Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

Mirmeli, mun molemmat synnytykset on osastoa "ei suositella luettavaksi, jos vähänkään pelottaa synnytys" :) hui, onpa sulla ollut hurja vatsatauti! toivottavasti voit jo paremmin!

Marikki tsemppiä sinne ja malttia testailuun :)

myy hauskaa matkaa lämpölomalle!

sissi toivottavasti saat hakemasi työpaikan :)

Gatusa poika syntyi siis rv 41+6 eli ei ollut ihan virallisesti yliaikainen, vaikka häntä synnyttäneiden osastollakin pidettiin sellaisena. pojan paino oli yli 4400g ja pituutta 54cm. pää oli samankokoinen kuin tytölläkin, 37cm.
 
joo jotenkin semmonen olo että kaipais nyt jotain uuutta elämään :) entiiä tekeekö tämä alkava syksy sen fiiliksen vai mikä..ja kun se vauvakin nyt näköjään antaa itseään odotuttaa niin täytyy keksiä jotain muuta :D
yhteen koulutukseenkin ilmoittauduin jo syksylle.

nyt paistaa ihana syysaurinko ulkona, joten koiran kanssa kävelylenkille :)
 
Potra poika Della :) ! Onnea vielä!
Gatusalle edelleen jaksamisia olojen kanssa, onneksi vauvalla kaikki hyvin!
Mirmelillä ollut kauhea tauti, onneksi jo parempi! Ja tsemppiä nyt tähän vikaan luomuyritykseen!
Marikille nyt vielä tsemppejä, jos testasit vaan liika aikaisin?
Eetulalle, paranemisia!
Myy85:lle hauskaa reissua ja toivotaan ettei ne menkat tuukkaan!
sissille tsemppiä työjuttuihin ja kouluun, josko se plussa pärähtäis kun "vähiten" odottaa :)

ON: no menkat kolkuttelee jo ovella, mahaa kramppaa jo ihan kiitettävästi joten uskoisin että parin päivän sisään taas uuteen kiertoon :sad001 Nyt siis kp 25/26-30....joten jatketaan kuumeilua taas kerran....Onneksi oltiin tossa viikonloppu mökillä niin ei tarvinnut taas ajatella tätäkään kaiken tekemisen lomassa. Mutta kyllä masentaa :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Nyt on sitten itketty vauva sylissä seurakunnan edessä raamatun luvun äärellä.
Eli hyvä kastetilaisuus oli :)
Kaippa tää tästä,kohti uusia pettymyksiä.
Miehen järkytin jo ivf hoidon lääkekuluilla...saas nähä jätänkö leikin tähän,kumminkin.Varailin jo vauvaa hoitoon,vois pudota vauvakuumeet yhdessä yössä aika lujaa :wink
 
Sissi: mulla on ihan samanlainen olo!!! Just oon tänää valittanu sitä miehelle. Uusi ala kiinnostais, samoin opiskelut.. mutta.. oon just saanut vakipaikan ja opiskelun tuet ei riitä edes lainaan :/ nyt pitäs keksiä jotakin muuta.

Marikki: älä luovuta sisko! :) tämä oli vasta eka inssi, nyt vaan rohkeasti eteenpäin. Pettyä saa ja surra täytyy mutta ei jäädä tuleen makaamaan, eihän? ♡

Heppura: sulle samoja sanoja kuin Marikille. Kyllä me jaksetaan :) ja kyllä täällä jo voimat on palautunut :)

On. Kp13/29-30 ei mulla kyllä mitään uutta ole..? :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
olishan se jo ollut Maailman moneskohan ihme,kun oliskin raskaana ollut.
Idiootti mä,edes viitsin kuvitella sellasii.

Toi inssi on kaiketi oikeesti aika hyödytön juttu meille.Voikun vaan keksis jotain muuta touhua ja vois unohtaa.
Alkaisko vaikka urheiluhulluksi,pimahtaisi siihen tai jotain.Ehdotuksia :D
 
Marikki: älä nyt hei soimaa itseäsi, aina saa toivoa ja tässä hommassa Usko ja Toivo on ne tärkeimmät kaverit :) ja Eihän inssin kertaluontoinen onnistumisprosentti ole kuin 10%.. meillekin sanottiin että niitä sen vuoksi suositellaan useampi kuin ei yhden kerran tulos kerro mitään.. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
...jos vaikka pojan sais niin Uskoksi lie nimettävä...ollu Usko koetuksella.Toivo löytyy jo perheestä,mutta silti olen usein toivoton...että näin.Kiitos Mirmeli,on ihan kiva kun joku virtuaalisesti ees ravistelee pahimmat itsesäälit pois :)
 
Marikki: oon itse ollut tuolla suossa niin monet kerrat ja on parempi että joku sieltä nostaa ylös. Pettymys on kohdattava mutta on vain oltava vahvempi että pääsee jatkamaan! :) tsemppiä ja isohalirutistus ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Unikin loppu aamuyöhön ja jäi aikaa miettii miten sitä oikeen päästikään itsensä tähän pisteeseen.
Vois todeta että aika vammauttavaa psyykkisesti tämä pidemmän kaavan versio
 
marikki älä luovuta vaikka vastoinkäymisiä tuliski alussa, meillä meni yli 3v ja tutkimukset tehtii ennen ku tärppäs vastoin lääkärin ennusteita joten hermoja se vaatii ja luottamusta.
 
Marikille tsemppiä :) samoja ajatuksia on täällä kaikilla joskus.täytyy vaan koittaa saada muuta ajateltavaa ja iloita muista asioista..vaikkakin vaikeaahan se on. Joku uusi harrastus olis varmasti hyvä juttu :) ite aloitin nyt kesällä salilla käymisen pitkästä aikaa.vaikka ei ehtis käymään kuin kerran viikossa ni silti saa hyvä fiiliksen!

alaa en siis ole vaihtamassa,toi on tommonen täydennyskoulutus mihin ilmoittauduin.jotenkin vaan aattelee että nyt kun ei sitä lastakaan vielä ole tulossa niin kannattaa keskittyä itseensä ja siihen mitä haluaa :talk017
 
Tilasin näitä Gelée Royale tabletteja nyt foolihapon lisäksi. Katotaan onko mitään apua...Onko kukaan muu näitä kokeillut?
Alkaa olemaan aikamoiset vitamiini-ja lisäravinne varastot meikäläisellä :D Vähän on mollivoittoiset olotilat edelleen, täti varmaan kurvaa tänään tai viimeistään parin päivän päästä, koska ovis oli myöhemmin kuin oletin. Nyt kp 27/26-30.

Marikille jaksamisia!
 
heppura tuol raskaaksi 2014 ketjus oli joku plussannu just ku käytti gelée royalea miehesä kans, meillä taas puolestaan tuli plussa ku ukkoki söi foolihappoa. minä kuitenki toivon sulle plussaa jo tässä kierrossa :)
 
meilläkin foolihappo käytössä, samoin d ja c-vitamiinilisät sekä omega3 :) vyöhyketrapeutti suositteli viimeks mulle myös jodia,koska ilmeisesti kilpparin vajaatoiminta johtuu osittain myös siitä.en oo vielä vaan saanu aikaseks ostaa :D

heppuralle peukut pystyssä että tuleekin plussa! :angel11
 
sissi tsemppiä ja plussatuulia, toivottavast saat plussan vihdoin ja noist vitskuist ja siit kilpparilääkkeest on apua :)

täällä eilen pidetty luentoa ukolle mitä kaikkee tarttee vauvalle ja että ei tässä pitkää aikaa ol enää jälellä, ehkä reilu 3kk laskettuun tosin voiha se olla että neiti tulee ennen laskettua aikaaki. pikkusen alkaa kohta vissii paniikki hiipiä et saako kaiken valmiiks ajoissa, onneks osaan käsitöitä ni vaatteita on mut vuodelevon takia en voi tehä niit huonekalui nyt ku seisominen kielletty eikä se kyl paria minuuttia kauempaa mulla onnistukaan ilman jäätäviä kipuja.
 
Takaisin
Top