Raskaaksi 2014

Pikkuminski: tervetuloa ja toivottavasti plussa tulee kun vähän puhalletaan plussa tuulta sulle.

Silv: ovis? Mulla just tuli ihan kirkasta verta kun oletin kipujen perusteella oviksen olevan. Ainaki te vähän siihen malliin ehdottelitte. Mulla oli kovemmat ja hieman poikkeavat ne kivut

Elaffy: ovis :) sullaki!

Marikki: tarttuu näköjään.

Mistä on vauva kuume tehty tässä foorumissa?
Raskaus oireista
Plussa aalloista
Parisuhde ongelmista
Ovis kivuista,
Kiertohäiriöistä,
Oudoista vuodoista,
Haamu plussista,
Roskis haamuista,
Pettymyksistä ja onnen hetkistä. Niistä on vauva kuume tehty. :)

On.
Oireita oireita... :D melko voimakasta alavatsa nipistelyä jotka säteilee oikeaan nivuseen ja välillä selkään. Röyhtäily, elohiiri paikassa jossa sitä ei uskoisi olevan. Emättimessä joka tuntuu ihan joltain hirveeltä! !!! 8! Ku koko aika pimpsa väpättää! !!! :) ja välillä pissattaa vaikka en oo juonut sen enempää

Että tällaista... Onko oire että hymyilyttää ja mä oon ollu tänään ihan yleis negatiivisuuden sijasta yleis positiivinen.
 
Vitsi ku oikein harmittaa, ettei oo tullu tänne mitään kirjotettua vähään aikaan! Tosin mitä mie ees kirjottaisin: ei mitään uutta auringon alla :D omien laskujen mukaan oviksen pitäisi asettua tämän vklopun tienoille, mutta toisaalta en oo varma oman kiertoni pituudesta kun vasta yksi kierto on mennyt luomuna... Pupuja on isännän kans leikitty melko ahkerasti eli jospa se tärppäis jos on tullakseen :wink
Onnia kaikille plussanneille, tarrasukkia matkaan!
Täti ihmisille pahoittelut ja suotuisia tuulia seuraavalle kierrolle.
Ja uusille tervetuloa!
Minä oon ahkerasti täällä taustalla seuraillu, vaikka en oo näkynykään :D mutta yritys yhä päällä!
 
Miemilia: täytynee toivottaa sut tervetulleeksi kun en oo tosiaan suhun täällä ennen törmännyt :) kuinka kauan teillä yritystä takana ja onko siitä oikeesti kauanki kun viimeks oot tänne kirjoitellut? Mut Blussaa! !!

Harmony: no.... täällä on jotenki ollu vähän sellasia aaltoja... Onko muut kiinnittänyt asiaan huomiota? ??

Ekaks oli plussa aalto, sit oli valitettavasti km aalto, sit oli ongelmia miesten kans aalto, sit ei oikein tapahtunut mitään vähään aikaan että oli vähän jokaisella jotai menossa, ja niit plussiaki tuli mutta aalto ei lähteny liikkeelle. Ja nyt on tää ovis aalto menossa ja piina/testaus/outo vuoto/outo oire/ täti eksyksissä aalto menossa :) ootteko huomannu?

Etsijä: joskus lähetit meille yhden energia kuvan/viestin... :) se oli mahtava!
 
Muokattu viimeksi:
Tajusin vasta nyt että gatusa, Freyja86, Dawwe, pampero, DarkMimosa ootte ollu täällä jo vuodesta 2013? Kun aloitin ketjun selaaminen alusta asti :)

Muoks! Oonko mä tyhmä vai tosi tyhmä mutta itse oon kans tullu tälle palstalle 12/2013 :) melkein samaan aikaan ku te??? Huomasin tuossa selatessa muutaman sivun eteenpäin...
 
Muokattu viimeksi:
Lucky. Ja mä oon kans ollu näillä kuumeilu palstoilla jo elokuun 2013 ja siit tänne saakka... Vaikka en mikään ahkerin kirjottelija ookkaan ollu. :)
 
Ei hyvää päivää! Hetken jo luulin että rinnasta tullu maitoa joka katsellut just mun paidan nännin kohdalta vähän isommalta alueelta. . Wtf? Mutta poika oli kainalossa ja kun kävin testaa sen päätä ni seki oli kostea joten olisko poika hionnu. Nyt tää rauhottuu ja alkaa kattoo tallennus tv:ltä toisenlaisia äitejä
 
Freyja, oon määki saanu tuon hpv rokotteen mut tässä sitä rv20. :) mut siis tuokin asia jota ei varmaan koskaan pystytä varmaks osoittamaan et onko km seurausta jostain lääkkeestä tai rokotuksesta.

Lucky, mää kuumeilin aikanaan 2010-2012 välillä, sit tuli tauko ku eksän kans erottiin :) hyviä oireita sulla ja mahtiviestit :)
 
nuuhku 14.9. -->
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?

( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- (yht.31)

Poistin nyt itseni testilistalta ja lisäsin plussanneisiin :) Tämänaamuinen viimeinen testiliuska näytti yhtä vahvan viivan, mitä olen myös aikaisemmissa raskauksissa saanut, joten siihen se on luotettava ja tänään soitto neuvolaan :Heartred

PikkuMinski, Tervetuloa ja plussatuulia!!! :)

Larissa, Onneksi ne menkat alkoivat niin edes pääsit uuteen kiertoon ja eikös sulla huomenna ollut tatska aika? jos saan udella niin mitä meinasit ja mihin? itellä kanssa tatuointeja ja tulen vielä jatkossa ottamaan niitä lisää :D

Nuuhku, sulla on kyllä piinahetket siellä, toivotaan että suuntaan tai toiseen sun tilanne kääntyisi ja mielellään tietty se tuplaviiva sinne testiin :Heartred
 
Lucky87: meillä on isännön kanssa yritys vasta aluillaan, elokuun alussa lopetin pillerit ja nyt on yk 1 menossa :)
Varmaan on viikko siitä ku oon tänne viimeks kirjotellu, mutta oon vielä aika uus täällä foorumilla :)
 
Nennulle kovasti onnea ja jos muitakin plussanneita ni onnea heillekin :) Tosiaan minäkin ahkerasti kyllä lueskelen täällä taustalla vaan ei oo tullu kirjoteltua, tylsä vaihe menossa kp10/31-33. Ja niin PikkuMinskille tervetula kans, itseltä imetys hiipui noin kuukaus pari sitten ja pillerien lopetuksen jälkeen on nyt 3 menkat ollu :) Vapaa päivä niin pitää yrittää kotihommia tehä :rolleyes::)
 
Njääh, ei ollu se auto mun elämäni auto. Toisaalta...olen jo toven miettinyt josko omisin miehen maasturin josta saa 7hlö... Eihän siihen mahdu koko perhe mutta kyllä kahdella autollakin voi käydä ne perheen reissut silloin harvoin kun niit' on. Pitänee pohtia lisää.

Tänään illalla/ huomenna aamulla testaan. Ei oo fiiliksiä kumpaankaan suuntaan.
 
Lucky. Joo niin laitoin, täytyisi laittaa useammin, kiitos kun muistutit! :Heartred
Nyt jokainen ammentamaan energiaa :Heartred Tässä tulee jokaiselle, niihin asioihin mihin on tarkoitettu ja tuomaan tasapainoa ja rauhaa, iloa, rakkautta ja voimaa :Heartred Rauhoitu hetkeksi, vedä syvään henkeä ja sulje hetkeksi vaikka silmäsi, riittää kun aiot ottaa vastaan lähetyksen.

Olkaa hyvä :Heartred

valo.jpg









Tuli muuten noista kiertojen sekavuudesta mieleen tällainen. Monella meistä on varmasti joku sellainen hyvä ystävä kenen kanssa se kierto menee justiinsa samalla lailla päivän tarkkuudella. Sehän oli silloin luolamiesaikoina ihan normaalia että koko yhteisön naisilla oli kuukautiset samaan aikaan ja nykyään se näkyy sillätavalla, että tiiviisti toisiinsa yhteydessä olevat naiset omaavat usein samanlaisen kierron.
Eli ehkä (?) periaatteessa se voikin olla ns. "tarttuvaa" näin fooruminkin kautta eikös, koska aika tiiviistihän me täällä olemme jokainen, ehkä kiertomme yrittävät löytää yhteisen rytmin? :)

Täällä tänään 6+2, käyn edelleen täällä lukemassa ja väliin vähän kirjoittelemassakin, täytyyhän teidän kanssa jännittää :grin Pientä etomista on alkanut tulemaan iltapäivisin ja iltaa kohti, yösyöminen alkoi viimeyönä ja armoton väsymys on kaatanut minut sohvalle aina töiden jälkeen, taidan aloittaa nokkos/pinaatti kuurin, jospa se veisi väsymystä poispäin. :)

Kaikille aivan hirveästi tsemppiä tilanteeseen kuin tilanteeseen! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Pikku minski tervetuloa! Olkoon vierailusi täällä lyhyt :wink

Täällä kans kolmekymppinen yrittäjä, meille tosin sitä esikoista vasta yritetään. Mulla on ihan sama et en saanu ovistestiin kun hailuja viivoja muutamana päivänä...
 
Huomenta!

Voihan ovulaatiotestit sentään, ei edelleenkään mitään tasa vahvaa... entäpä sitten kun 10minuutin jälkeen luettava ja 15minuutin jälkeen jo epäluotettava.. huhhu.

Nyt on rinnat kipeät, kuin ois lihakset kipeytyneet..


Greippimehua etsin pikku kaupasta, mutta ei ollut. :sad001

Karmeaa kyllä tämä vauvakuume :D päähajois jos ei kenellekkään voisi jutella!

Onko täällä ketään, joka ois julkiselle terveyskeskukselle mennyt juttelemaan?

Aloittaako ne hoitoja ja missä järjestyksessä?


Kp: 18/28-29
 
Muokattu viimeksi:
Brit: vieläkö te etsitte uutta autoo?

Kyfi86: niin vapaapäivät meillä naisilla monesti menee kotihommien merkeissä. Mun mies istuu ahkerasti telkkarin ääressä vapaapäivinä, no imuroi tuo lauantaisin. Mä oon siinä laiskempi. Ja pesee vessan kun sotkee ite enemmän!

Freyja: vaikee tosiaan sanoo vaikuttaako rokote. Mäkin oon saanu sen sillon joskus öö olisko 6 vuotta sitte. Nykyisin kun taitaa rokotusohjelmaankin kuulua tytöillä. Keskenmenot kun on muutenkin niin yleisiä... Vaikeahan se on sanoo mikä vaikuttaa. En tiiä onko laajemmin tutkittu????

Lucky: voi mitä aaltoilua tää palstailu onkaan :)

Täytyy tarkentaa et se painonpudotus oli jo keväällä ja nyt oon onnistunut pitävän sen painon ja samat housut mahtuu päälle. Nyt lähinnä yritän syyä sen puoli kiloa kasviksia päivässä. Niin ja välttää herkkuja.

Se taitaa olla flunssa tulossa tännnekin. Kuukauden varmaan jo yrittäny... Nyt menee jännäksi loppuviikolla et miten mun työn jatkumisen kanssa on.... Miehellä menee työalta. Se oli eilen ihan maansa myyny.... Nii olisihan se ny reilu et toisella ees jatkus. Ja josko se löytää lähempää työtä...

Mira 25/30-36 dpo 5 yk 1
 
jep, uunin lämmitystä (lue savusukellusta), matot pihalle, imurointi, luuttuaminen, ruuan laittoa, koirien ja tytön kans touhuilua ja siinähän se päivä sit taas onki hurahtanu :smiley-chores020
kamomilla, testiä vaan kehiin:wink
ai juu tuosta painonpudotuksesta ni kieltämättä mukava tunne kun mahtuu taas normivaatteet päälle, siis ennen esikoista käytetyt :grin
 
Takaisin
Top