Kauhea vauvakuume

Orangiina

Oman äänensä löytänyt
Heipä vaan!
Liityin juuri jäseneksi. Oon kohta kolmekympinen ja pitkään ajattelin, etten välttämättä halua lasta ollenkaan. Nyt viimisen parin vuoden aikana mieli on alkanut muuttua (sekä minulla, että miehelläni) ja heinäkuussa luovuttiin ehkäisystä. Yhdet kuukautiset on tullu ja oon ihan täpinöissäni. Vielä on iiiihan liian aikasta tehä mitään testejä... Mies on toisaalta huvittunut, toisaalta pelkään, että se kohta ahdistuu, kun en enää melkein muusta puhuiskaan :) Kavereille yms. en vielä asiasta haluu puhua, varsinkin, kun ne varmastikaan ei ees usko, että meil ois tällanen projekti. Siksipä oli pakko tulla tänne avautumaan :D
Että tämmöstä, oli vaan pakko saada purkaa :D
 
Iik, teillä eletään jännittäviä aikoja! :love017

Tervetuloa vain purkautumaan, toivottavasti testi näyttää pian plussaa! :)
 
Oi toi on kyllä jännittävää aikaa elämässä. Koittakaa nauttia yrityksestä ja olla stressaamatta. Toivottavasti testit näyttävät pian plussaa teille :)
 
Ainakin tässä vaiheessa itse tekeminen on ollut erittäin mukavaa puuhaa, ja on onnistuttu keskittymään hetkeen, eikä tarkoitukseen :) mutta muun ajan pihisen jännityksestä! :D
 
Terve! Täällä 29-vuotias nainen, vauvaa yritetty keväästä. Takana 13 vuotta e-pilleireiden popsimista. Mulla kans kovat odotukset ja toiveet, että alkais jo pian tapahtua. Oon jopa harkinnut, että jos ei kohta ala tapahtua, varaisin ajan lääkäriin, että sais tutkittua, ettei raskautumiselle ole mitään estettä, kun kuitenkin useampi kierto jo yritetty, mut ei näy sitä odotettua viivaa vieläkään. Aina jotenkin ihan masentuu, kun menkat alkaakin ajallaan.
 
Moikka! Rekisteröidyin myös juuri käyttäjäksi, sillä välillä tuntuu, että pää leviää näitten ajatuksien kanssa :D Miehet ei vaan ymmärrä ja kavereitten kanssa ei jaksa kokoajan vauvailuista jauhaa, saati sitten levittää vielä vauvailu huhuja eteenpäin..
Kovasti täälläkin plussaa toivottaisiin. Pitkään ollut säännöllinen kierto ja olen ollut aikaisemmin kuin kello, että viikko menkat ja sit kolme viikkoo taukoo. Seuraavia menkkoja odottelin alkavaksi maanantaina 28.7. Hätäinen kun olin tein testin lauantaina 26.7 ja haaleaa viivaa näytti.. No menkat alkoivat kuitenkin 27.7. ja kestivät lyhyemmän aikaan kuin ennen tällä kertaa 5 päivää yleensä jopa 7 päivää..
Mikäli edelleen kierto pysyisi tasaisena seuraavat menkat pitäis alkaa 24 tai 25.8.
No nyt sit kuitenkin viime sunnuntaina tuli jokseenkin huono olo ratsastustunnilla meinasin jo selästä hypätä, mutta jotenkin selvisin. Eilen maanantaina alkoi ihme tuhtuttelu.. Onko sitten kiinnittymisvuotoa vai menkat vai mitä? Tiedä häntä.. Outoa jos yhtääkkii oliski koko kierto ihan sekasi.. Muilla samankaltaisia oireita? Oirelistaan lisään vielä, rintojenarkuus, flunssainen olo, nenä vuotaa sekä lämpötila pysytelly himpun verran korkeammalla.. Saas taas nähdä.. :D
 
Terve Katariina, ja tervetuloa! Josko sulla olis käynyt tuuri ja olisitkin raskautunut. Ei muuta kuin uutta testiä kehiin, jos oudot tiputtelut ja oireet jatkuu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Katariina, testasitko negaa missään välissä haamun jälkeen. Jospa olis ollutkin valemenkat. Suosittelen siis myös testausta :)
 
Hei hillevi! Testasin juu muutaman päivän päästä negan haamun jälkeen. :sad001 Äsken testasin myös negan näitten ihme menkkojen jälkeen jotka alkoi viikon etukäteen.. Eilen tai tänään olis siis pitäny vasta alkaa.. Tää on kyllä niin outoa..

Kyllä tuossa lapsen saannissa täytyy näköjään olla kuut, tähdet, planeetat ja auringot oikeilla kohillaan, että napsahtaa. Edes yks tähdenlentokaan ei näköjään riittänyt.. :D

Sain keskiviikoksi ajan yksityiselle gynelle.. Ajattelinpahan vaan käydä tsekkaamassa onko kaikki ok niin saa itselleen mielenrauhan. :)
 
Heippa!
Olin hetken poissa, kun oli ihan pakko keskittää ajatuksia hetkeksi muuhun. Eka yritys ei onnistunut, nyt ollaan "toisella kierroksella". Jos on onnistanut, niin 3.viikko menossa. Hemmetin jännää puuhaa! Onneks mulla on nyt elämässä pari muutakin kivaa uutta juttua, niin ei ees pystyis kokoajan tätä jännittämään. Meinasin kyllä tulla pöpiks tänään, kun olin katsomassa ystävän vajaa puolivuotiasta piipertäjää. En haluu vielä kertoa sillekään meidän suunnitelmista ja oli tosi vaikeeta pitää kieli kurissa. Hellin sitten pikkusta senkin edestä. Kaveri kyllä tuntee mut niin hyvin, etten ihmettelis, vaikka ois huomannu, et oon nyt tän vaavin kanssa paljon enempi tohkeissani kuin aiemmin muiden vauvojen kanssa :D
 
Tsemppiä Orangiina! Täällä kans lähdetty seuraavalle kierrokselle kokeilemaan onnea :) Ovis pongattu viikko sitten sunnuntaina.. Eilen illallalla oli jänniä nippailuita ja vihlomisia masussa.. Peukut pystyyn meille kaikille odotuksen odottajille. Eiköhän meillä jossain vaiheessakin ole ne kuut tähdet ja auringot oikeilla kohdillaan, että saadaan mekin iloisia uutisia :)
 
Heippa! Rekisteröidyin eilen uudeksi käyttäjäksi. Olen kuumeillut kohta 2 vuotta ja vihdoin sain kihlatultani vihreää valoa lapsentulolle. :hello2 Lopetin Cerazette pillerit 11vuoden syömisen jälkeen. Viime vuonna 6 kuukauden tauon pidin pillereiden syömisessä. Mutta aloitin syömään uudestaan, koska menkkakivut olivat niin kovat. Lopetin siis pillerit nyt 16.8 ja 13.9 alkoi menkat. Mutta kovin oudot. Lauantaina vuoti normaalisti, mutta nyt pari päivää tullut niukkaa ruskeaa vuotoa. Alavatsaa nipistelee ja alapäässä pieniä nippailuja. Kauhea väsymys,herään öisin samaan aikaan vessaan (mitä en yleensä tee),päivälläkin juoksen vessassa ja itken mitä pienimmistä asioista. Heiluttelimme peittoa oletetusti ovulaation aikaan. Mutta en jaksa uskoa, että olisin raskaana. Tein kyllä viime viikolla nega testin, koska oli "oireita". Mutta nämä "oireet" varmaan kovasta haaveilusta johtuivat. Kovasti plussaa odotellaan tulevaksi. Ollaan kyllä meiningillä tulee, jos on tullakseen. Mutta pahaksi ei laiteta jos plussa tulee pian.:rolleyes:
 
Täällä kuumeilee 27v akka sen verran kovasti, että oireita on koko ajan ja testit kuitenkin negaa. Olin ihan varma, että tärppäsi. Jatkuva väsymys, ärtymys ja itkuisuus. Ruoka ei maistu, kaikki se mitä syön tekee ällöä eikä oikein maistu millekään. Päätä särkee ja oksettaa. Noh, jospa plussan jälkeen pääsee ns helpommalla kun nyt jo oireilee :wink En olisi uskonut, että näinkin voi käydä.
 
Takaisin
Top