Potutusketju

Miehen sisko ottaa päähän. Pyörii nurkissa vielä tämän viikon ennenkun pääsee uuteen asuntoon! Kulukaa päivät, kulukaa!
 
Ylen lähetyksessä oli joku katkos kesken Downton Abbeyn. Viime viikolla unohdin tallentaa sen ja tällä viikolla sitten yle kusi mun katselun.

Tää on niin first world problem, että hävettää, mut ärsytti silti aivan hävyttömän paljon. Mieskin vaan tiuski, etten saisi tommosen takia pahoittaa mieltäni, mikä sai mut vain ärsyyntymään enemmän.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Liian kiirettä ollut tänään. Onneksi huomenna on helpompi päivä luvassa.
 
Nyt kun pitäis nukkua niin en taaskaan saa unta..ei ois saanu nukkua päikkäreitä :/ ja aamulla ois suht aikainen herätys riippuen koska poika herää, kun lähdetään reissuun kun poika herää.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Kauheen kiva ollu olla reissussa kun joka päivä kuvottanut.. :/ muuten kyllä ollut tosi kivaa :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Lastenhoitajat ovat kaikki jossain samaan aikaan ja jos synnytys käynnistyy niin mies jää esikoisen kanssa ja joudun menemään yksin synnyttämään.

Muutenkin ollut tänään mieli herkillä.
 
Ja sekin ärsytti tänään että esikoisen piti juoksennella kaupassa kun päätön kana paikasta toiseen.
 
Mua risoo tää unettomuus. Eilenki venytin nukkumaanmenon puoleen yöhön vaikka kuinka väsytti, että aamulla nukkuisin vähän pidempään. Ja pah! Heräsin viideltä ja oli taas yhtä pyörimistä kahdeksaan asti kunnes nukahdin uudestaan ja nukuin yhteentoista asti. Toimii jos on vapaapäivä kuten tänään, mutta ei oikein vuorotyössä..
 
Mua ottaa niin päähän työkuviot tällä hetkellä ja meidän firman toiminta! Tekis mieli soittaa ja sanoa että laittakaa seuraavaan tiliin lopputili ja lomarahat, kiitos!
 
ÄÄÄYYYHH!!! Nyt jurpii ja pännii kaikki mahollinen! Yhtä yksinkertaista ei ole, vaan kaikki on vaan pakassa sekottunut yhdeksi mytyksi. Väsyttää, kiukuttaa, jurpii, päätä särkee, pikkuvarvasta särkee, niskat jumissa, kaikki paikat jumissa...!!
Särkenyt jo useamman viikon joka hemmetin ilta pää. Yrittänyt lisätä vedenjuontia, ulkona olemista vaikka vettä tulisi esterin perseestä, hedelmiä yms mitä ny ollut mahdollista. Kävin jopa optikolla mut ei sekään ollut syy!
Lähtee järki tähän ainaiseen pääkipuun...
Mies ymmärrä mistään mitään, kun sille yrittää puhua ni yhtäkkiä syytän sitä kaikesta? Juu ei kiitos sitäkään keskustelua enään....
ÄÄÄÄÄJDÄHVJHGCS;JCD eagf!!!!! PRKL!
Hyvä yötä mammat,
minä kiitän, nam!
 
Ärsyttää kun miesten tarvii aina räplätä vehkeitään. MIKS?! Ei mulla ainakaan tulis mieleenkään alkaa tunkea kättä housuihin ja räplätä haarojani tässä leffaa katsoessa. Se on kuvottavaa! Juur 5min sit sanoin siitä ja taas on käsi housuissa...yök
 
Karkki123, eikös miehet ensin lapsena kiinnostu vehkeestään ja sitä räplätään siks, sitten vanhempana varmaan tarkistelevat onko se siellä vielä :grin Se on koomisen näköistä kun usein ihan julkisellakin paikalla tai töissä miespuoliset "taskun" kautta räpläävät vehkeitään, kuvitteleeko ne ettei sitä oikeesti kukaan huomaa :grin

kunhan ei tarvi munaisia käsiä kätellä, niin kaikki ok.
 
Meidän 2-vee poika on todellakin löytänyt kikkelinsä ja ihailee sitä kovasti. Välillä kurkkaa vaippaan että onhan se varmasti tallessa. Pienenä se on aloitettava. :) Mä kans toivon että aikuisilla miehillä olis se käsihygienia edes jotenkin hanskassa.
 
Tänään ärsyttää kyselijät! Millon te meinaatte lapsia? Joko saa odottaa pikkujalkojen tepsutusta? Kaikkein röyhkeimmät on tulleet kysymään että joko odotan, onneksi olkoon. (Olen lihava muuten vaan, kiitos kun huomautit) Aaargh.
Negan jälkeen nää kommentoinnit tuntuu kaikkein loukkaavimmilta. Minun mielestä lasten suunnittelu ja odotus on niitä henkilökohtaisia asioita mitä ei tule udella jos henkilö ei itse ota puheeksi. Huh saimpas avautua :D
 
ottaa päähän ku en ikin mee nukkuu ajoissa. Kun saan muksut sänkyihin niin pitäis itsekin orientoitua rauhoittumaan.
Mut saatan valvoo jopa klo 00-01.
Ja aamulla väsyttää............ :sad001:confused:
 
Alkaa ärsyttämään kouluterveyden huolto sekä terveyskeskus! Kumpikaan ei suostu kirjoittaa sairaslomaa työharjoitteluun! Ärrggh.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Jatkuvat pienet ja isommat vaivat kropassa!!! :mad:
Tällä hetkellä on sellainen fiilis, etten todellakaantodellakaan halua enempää kuin tämän yhden lapsen, jos raskausaika on tällaista jatkuvaa vuoristorataa mielialojen, kuvotuksen, kipujen, särkyjen, suonenvetojen ja väsymyksen kanssa!

(vaikka täytyy myöntää, että onhan tässä hyvääkin, siis tuo pieni ihminen, jolla onneksi kaikki hyvin ja jonka ulos tuloa ei malttaisi odottaa.. :Heartred)
 
Kolibri, muistan tuon tunteen. Ittellä liitoskivut viikolta 12 (!!!) alkaen, fysioterapeutilla ja lääkärillä hyppäämistä, aluuks sanottiin, että ne on vaan lihas kipuja. Suoraan sanottuna v...tti, kun tiedän kyllä kroppani, eikä ne kivut ollu lihaskipuja nähnykkään! Töissäkään ei pystynyt pitkään raskautta salaamaan, kun alusta asti mentiin ankka kävelyä ja välillä mentiin kipulääkkeen voimalla, 15 viikolla sit fysioterapeutti kielsi työn (mulla raskas fyysinen työ). Raskaus aikana toivoin, että olisi tullut kaksoset, niin ei tarviis sitä toista kertaa kokea. Toisaalta aika kultaa muistot, nyt reilu kuukausi synnytyksestä ja toivon, että saataisiin pikkuveli/sisko tytölle. :-)
 
Mua harmittaa pomo, joka kuittailee mun yksityiselämästä "leikinvarjolla". Eilen uskalsin sille pamauttaa päin näköä mitä ajattelen.

Tää on muuten hyvä potutusketju. Tänne vaan kaikki loka ja sitten voi vaan keskittyä positiiviseen energiaan. :D hih
 
Jurppii miehen kommentit, että ei meille koskaan voi hankkia toista lasta, kun yhdenkin kanssa on minulla niin vaikeaa. Hyvähän hänen on sanoa, kun on ollut puoli kuukautta työmatkalla ja kotiutumisen jälkeen lähtee melkein heti uudelleen. Minulle jäävät nukutukset, yövalvomiset, leikittämiset, pyykkäys, siivous... Ruokaa teen jos ehdin, suihkussa täytyy käydä muksu sitterissä, muuten tulee hirveä huuto

Herra itse syö asiakkaiden kanssa ravintoloissa, saa aamiaisen valmiina pöytään hotellissa ja kotona ollessaan haluaa " omaa aikaa" kun töissä on niin rankkaa. Varmasti onkin, mutta tuntuu siltä, ettei hän arvosta tekemisiäni kotona lapsen kanssa ollenkaan. :sad001

Tällaista tänään.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top