Syyskuu!

Oi ootpa jo pitkällä, zousan! Ei varmaan kauaa mee :wink Mitä ne ultrassa kattoo, painoarvion?

Josta puheenollen, mulla on nyt pari päivää tullu limasta vuotoa, sen huomaa kun käy pissillä niin pyyhkiessä jää kunnolla paperiin. Väritöntä. Oliskohan limatulppaa..? :) Oli pakko miehellekkin näyttää, sano vaan oho :D
 
Muokattu viimeksi:
Catti, ei voi tietää onko limatulppaa vai muuta kohdunkaulan kypysymiseen liittyvää lisääntyvää limaa. Ei sillä ole varmaankaan väliä, kunhan edistyy. Limatulppa ei aina ennakoi synnytystä, mulla se (tai iso kimpale siitä) meni jo viikkoja sitten.

Olen niin valmis synnyttämään tämän jo. Hyvällä mielikuvituksella näin tänään pikkuruisen veriviirunkin. Supisteluja ei ole enää oikeastaan ollut, joten olen jo menettänyt toivoni että tämä tulisi ajoissa. Toivon ettei menisi yli, koska painoa voi olla helposti jo 4,5kg jos pari viikkoa menee lasketusta ajasta pitkäksi.
 
Joo sen mä tiedänkin että ei ennakoi synnytystä mut hyvä jos jotain ees tapahtuis tuolla alaalla :)

Ootko päässy painoarvioon, Raketti? Jos ne sitä kautta käynnistäis ettei lapsi kasvais liian suureksi jos menee kovin yli lasketun.
Tosin se käynnistyskään ei kaikille oo helppo.
 
Ihanaa syyskuuta kaikille!:) toivotaan että vauvoja alkaa syntymään♥

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tasan viikko laskettuun aikaan ja kasvukontrolliin kohta lähdössä! Jos on virtaukset tai vauvan vyötärön ympäryksen kasvu hiipumaan päin, varmaankin käynnistellään. En kyllä usko että niin käy mutta ainahan se ultraan meno jännittää. :)

Olin ihan varma että viikonlopun aikana olisi tullut vauvoja maailmaan! Ja ehkä onkin, missä on esimerkiksi Tekah... :wink
 
Ihanaa syyskuuta kaikki syyskuun mammat! Mun tavoitteena oli päästä syyskuun puolelle mahan kanssa ja se tavoite on nyt saavutettu. Nyt vauva voi mun puolesta syntyä. Tai ehkä se olis kumminkin parempi ens viikolla kun kotona on lastenhoitaja valmiina.
 
Mulla päivää alle 4 viikkoa laskettuun aikaan! :)
Tänään meni pesuun eka koneellinen vauvanvaatetta, tänään niitä saa viikkailla jo kaappiin! :love017
Ihanaa syyskuuta teille kaikille!
 
Catti, olen ollut synnytystapa-arvioinnissa, mutta ei tule käynnistystä tai sektiota jos näyttää jäävän alle 5 kg. Riippuen koska syntyy, menee reilusti yli 4 kg. Olen yhden 4,3 kiloisen jo vääntänyt, mutta synnytys oli tosi vaikea. Ovat sitä mieltä että vaikeudet ei liittyneet vauvan kokoon, vaan huonoa tuuria vain. Toinen pitäisi tulla helpommin. Harmittaa vääntää taas niin iso. Todennäköiseti tämä on kuulemma isompi vielä. Antoi ne kuitenkin uuden kontrolliajan heti lasketun ajan jälkeen. Sitten katsotaan taas tilanne. Uskon kyllä lääkäriä siinä ettei muutamalla sadalla grammalla ole väliä. Enemmän on merkitystä tarjonnalla. Käynnistetty synnytys hieman pienemmän vauvan kanssa on todennäköisesti vaikeampi kuin luonnollisesti alkava isomman vauvan kanssa.

Sent from my XT1032 using Vau Foorumi mobile app
 
Itu1 millä menetelmällä käynnistävät? Ja onnea sekä voimia tulevaan koitokseen! :) Palkinto häämöttää jo!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Hui! Jännäämme infoja!

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Ballonki käytössä täälläkin!Jäin osastolle odottelemaan vaikka kotiinkaan ei ole pitkä matka,mutta vauvan pienen kokoarvion takia arveltiin varmemmaksi näin.Onneksi oli lukemista mukana,ei tässä sairaalahuoneen kirkkaassa valossa muuten voisi tehdä muuta kuin kuunnella kellon tikitystä.Ja kirjoitella tänne tietenkin. :P


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tsemppiä Itu!

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top