sit iltasin kun makoilee sängyssä selälleen.. mies kin pitää joka ilta kättä alavatsn päällä jos sattuis just tulee potku :) mut hän ei oo mielä tuntenu mitään.. sydän äänet kuuluu vatsan läpi (ehkä) jos ei oo mun oma sydän :p
 
En oo varma, mutta nyt just sängyssä selällään makoillessa ihan kun olis tullu pieni potku (joka tuntu vähän kuin kuplan poksahdukselta) vähän navan alapuolella. Toivottavasti näitä rupeis tuntemaan enemmänkin. Mulla vaan ku ollu ilmaakin mahassa niin ei voi olla varma,mut olisko tuntunut jotenkin erilaiselta tuo kuitenkin. Mitään pumpulipuikon kutittelujen tapasta en oo kyl tuntenu.
 
Takaisin
Top